Track_leader Geplaatst 1 mei 2009 Share Geplaatst 1 mei 2009 Ik heb me geabonneerd via de mail of rss feed op dit soort onderwerpen. http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=220453 yep dat is een hele goeie! naast deze is het misschien aardig om het amerikaanse forum wat vaker te bekijken, vooral in de algemense secties is een boel informatie over de site en wat er wel en niet aan de hand is. Ook kun je daar je verzoeken kwijt over aanpassingen van de functies op gc.com. (maar dat laatste was een beetje off topic ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mon-Roe Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 Geocaching.com is down for maintenance Eeh... maar een dergelijke melding als hierboven geeft toch duidelijk aan dat het niet aan jouw pc ligt? Zelfs die melding kreeg ik niet en ik kon ook niet op het forum van .com komen. Maar goed, zal niets meer vragen als dat je stoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ze liggen er weer uit voor een update: Release Notes May 20 2009 Greetings cachers. For this month's code release we offer a major upgrade to the Caches Along a Route feature. In the new version of CAaR, you are presented with a tool for creating routes online using Google Maps. Create a route between 2 points up to 500 miles in length. Play around with detours from the route and you'll be surprised that a "route" can even be shaped as a square! Basic members can experiment with route creation, too. In addition to many infrastructure tweaks, these bugs were fixed: Release Notes - Geocaching.com: May 2009 10274: Bulgarian Cache Note Added Bulgarian cache note 9607: Banned premium member still receives bookmark list notifications Banned member no longer receives bookmark notifications 10209: Caches that have not been reviewed show on hotel page Unpublished caches no longer appear on hotel pages 10023: Change "archive" to "delete" in warning dialogue when deleting PQ Changed "archive" to "delete" when deleting a PQ 9570: Cannot edit cache types for 'cache along a route' pocket query Fixed issue with CAAR PQs not allowing edit of cache type Please let us know of any issues you find with this update. As usual, known bugs should be discussed in another thread. Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ja, er komt o.a. weer een nieuw speledingetje bij te gebruiken bij google earth. De update was eigenlijk voor gisteren bedoeld. Er komen dus ook geen nieuwe caches online nu Yppeeeeh Eindelijk geocachingvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jessy77 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Helaas wil er net een opzetten voor je Kruimeldief, dacht dat je niks te doen had weet iemand hoelang het ongeveer kan gaan duren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pe1mzs Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ja, er komt o.a. weer een nieuw speledingetje bij te gebruiken bij google earth. De update was eigenlijk voor gisteren bedoeld. Er komen dus ook geen nieuwe caches online nu Yppeeeeh Eindelijk geocachingvrij Eindelijk een rustige dag voor je heb 2 weken gewacht op het online komen van een cache dus het zal nog wel erg druk zijn met nieuwe die nog gereviewed moeten worden We wensen je sterkte daarmee ! alvast verdiend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jo-anne Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Helaas wil er net een opzetten voor je Kruimeldief, dacht dat je niks te doen had weet iemand hoelang het ongeveer kan gaan duren ? Minimaal een week... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Kolonisten Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Hi, hi... ben ik blij dat ik alles voor het dauwtrappen morgen al uitgeprint heb en in de GPS gezet heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Mooi moment op al die onopgeloste mysteries eens na te kijken Geeft ook weer aan waarom je lid moet zijn en altijd een PQ van caches in de buurt moet maken GSAK rulezzzzz. Should I, Would I, Could I ?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jessy77 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 is de site bij jullie ook zo traag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
handleiding Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 een beetje, maar hij is er weer. De freaks kunnen weer Ik spreek over mezelf hierzo hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Bij mij werkt ie nog niet. Blijft alleen maar laden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jessy77 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 nee bij mij werkt ie ook niet blijft inderdaad alleen maar laden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kkmdb Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Erg traag, maar weer online Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
partner Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Hij is nog steeds ontzettend traag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden