markymarkies Geplaatst 26 augustus 2005 Geplaatst 26 augustus 2005 Vandaag in de bus gekregen het nieuwe ANWB Op Pad tijdschrift met een artikel over geocaching. In het verhaal gaan twee redacturen die op zoek naar een geocache 'het hoogtepunt' (GCG44G) en kunnen hem natuurlijk niet vinden. Ben benieuwd of dit nog een vervolg krijgt in de 'Op Pad'.
luilak Geplaatst 20 december 2005 Geplaatst 20 december 2005 Regelmatig staat het geocaching in de krant. dit keer in Het Kontakt, Lek en ijselstreek. de site van Het Kontakt is nog niet geupdate maar de link naar de site volgt. Omdat wij, als geocachers, best vaak in de krant staan leek het mij wel leuk als je voortaan, wanneer je het in de krant ziet staan, het op dit forum te zetten. groetjes Luilak
Kapitein Haak Geplaatst 20 december 2005 Geplaatst 20 december 2005 Ik denk dat normaliter al gedaan word dat plaatsen hier op het forum. Groeten Haak.
Twinlife Geplaatst 20 december 2005 Geplaatst 20 december 2005 Bekijk dit draadje maar eens...-->LINK<--. Gr Twinlife
MCMAL Geplaatst 20 december 2005 Geplaatst 20 december 2005 (bewerkt) Ik begreep dat het juist uitgekomen nummer 9 van Wandelkrant Te Voet ook een artikel over geocaching heeft. Heeft iemand dit blad al ergens waargenomen? Ik heb al wat bladenwinkels afgestruind, maar nog zonder resultaat 20 december 2005 bewerkt door MCMAL
Kruimeldief Geplaatst 20 december 2005 Geplaatst 20 december 2005 En de topic wordt is verplaatst naar de al bestaande topic
silkwood Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 (bewerkt) Via een collega kreeg ik een stukje uit het Zoetermeers nieuwsblad van 5 januari. Zie hier. 13 januari 2006 bewerkt door silkwood
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Via een collega kreeg ik een stukje uit het Zoetermeers nieuwsblad van 5 januari.Zie hier. <{POST_SNAPBACK}> Bij mij werkt die link niet....
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Moet ook link zijn <{POST_SNAPBACK}> Dank Nu wel leesbaar. Leuk stukje, Andemo!
TuuronTour Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Ik keek wel op van de laatste zinnen in het artikel
Wilxlii Carrotte Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Ik keek wel op van de laatste zinnen in het artikel <{POST_SNAPBACK}> Ssssttt, maar dat is/was een cache van Andemo zelf... (Alleen te vinden door sportievelingen).
MCMAL Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 (bewerkt) Ik had het berichtje zondag van een Zoetermeerse vriendin gekregen Vond het een leuk en voor de verandering wat positiever stukje met interviews met enthousiaste mensen. Wie weet van het voorjaar eens Zoetermeer aandoen. (Nee een vakantie naar Polen zit er niet in , dat hebben we drie jaar geleden al gedaan, als je alles van te voren weet hadden we dat wel uitgesteld...) 13 januari 2006 bewerkt door MCMAL
GPSiegurd Geplaatst 13 januari 2006 Geplaatst 13 januari 2006 Mooie foto Wim Pa en Ma Beer slaan weer toe!
Aanbevolen berichten