Spring naar bijdragen

10 Years! (nijmegen, The Netherlands) Event


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Doet me denken aan een blaadje van een oude scheurkalender van Koot en Bie:

 

Totathlon:

 

Eerst het Kanaal overzwemmen vanuit Engeland, dan fietsen naar Athene, en vervolgens terugrennen naar de Alpen, waar tenslotte de noordkant van de Eiger beklommen moet worden.

 

Misschien een leuk idee voor een event, maar je hoeft niet mee te doen....duh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Doet me denken aan een blaadje van een oude scheurkalender van Koot en Bie:

 

Totathlon:

 

Eerst het Kanaal overzwemmen vanuit Engeland, dan fietsen naar Athene, en vervolgens terugrennen naar de Alpen, waar tenslotte de noordkant van de Eiger beklommen moet worden.

 

Misschien een leuk idee voor een event, maar je hoeft niet mee te doen....duh.

 

Dat wordt dan een 80 dagen cache. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat er al veel enthousiastelingen zijn die zich nu al in willen schrijven.

Daarom hier alvast wat wij graag van jullie willen weten en wat jullie wellicht over het event willen weten.

 

We willen het event op ongeveer 100 deelnemers (= personen) beperken. Dus is het belangrijk dat als je je team (met teamnaam) opgeeft, je ook even aangeeft hoeveel personen dat zijn. De kosten per persoon zullen ongeveer € 7,50 zijn. Dit staat nog niet helemaal vast. Kosten voor de coin bedragen € 8,-. Laat ook dit van tevoren weten. We verwachten dat het geld van tevoren overgemaakt wordt zodat wij niet op het event met geld hoeven te gaan goochelen.

Je krijgt voor het inschrijvingsgeld een ontvangst met koffie/thee en een lekkernij, halverwege de tocht een versnapering (we denken aan broodjes en een drankje) en op het eind een ludiek bedoelde hap. Dus geen volledige maaltijd. Ik zeg dit maar om teleurstellingen te voorkomen.

 

Om iedereen een beetje lekker te laten wandelen, willen we groepen van zo'n 8 personen maken. Als het uitkomt, kunnen dat er natuurlijk ook meer of minder zijn. Laat bij je inschrijving ook weten of je een snelle of langzamere wandelaar bent.

Dit is vooral handig voor degenen die zich niet in een groep hebben opgegeven. Die kunnen wij dan samenstellen.

 

Een "eis" van Groundspeak voor het kwalificeren voor dit multi-event is een groepsfoto. Die willen we op het eind maken, daarom vragen we de snellere wandelaars te wachten op de langzamere. Misschien is het wel leuk om een voor en na foto te maken :rolleyes: Zoek de 100 verschillen.

 

Er ligt nog vanalles in het verschiet waarvan wij ook nog niet weten wat het is. Groundspeak heeft namelijk aangekondigd ook iets te willen doen, maar wat???

 

Edit:

Geef gerust meer coins op als je die wilt. Als het kan, krijg je die ook. Maar we willen niemand teleurstellen.

 

De inschrijvingen gaan naar TeamTien@TFTC.nl.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk; al 9 inschrijvingen en de eventpagina is nog niet eens online :rolleyes:

 

Hier alvast een linkje : 10 years! (Nijmegen, the Netherlands)

 

Enne; voor al die mensen die niet de 28km willen lopen (zou ik ook nooit doen); ga gewoon cachen! (natuurlijk wel in de omgeving van Nijmegen :thumbup: )

 

Maak er een leuk weekend van en reserveer nu al een plekkie op de camping "in de buurt" van het eventterrein: camping Nederrijkswald.

 

 

edit: al 9 inschrijvingen

bewerkt door Wammus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne; voor al die mensen die niet de 28km willen lopen (zou ik ook nooit doen); ga gewoon cachen! (natuurlijk wel in de omgeving van Nijmegen ;) )

 

Oh? Ik dacht dat deelname aan het event ook de 28 km lopen inhield? Anders wordt het ernstig afgezwakt.

Er zijn genoeg gewone "stammtisch" events waar je 0 km hoeft te lopen om je naam in een boekje te mogen kalken of plakken :huh: .

Inschrijving volgt.........en wij gaan ergens in de buurt op een camping staan. Waarschijnlijk in Duitsland om helemaal een vakantiegevoel te hebben.

Het is tenslotte de mei vakantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1, 2 en 3 mei worden er over de hele wereld events gehouden die dit heuglijke feit vieren.
Op welke van deze drie wordt de Nederlandse variant gehouden? Dan kan ik er namelijk een gaatje voor vrijhouden in mijn agenda. (ik hoop stiekem op de 3e)

Ik moet je een beetje teleurstellen. Het is 2 mei.
Dan noteren we gewoon de 2e in de agenda. :huh:

 

Aanmelding voor 4 personen is verstuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk en goed idee!

Maar waarom die 28km?

Je sluit ons en andere uit, wat zijn we minder?

Oja, sorry het is alleen voor mensen zonder beperkingen.

Dus wij gaan lekker met gelijk gestemden een mooie cache lopen, alleen niet in de omg. van Nijmegen.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Ik begrijp deze mail niet. Wordt er gediscimineerd oid? Er is een event waar 28 km bij ge lopen moet worden. Lukt dat niet door wat voor reden dan ook, doe dan niet mee. Er isgenoeg keuze zoals ook eerder werd gesteld. Persoonlijk is 28 km voor mijook teveel, tenzij het op de fiets mag.

Fire5

bewerkt door Fire5
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enne; voor al die mensen die niet de 28km willen lopen (zou ik ook nooit doen); ga gewoon cachen! (natuurlijk wel in de omgeving van Nijmegen ;) )

 

Oh? Ik dacht dat deelname aan het event ook de 28 km lopen inhield? Anders wordt het ernstig afgezwakt.

 

Natuurlijk! Maar dat wil niet zeggen dat er in de omgeving verder niets te doen is :huh:

 

 

 

Aanmelding voor 4 personen is verstuurd.

 

Leuk Bas! Dat brengt het aantal inschrijvingen nu al op 14!

 

 

Persoonlijk is 28 km voor mijook teveel, tenzij het op de fiets mag.

 

Gezien de route denken we dat deze op de fiets een nog grotere uitdaging zal zijn dan te voet (en ja, ik weet op wat voor fiets jij rijd :dribble: ) Het is echt de bedoeling dat er gelopen wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...