Spring naar bijdragen

Foxhunt.nl, De Digitale Vossenjacht


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als eerste als vos een hunt aangemeld na het openen van de nieuwe website. Waarschijnlijk te kort dag om volk te trekken terwijl ik in een prachtig stukje natuur te vinden was. Conclusie:

 

Luuk is extra lang uitgelaten vandaag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg geen validatie mail terug.

 

misschien doe ik iets fout.

maar ik heb wel een logcode gehad.

 

was vanmiddag in het bos nabij almere

waar ik d8 het allemaal goed had gedaan !

maar bij tuiskomst zag ik dat ik niet geactiveerd was.

 

heb nu de trackR voor de deur liggen om het te testen .

dus wie weet vanavond nog een hunt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg geen validatie mail terug.

 

misschien doe ik iets fout.

maar ik heb wel een logcode gehad.

 

was vanmiddag in het bos nabij almere

waar ik d8 het allemaal goed had gedaan !

maar bij tuiskomst zag ik dat ik niet geactiveerd was.

 

heb nu de trackR voor de deur liggen om het te testen .

dus wie weet vanavond nog een hunt !

Reactie vanuit het veld: In de mail met de code zit ook de validatie link. De bovenste optie in het menu' tje. Kijk nog maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan het ook zonder mobiel, of kan het ook op een laptop?

Voor Geocaching Live heb je een apparaat nodig met gps en een internetverbinding. Dat zou ook een laptop kunnen zijn, maar dat lijkt me vooral in het veld niet zo handig.

 

Als de vos gebruik maakt van Trackr of Google Latitude, dan is mobiel internet voldoende, maar zal het ongetwijfeld handig zijn om je gps bij je te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus met Google en TrackR ziet de vos de hunter niet aankomen? Dat lijkt me minder leuk. De vos kan ze dus niet proberen te ontlopen.

Klopt. Zoals de site nu is opgezet ziet de vos de jagers met Trackr en Google niet aankomen. Dat zou op zich wel kunnen, maar dan moet je met de "Vrienden"-functie gaan werken en dan moet je dus 06-nummer met elkaar gaan uitwisselen. En dat lijkt mij minder gewenst. Vandaar dat ik voor deze werkwijze heb gekozen.

 

Maar ik ben het met je eens. Ik denk dat het voor de vos leuker is dat hij de jagers aan kan zien komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me ook aangemeld op de nieuwe site; het lijkt mij een leuke aanvulling op het cachen. Nu heb ik een LG Viewty, en ik heb Geocaching Live gedownload op mijn telefoon. Verder gebeurt er echter niets. Ik toets op starten, dan komt er heel kort een soort beginscherm, en daarna gaat hij weer terug naar het scherm waarin de toepassing in een rijtje staat om te starten. Wat doe ik niet goed? Of is mijn telefoon niet geschikt? Ik heb deze telefoon niet kunnen vinden op de site waar staat welke toestellen allemaal geschikt zijn.

 

Groet,

Brenda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...