Spring naar bijdragen

10 Years! (nijmegen, The Netherlands) Event


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Ik hou van een stevige fysieke uitdaging, bijvoorbeeld een hele lange wandeling. He...wat is dat?? Yess!! HeHe...eindelijk ook eens een event voor mij.

 

...en zo hebben we allemaal wel wat...

Misschien toch niet want ook bij dit event wordt een bijdrage gevraagd. Maar je krijgt er iets voor terug :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zeer lange overbodige quoot door moderator verwijderd in het kader van KLIK

Natuurlijk is voor ieder wat wils. De "viering" van een gemeenschappelijk iets vind ik echter iets waar eenieder aan moet kunnen deelnemen. Gaat het om een "thema" dan is het in mijn ogen een ander verhaal.

Dit jaar bestaat de autoclub waar ik lid van ben 10 jaar. Middels een poll is er een inventarisatie gemaakt van wat de leden willen (en financieel kunnen dragen.)

Natuurlijk hou je dan ook een aantal mensen die om de meest uiteenlopende redenen niet kunnen komen maar dan is het volledig buiten de organisatie om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het hier ook weer om de kilometers moet gaan draaien. Hiermee sluit je een heel groot gedeelte van de cachers (doelgroep?) uit. er zijn hoopjes gezinnen, senioren etc. Hier mag ook wel bij stilgestaan worden in mijn opinie.

 

 

Mmm. ben ik niet met je eens.

Er zijn tegenwoordig zoveel events, dat er ruime keuze is, ook voor cachers die minder goed ter been zijn, gezinnen met kinderen, keuze uit verschillende- en thema caches om te doen, of om gewoon andere cachers te ontmoeten en allen het eventlogboek te tekenen.

Je kunt bijna elke week naar een event wanneer je dat wilt.

Ik vind dit een erg mooie wandeling en events waarbij echt gekozen wordt voor een dergelijke wandeling zijn er bijna niet.

 

Ik kan het zeker ook niet belopen, maar daarom vind ik het wel een orgineel bedachte manier van deze organisator om het thema 10 jaren geocaching vorm te geven.

Anderen kunnen/willen rond dit thema zelf ook wat organiseren.

Ruud4d heeft het op deze wijze uitgedacht.

Het ziet er hartstikke goed uit en ik hoop dat er 100 cachers gaan genieten. :)

Ik kies wel iets anders uit, ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Ja, Stevig gestapt daar..... kan het me nog goed herinneren.

Wat jammer dat ik die datum niet in nederland ben.

 

anders was ik er zeker bij geweest. Dit zijn de events en uitdagingen waarop we wachten :)

 

gewone klets events zijn er al genoeg.

 

Echt Jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super, een lange wandeltocht als cache-event. Ik begin morgen al met trainen, dan loop ik van Winterswijk naar Arnhem..80 km :)

 

Ik hoop echter dat ik er op tijd weer ben op 1 mei, want dan kom ik terug van een wandelvakantie in Tsjechie.

Dan kan ik 2 mei ook komen..ik houd t in de gaten!

bewerkt door Carolaa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer lange overbodige quoot door moderator verwijderd in het kader van KLIK

Had zelf de quote al ingekort en enkel de essentie laten staan aangezien ik pas een pagina later reageerde en graag zou willen dat anderen ook weten waar ik naar refereer. Hier begrijp ik werkelijk niets van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....en de mensen die zich uitgesloten voelen, ach dat zal wel zo zijn, maar stiekem zijn ze toch een beetje jaloers.

 

 

:) Reken maar en niet een beetje, maar veel jaloers.

Toch is het jullie van harte gegund hoor, het wordt vast een topdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had zelf de quote al ingekort en enkel de essentie laten staan aangezien ik pas een pagina later reageerde en graag zou willen dat anderen ook weten waar ik naar refereer. Hier begrijp ik werkelijk niets van.

 

Ik vind het heel duidelijk waar je op reageert. Overigens passen er bij mij veel meer reacties op 1 pagina (dat kun je instellen). Ook kun je je tekst iets aanpassen, met een enkel woordje meer begrijpt iedereen echt wel waar je op doelt. Je had twee postings in 1x geciteerd en dat vind ik wat te veel. Je mag mijn posting editen met precies datgene waar je op reageert.

 

Groeten, Esther

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....en de mensen die zich uitgesloten voelen, ach dat zal wel zo zijn, maar stiekem zijn ze toch een beetje jaloers.

 

 

;) Reken maar en niet een beetje, maar veel jaloers.

Toch is het jullie van harte gegund hoor, het wordt vast een topdag.

Als ik de smaak te pakken krijg van het event organiseren, komt er wel een waar ook jij uit de voeten kunt :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...