Spring naar bijdragen

Foxhunt.nl, De Digitale Vossenjacht


Peetee

Aanbevolen berichten

Mijn telefoon moet opengeschoven worden voor een optimale gps-ontvangst. Deels heb ik hem ingeschoven in het draagtasje vervoerd, wat de gps-ontvangst niet ten goede komt. Dat verklaart het springen dat is waargenomen.

 

Hoe verklaar je de weinige updates?

Geen gps-ontvangst = geen verandering van locatie = geen update gedurende de tijd dat de ontvangst is weggevallen.

 

Ok, laat ik dan ook de GPS ontvangst in de gaten houden bij de volgende keer.

 

Garmin wanneer kan ik mijn sim kaart in je stoppen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Inderdaad heeft bij mij GC Live niet willen werken. Internet van Vodafone deed het wel maar voor GC LIve blijft ie de boodschap geven Conn:error

Heb PeeTee al een mailtje gestuurd of ie me kan helpen. Misschien dat iemand anders weet wat er aan de hand is.

 

gr wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij ons beiden stond de verversingstijd op 1 minuut. Het moet dus ergens anders aan liggen.

 

het is natuurlijk nog een beta versie, maar jaar dat hij zulke rare dingen liet zien op het kaartje, maakt het wel een stukkie minder spannend

 

Ik heb ook het idee dat de gegevens op je telefoon niet altijd overeenkomen met de gegevens op de kaart van live.geocaching.com.

 

 

ik heb ze daarnet beide naast elkaar gehad. en van wat ik zag klopte het op m'n telefoon beter dan op de computer want die maakte er echt een rommeltje van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag m'n eerste vos gevonden. De jacht was niet echt moeilijk, maar weet nu hoe e.e.a. werkt. Binnenkort eens kijken wie de volgend evos wordt die gevangen gaat worden

 

ben me nu aan het orienteren wat hiervoor te kopen om hier actief aan mee te doen....lijkt me erg leuk en goed alternatief voor en tijdens het cachen

 

ben benieuwd wie wat gebruikt hiervoor????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben benieuwd wie wat gebruikt hiervoor????

Ik heb het nog niet getest voor Foxhunt, maar zelf gebruik ik een Nokia 5800 Xpress Music. Alle 3 de gebruikte applicaties draaien hier goed op.

 

Edit: maar het is wat Vasc0 zegt. Vele telefoon kunnen gebruikt worden.

bewerkt door Krusko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mezelf ook aangemeld als vos voor morgen :)!

 

Ik ben danwel niet in de gelegenheid om te cachen tot minimaal 1 december ivm drukte in nieuwe huis, maar als mensen toch erop uit gaan, kunnen ze me best proberen op te sporen.

 

Ben niet steeds op één plek, moet nog dikwijls op en neer naar bouwmarkt etc, dus Succes all :) ...

 

 

***

 

Zou zo'n link met Twitter ook ingebouwd kunnen worden, dat er in een tweet verschijnt dat er op de VOS gejaagd kan worden via foxhunt.nl ? Ideetje ?? Net als de Geocache Navigator bv. en Trackr, en WieWatWaar van hyves (Oh nee, die is volgens mij net andersom, van Tweet naar hyves, maar als voorbeeld dat het in Twitter verschijnt.

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...