Spring naar bijdragen

Foxhunt.nl, De Digitale Vossenjacht


Peetee

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie dat goudhaartje ook de vos is vandaag van 10:00 tot 18:00!

Dus men heeft tijd zat!

 

Ik heb haar alleen niet gezien op Geocaching Live!? Staat Geocaching Live niet aan?

Ik heb haar ook niet gezien. DiedB trouwens ook niet.

 

Maar als ze Vodafone als provider hebben, dan is daarvoor een goede verklaring. Want deze heeft er een groot deel van de dag goeddeels uit gelegen, waarbij vooral het datanetwerk het moest ontgelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste succesvolle hunt! In het donker en in een leuk gebiedje langs de Oude Maas was het spannend om de vos te vinden. Helaas was de techniek niet superbest. De verversing was zeer traag waardoor wij de vos niet zagen bewegen. Omdat de vos wat geluidjes maakte konden we hem in zijn kraag vatten.

Ik wil nog wel eens uitzoeken of dit een uitzondering was of dat het structureel is dat je de vos te weinig ziet bewegen om er een spannend spel van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste succesvolle hunt! In het donker en in een leuk gebiedje langs de Oude Maas was het spannend om de vos te vinden. Helaas was de techniek niet superbest. De verversing was zeer traag waardoor wij de vos niet zagen bewegen. Omdat de vos wat geluidjes maakte konden we hem in zijn kraag vatten.

Ik wil nog wel eens uitzoeken of dit een uitzondering was of dat het structureel is dat je de vos te weinig ziet bewegen om er een spannend spel van te maken.

 

 

je kunt in de instellingen van je telefoon aangeven hoe vaak er ververst moet worden, als de tijd dan op meerdere minuten staat dan loopt de boel flink achter :D

 

Blijkt ook dat de windows versie die vasc0 gebruikt voor bugs zit :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was de vos die delta123 heeft gevangen. De weinige updates zouden misschien kunnen komen doordat het bereik in dit gebied wisselend is, variërend van 1 streepje tot 4 streepjes.

Ook kan het misschien komen door de server van Geocaching Live.

Misschien zenden onze telefoons wel vaak genoeg gegevens uit en controleren onze telefoons of er updates zijn maar verwerkt de server de gegevens niet snel genoeg.

 

Maar ik ga me spoedig weer aanmelden als vos om te ontdekken hoe het precies zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons beiden stond de verversingstijd op 1 minuut. Het moet dus ergens anders aan liggen.

 

het is natuurlijk nog een beta versie, maar jaar dat hij zulke rare dingen liet zien op het kaartje, maakt het wel een stukkie minder spannend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons beiden stond de verversingstijd op 1 minuut. Het moet dus ergens anders aan liggen.

 

het is natuurlijk nog een beta versie, maar jaar dat hij zulke rare dingen liet zien op het kaartje, maakt het wel een stukkie minder spannend

 

Ik heb ook het idee dat de gegevens op je telefoon niet altijd overeenkomen met de gegevens op de kaart van live.geocaching.com.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van thuis uit zitten toekijken, zowel naar Delta123 + Vasc0 als Le Comte, en mij viel op dat Vasc0 op een gegeven moment even weg was en even later leek het of hij het water overgestoken was. Daar was toen blijkbaar nogal wat afwijking.

Le Comte heb ik ook goed kunnen volgen. Ook al sprong die op een gegeven ogenblik ook een keer een paar wijken heen en weer.

Zittend achter de pc was ook het verversen van de pagina soms wat moeizaam. Mogelijk heeft/hebben de GL-server(s) het toch behoorlijk zwaar.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn telefoon moet opengeschoven worden voor een optimale gps-ontvangst. Deels heb ik hem ingeschoven in het draagtasje vervoerd, wat de gps-ontvangst niet ten goede komt. Dat verklaart het springen dat is waargenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn telefoon moet opengeschoven worden voor een optimale gps-ontvangst. Deels heb ik hem ingeschoven in het draagtasje vervoerd, wat de gps-ontvangst niet ten goede komt. Dat verklaart het springen dat is waargenomen.

 

Hoe verklaar je de weinige updates?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn telefoon moet opengeschoven worden voor een optimale gps-ontvangst. Deels heb ik hem ingeschoven in het draagtasje vervoerd, wat de gps-ontvangst niet ten goede komt. Dat verklaart het springen dat is waargenomen.

 

Hoe verklaar je de weinige updates?

Geen gps-ontvangst = geen verandering van locatie = geen update gedurende de tijd dat de ontvangst is weggevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...