Spring naar bijdragen

10 Years! (nijmegen, The Netherlands) Event


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Op 2 mei 2000 werd de selctive availability opgeheven. Dat was de start van het geocachen en dat willen we vieren. Over de hele wereld!

Op 1, 2 en 3 mei worden er over de hele wereld events gehouden die dit heuglijke feit vieren.

In Nederland zijn Wammus en ik de eersten die daar aan mee doen. Binnenkort (als Kruimeldief het event goedkeurt natuurlijk) komt de listing online.

En het event wordt geen kattepis. Het wordt een wandeling van zo'n 28 km door het heuvelige landschap tussen Nijmegen, Groesbeek en Mook. Wel verzorgt :thumbup: Tijdens de tocht wordt er op verschillende manieren genavigeerd; voor de gps-tijd en na het opheffen van de selective availability.

Tevens zal er een coin te bestellen zijn. Op de eventpagina staat een ontwerptekening. De kleuren zullen anders zijn.

Ook Groundspeak zal zijn steentje bijdragen. Hoe, is nog onbekend.

Kom allemaal! Ohnee, er zijn maximaal 100 deelnemers.

 

Edit

Even een klein herstellinkje met dank aan Mr.Atari :)

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op 1, 2 en 3 mei worden er over de hele wereld events gehouden die dit heuglijke feit vieren.
Op welke van deze drie wordt de Nederlandse variant gehouden? Dan kan ik er namelijk een gaatje voor vrijhouden in mijn agenda. (ik hoop stiekem op de 3e)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 km :thumbup:

En dat met materiaal van voor en na de GPS, dan duurt het nog wel wat langer.

Ik denk dat het dan 1 en 2 en 3 mei word.

Ik denk dat ik maar even 10 jaar wacht, tot het volgende event.

Misschien is het over 10 jaar wel 56 km, maar wat is het veel. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat het hier ook weer om de kilometers moet gaan draaien. Hiermee sluit je een heel groot gedeelte van de cachers (doelgroep?) uit. er zijn hoopjes gezinnen, senioren etc. Hier mag ook wel bij stilgestaan worden in mijn opinie.

 

(2.5/1.5)

30 May 10 Bordspel event IV [bSE04] - Stratego by mlvdburg (GC224QA)

Netherlands

 

(1.5/1.5)

15 May 10 WWFM VII (DEVENTER) AFTERPARTY by Deventer Cachers Gilde - DCG (GC22QF9)

Netherlands

 

(1.5/1.5)

15 May 10 WWFM VII (DEVENTER) Gein bij de fontein by Deventer Cachers Gilde - DCG (GC22QF5)

Netherlands

 

(1/1)

15 May 10 WWFM VII (Eindhoven) - Daar zit muziek in... by Zugführer (GC1ZTK2)

Netherlands

 

(1.5/3)

8 May 10 Kom eens kijken bij het GeoCaching Weekend 2 by Apiedi@k (GC22ZGP)

Netherlands

 

(1/1)

17 Apr 10 Geocaching Multi Event 2010 by Scoutinggroep Erica (GC224HE)

Netherlands 05 Feb 10

 

(1/1)

2 Apr 10 Geocachingzwolle Stammtisch Event, lente 2010 by Geocachingzwolle.nl team members (GC240MX)

Netherlands Today*

 

(1/1)

27 Mar 10 GC-café 't is weer lente! by cobusity (GC221BC)

Netherlands 15 Jan 10

 

(1/1.5)

27 Mar 10 JLG: 2de Nationale Scouting Dag by HonderdProcentJan (GC1YDGA)

Netherlands

 

(1/1)

26 Mar 10 Aan de Diepenveense stamtafel 2010 Spring Edition by jo-anne ism het Deventer Cachers Gilde (GC241RQ)

Netherlands

 

(1/1)

21 Mar 10 Achterhoeks Cache Event 'Kom Es An' 2010 by ACE 2009 (GC20WNK)

Netherlands

 

(2/1.5)

20 Mar 10 Palmpaas Event 2010 by Vrienden van de Broodhaan (GC22Q8R)

Netherlands

 

(1/1)

20 Mar 10 Cito Steenwijk 2010 by Ridder Tiuri i.s.m. Team Professor X (GC20G1R)

Netherlands

 

(2.5/2.5)

6 Mar 10 Cito Westerwolde 2010 by WE-TEAM (GC219CH)

Netherlands

 

(1/2.5)

6 Mar 10 Hoogvliets CiTo Event 2010 by Vasc0 in samenwerking met het ZHL (GC1ZWM3)

Netherlands

 

Ik ben slecht in spelletjes, dus ga niet naar het bordspel event

Ik maak geen muziek, dus kan ook niet naar het WWFM in Eindhoven

Ik heb geen camper, dus moet het event van Apiedi@k overslaan

Ik wil niet betalen voor een event, dus ga niet naar het GME

Ik heb een hekel aan padvinders, dus ga niet naar het GME en ook niet naar het nationale scouting dag event

Ik mag niet in het cafe komen dus al die cafe en stammtischdingen...brrr...

Ik heb geen visum voor de Achterhoek, dus kom daar niet in

Ik ben niet gelovig, dus heb niks met Palmpaas

Ik maak geen rommel in de natuur en waarom zou ik een ander zijn rommel opruimen, laat ie dat lekker zelf doen, dus voor mij geen CITO

Ik hou van een stevige fysieke uitdaging, bijvoorbeeld een hele lange wandeling. He...wat is dat?? Yess!! HeHe...eindelijk ook eens een event voor mij.

 

...en zo hebben we allemaal wel wat...

 

Gelukkig zijn er allerlei events voor allerlei doelgroepen, allerlei cachers, allerlei smaken, dus keus genoeg. (net als in caches)

 

en ja...als je overal bij stilstaat......is 28 km erg lang. :thumbup:

bewerkt door Camo Crew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2 mei 2000 werd de selctive availability opgeheven. Dat was de start van het geocachen en dat willen we vieren. Over de hele wereld!

Op 1, 2 en 3 mei worden er over de hele wereld events gehouden die dit heuglijke feit vieren.

In Nederland zijn Wammus en ik de eersten die daar aan mee doen. Binnenkort (als Kruimeldief het event goedkeurt natuurlijk) komt de listing online.

En het event wordt geen kattepis. Het wordt een wandeling van zo'n 28 km door het heuvelige landschap tussen Nijmegen, Groesbeek en Mook. Wel verzorgt :thumbup: Tijdens de tocht wordt er op verschillende manieren genavigeerd; voor de gps-tijd en erna.

Tevens zal er een coin te bestellen zijn. Op de eventpagina staat een ontwerptekening. De kleuren zullen anders zijn.

Ook Groundspeak zal zijn steentje bijdragen. Hoe, is nog onbekend.

Kom allemaal! Ohnee, er zijn maximaal 100 deelnemers.

 

Leuk en goed idee!

Maar waarom die 28km?

Je sluit ons en andere uit, wat zijn we minder?

Oja, sorry het is alleen voor mensen zonder beperkingen.

Dus wij gaan lekker met gelijk gestemden een mooie cache lopen, alleen niet in de omg. van Nijmegen.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Ruud en Wammus wij hebben er wel zin in hoor!

Jammer dat er de nodige negatieve reacties komen op een leuk initiatief.

Zoals Camo Crew al lieten zien, er zijn in die periode heel wat ‘gewone’ Events om aan deel te nemen. Dus voor ieder wat wils.

Nu maar flink de listing in de gaten houden, we willen natuurlijk wel bij die 100 deelnemers zitten :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1, 2 en 3 mei worden er over de hele wereld events gehouden die dit heuglijke feit vieren.
Op welke van deze drie wordt de Nederlandse variant gehouden? Dan kan ik er namelijk een gaatje voor vrijhouden in mijn agenda. (ik hoop stiekem op de 3e)

Ik moet je een beetje teleurstellen. Het is 2 mei.

 

En verder voor iedereen die geen 28 km wil lopen:

Het staat jullie allemaal vrij om ook een event te organiseren. Wat let je? Doe het op je eigen manier.

Wij hebben gekozen voor deze vorm.

Ik heb altijd heel erg genoten van de events van Vinnie1 en probeer in die geest iets te organiseren. Let wel, niet KOPIëREN. Het wordt dus niet hetzelfde. Degene die de omgeving kent, en de Stevig Stappen serie heeft gedaan, weet nu wat hem ongeveer te wachten staat.

Ik heb al genoten van de wandeling die ik heb gemaakt voor het uitzetten van de route. Dat waren meer dan 30 km. En ik zal de route nog wel vaker lopen (samen met Joep). En Wammus zal hem vast wel een keer fietsen :thumbup:

Heerlijk, die voorpret.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...