Spring naar bijdragen

10 Years! (nijmegen, The Netherlands) Event


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wij willen in principe ook komen (alleen even kijken of het in de agenda gaat passen). We komen dan met 2 personen.

Jullie zijn van harte welkom! Een paar posts terug staat hoe je je kunt aanmelden. Het melden hier in het forum geldt niet als een aanmelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk en goed idee!

Maar waarom die 28km?

Je sluit ons en andere uit, wat zijn we minder?

Oja, sorry het is alleen voor mensen zonder beperkingen.

Dus wij gaan lekker met gelijk gestemden een mooie cache lopen, alleen niet in de omg. van Nijmegen.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Ik begrijp deze mail niet. Wordt er gediscimineerd oid? Er is een event waar 28 km bij ge lopen moet worden. Lukt dat niet door wat voor reden dan ook, doe dan niet mee. Er isgenoeg keuze zoals ook eerder werd gesteld. Persoonlijk is 28 km voor mijook teveel, tenzij het op de fiets mag.

Fire5

 

Jammer dat je de mail niet begrijpt, maar ik dacht dat het een voorwaarde was om die 28km te lopen.

Schijnt dus niet te hoeven, wat alles in een ander daglicht zet!

Wens iedereen een leuke dag met mooi weer.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je de mail niet begrijpt, maar ik dacht dat het een voorwaarde was om die 28km te lopen.

Schijnt dus niet te hoeven, wat alles in een ander daglicht zet!

 

Hu? ff voor alle duidelijkheid: het event IS de wandeling van 28km.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat je de mail niet begrijpt, maar ik dacht dat het een voorwaarde was om die 28km te lopen.

Schijnt dus niet te hoeven, wat alles in een ander daglicht zet!

 

Hu? ff voor alle duidelijkheid: het event IS de wandeling van 28km.

 

Dan heb ik het verkeerd begrepen, sorry.

Maar wens iedereen een heel mooie dag met veel wandelplezier.

 

Groetjes van Appie uit Delft. [team AppieEnJoke]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een update. Er zijn op het moment van schrijven 70 deelnemers geregistreerd uit Duitsland, België en natuurlijk Nederland.

Ik doe nu vooral een oproep aan degenen die hier hebben laten weten mee te willen doen aan het event maar zich nog niet hebben aangemeld via e-mail of Will Attend.

Ik zal nog even door de berichten ploegen en degenen persoonlijk aanschrijven.

 

Ik vind het wel raar dat er nu al een inschrijving plaats vindt voordat de cachepagina gepubliceerd is. Waarom is dat?

Dat antwoord is eigenlijk heel eenvoudig: mijn ongeduld.

En misschien ook om degenen tegemoet te komen die graag wilden inschrijven.

Ik heb er net zo'n goed gevoel over als toen Stevig Stappen online moest komen.

Dus ik reken met kleine tegenslagen en teleurstellingen maar hoop toch met enige trots het event af te kunnen sluiten omdat iedereen genoten heeft.

Mijn excuses voor mijn enthousiasme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel raar dat er nu al een inschrijving plaats vindt voordat de cachepagina gepubliceerd is. Waarom is dat?
Dat antwoord is eigenlijk heel eenvoudig: mijn ongeduld.

En misschien ook om degenen tegemoet te komen die graag wilden inschrijven.

Ik heb er net zo'n goed gevoel over als toen Stevig Stappen online moest komen.

Dus ik reken met kleine tegenslagen en teleurstellingen maar hoop toch met enige trots het event af te kunnen sluiten omdat iedereen genoten heeft.

Mijn excuses voor mijn enthousiasme.

 

Het is je vergeven :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes! We hebben de 100ste inschrijving ontvangen!

Daar zijn we blij om maar ook een beetje bedroefd. Blij, omdat er in zo'n korte tijd (1 week (met een beetje steggelen hier op het forum [;)])) zoveel mensen positief hebben gereageerd op het event. En bedroefd omdat we nu mensen moeten teleurstellen.

Uit ervaring weten we dat er altijd mensen zijn die om de één of andere reden toch moeten afzeggen. Daarom willen we een korte reservelijst aanleggen van maximaal 5 deelnemers.

 

Nu we alle inschrijvingen binnen hebben, blijkt dat we nog wat coins over hebben. Als je interesse hebt in 1 of meer coins, stuur ons dan een e-mail: TeamTien@TFTC.nl. De coin kost 8 euro en daar komen natuurlijk de verzendkosten bij (tenzij we iets anders regelen). Hoe hoog die zijn, moet ik nog even uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft de wandeling van 28 km ook na het event bestaan??

Zou wel fijn zijn, we hebben genoten van Stevig Stappen en Rust wat.

Groet, Rianne.

Na het event wil ik best de tracklog of gewoon een GPX/GDB-bestandje beschikbaar stellen als je de wandeling een keer wilt doen.

Zoals Wam al zei, zal de route niet als multi online komen. Dat was in eerste instantie wel het idee. Maar gezien de termijn waarop we de tocht klaar moeten hebben, is het onmogelijk om een langdurige toestemming te regelen bij de verschillende natuurbeheerders. Een eenmalige toestemming is geen probleem voor zo'n relatief kleine groep.

 

But then again, never say never ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...