Spring naar bijdragen

Zwerver Bij Cache


Fam Vogel

Aanbevolen berichten

Wij hebben sinds kort een eigen cache http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...9f-ee3f17a21a0b

maar nadat de cache nu ongeveer 2 weken oud is begonnen er vorige week logjes te verschijnen over een tentje in de buurt van de cache. Ik ben gaan kijken en er staat inderdaad een tent van wat ik denk een zwerver of dakloze ofzoiets. Nu staat dat tentje echt maar een paar meter van de cache af.

Ik heb de politie gebeld maar volgens mij gaan die niet zoveel doen.

wat moet ik nu doen met de cache op inaktief zetten of gewoon hopen dat ie steeds voorzichtig genoeg gelogd wordt en hem er gewoon op laten staan?

Verplaatsen naar andere plaats zou ook nog kunnen. maar dan wordt het toch eigelijk een andere cache want de eindlokatie verandert dan natuurlijk.

Ook moet ik dan weer opnieuw toestemming regelen.

Heeft 1 van jullie een soort gelijke ervaring of wat zouden jullie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou een praatje gaan maken met de beste man/vrouw, hem het spelletje uitleggen en lekker in zijn waarde laten. Misschien vind hij het wel leuk om af en toe 'bezoek' te krijgen. Je hebt in ieder geval een cachebewaker in het gunstigste geval .. en voor degene die hem niet kunnen vinden kunnen ze een hint aan hem/haar vragen. Aan de andere kant heb je nu wel een voortuincache :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even terzijde maar ik begrijp het laatste punt van jou cache niet: waarvoor heb je uitkomst I voor nodig?

 

Ik zou twee dingen kunnen doen:

 

1. de cache een tiental meters ergens anders verplaatsen en de berekening veranderen.

2. even wachten en op inactief zetten en kijken of hij binnen een paar weken weg is.

 

Groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat dus al te denken om een praatje te maken maar telkens als ik langs ga is de bestte meneer mevr er niet.

Ook zou ik niet weten wat te zeggen, maar dat lost zich meestal wel op tijdens een gesprek daar ben ik niet bang voor.

 

Antw I is niet nodig om de cache te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kun je mensen die anders eigenlijk alleen maar lopen te nietsen zich nuttig laten voelen :) t Is nog goed voor de veiligheid van de cache ook! Ik zou ook zeggen: niet verklikken maar als bewaker inschakelen. Doe je imho meer goed mee dan door de grondeigenaar in te lichten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat die beste man/vrouw toch lekker daar slapen. Omdat wij een spelletje willen spelen hoeft diegene daar toch geen last van te hebben door weggestuurd te worden. Ik zou zeggen stop hem/haar allemaal een gevulde koek, kroket of wat je ook bij je hebt toe en maak je medemens blij! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...