Spring naar bijdragen

Wat Doen Jullie Met Onzin Mailtjes Over Je Cache?


Gewoon_San

Aanbevolen berichten

Super dat je dochter zelf een cache heeft gemaakt. Ik zou dat zeker bij de beschrijving vermelden, dan kweek je begrip èn je krijgt, denk ik, leukere logjes.

 

Ik heb die cachebeschrijving verder niet bekeken, maar als er zoveel mensen struikelen over de formuleringen dan vind ik het vreemd dat ie door de review is gekomen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb die cachebeschrijving verder niet bekeken, maar als er zoveel mensen struikelen over de formuleringen dan vind ik het vreemd dat ie door de review is gekomen....

 

Zucht .......... :thumbup: , reviewers doen de puzzeltjes niet, zoals Sivota al eerder memoreerde :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

 

Ik denk dat in dit geval er in eerste instantie geen reden was om te denken dat de puzzel niet goed in elkaar stak. Daarom denk ik ook dat Kruimeldief daar verder geen aandacht aan heeft besteed (en gelijk heeft ie, daarvoor schijnt ie het veel te druk te hebben).

 

Pas als je aan de vragen begint, zie je dat je wel heel veel kanten opkan, en als dan de checker halsstarrig blijft weigeren merk je pas dat je hier met een 4 sterren puzzel te maken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

 

Is Kruimel daar de aangewezen persoon voor? Zijn daar geen ouders of opvoeders voor uitgevonden?

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

 

Is Kruimel daar de aangewezen persoon voor? Zijn daar geen ouders of opvoeders voor uitgevonden?

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Ik zeg ook niet dat Kruimel daar de eerste aangewezen persoon voor is, maar hij is wel iemand die bepaald of een cache (al) geschikt is om te publiceren.

Vandaar.

Mijn zoon wil ook een cache maken en dat gaan we samen doen. Dit verhaal is gelijk een beetje beeldvorming voor mij om te zien hoe er gereviewd wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

M.i. wordt er door de reviewer alleen gekeken of de coördinaten kloppen en waar die liggen en of er toestemming voor is. Ook wordt er gekeken naar de icoontjes.

 

M.i. wordt er niet gekeken hoe de vragen zijn gesteld en hoe het taal inhoudelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

M.i. wordt er door de reviewer alleen gekeken of de coördinaten kloppen en waar die liggen en of er toestemming voor is. Ook wordt er gekeken naar de icoontjes.

 

M.i. wordt er niet gekeken hoe de vragen zijn gesteld en hoe het taal inhoudelijk is.

Nee, want dan zou Koeterwaals er ook nooit door zijn gekomen :) Zelden zoveel onbegrijpelijke taal bij elkaar zien staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht.... dat staat er ook niet.

Ik neem aan dat ze toch wel de beschrijving lezen en wanneer die niet duidelijk/begrijpelijk is of taalkundig niet klopt die cache nog niet publiceren en dat eerst laten aanpassen.

M.i. wordt er door de reviewer alleen gekeken of de coördinaten kloppen en waar die liggen en of er toestemming voor is. Ook wordt er gekeken naar de icoontjes.

 

M.i. wordt er niet gekeken hoe de vragen zijn gesteld en hoe het taal inhoudelijk is.

Nee, want dan zou Koeterwaals er ook nooit door zijn gekomen :) Zelden zoveel onbegrijpelijke taal bij elkaar zien staan.

 

Ok, duidelijk :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen.

 

Ik heb inmiddels een paar caches gelegd heel leuk om te doen, Het is even werk

maar het resultaat mag er dan ook zijn. Veel tijd in gestoken en noem maar op

om zo goed mogelijk je cache te presenteren. Ja, hij wordt gevonden en door veel

mensen. :thumbup: Dan ineens komt er een mailtje dat je cache niet goed is een rommeltje is

en dat je beter de vraag zo en zo had kunnen opschrijven :) . Krijg dat mailtje smorgens

en savonds krijg ik het maitje als je nog van plan was om te reageren dan hoeft dat

niet meer want een medececher heeft me al geholpen. Nou ja zeg dit wat overigens

de tweede keer van dezelfde cacher. Ik vind hij hoeft toch die cache niet te doen

waarom dan zo kleineren wat heb ik fout gedaan dat hij zo tegen mij doet. :dribble:

 

Wellicht hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt en wat doen jullie eraan?

Ben heel benieuwd naar jullie reactie daarop?

Voor mij gaat zo de lol eraf ik doe tenslote ook me best en ben ook maar een mens.

Ik heb overigens wel gehoort dat diezelfde persoon het ook bij andere mensen doet.

 

Groetjes Sandrakim72 :crybaby:

 

Ik krijg ze ook wel eens, gewoon niets mee doen.

Je kan nooit een cache maken waar iedereen 100% tevreden is.

Er zal altijd iemand zijn die het beterweet, etc.

 

Jij heb je best gedaan, dat zal ook uit meer dan 90% van reacties blijken.

 

Ik heb een cache in een bibliotheek gelegd.

Ik kreeg als commentaar dat een cacher het geen cache vond, daar hij hem ook zonder coordinaten kon doen.

Mijn eerste reactie was: je heb hem wel gedaan, dus het zo onoverkoombaar was het ook niet.

Mijn 2de opmering was: Ik had in de tekst aangegeven dat kinderen, met de kulp van een volwassene ook deze cahce konden doen.

Lezen kon dat persoon ook niet.

Verder heb ik er niet op gereageerd.

 

Verder heb je nog de mogelijkheid om het log te verwijderen, dit is dus een 'not find' voor het persoon in kwestie.

Ik zou het niet doen, het is het niet waard.

Als zij om wat voor reden een opmerking hebben, waarom hebben ze hem dan wel gelogt ?

Schijnbaar was dat puntje toch belangrijk genoeg.

Kijk ook even wat zij verstopt hebben.

 

Je zou een discussie kunnen aangaan met het persoon wat hij veranderd zou willen hebben.

Dit KAN je in overweging nemen.

Meestal komt er weinig als feed-back uit.

 

Gewoon doorgaan, en genieten van de leuke reacties (is toch het overgrote gedeelte) en de negatieve zaken links laten liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..................Verder heb je nog de mogelijkheid om het log te verwijderen, dit is dus een 'not find' voor het persoon in kwestie.

Ik zou het niet doen, het is het niet waard......................

 

 

Volg je de regels van het spel, dan heb je die mogelijkheid m.i. niet. Een log op de logrol of in het logboek is een find en geeft de cache-vinder het recht om op internet te loggen. Praktisch kun je het wel als eigenaar, maar dat is dan in extreme gevallen weer door de reviewer vast te zetten.(die daar zo geirriteerd van kan raken dat hij de hele cache archiveert; en gelijk heeft hij.)

 

Waarom zou je die weg gaan? Want dan ben je volgens mij niet meer bezig met het spel, maar gewoon met ruzie maken. Geocachen hoort toch leuk te zijn? Dat er af en toe wat minder leuke dingen of irritaties zijn, probeer daar eens met praten of anders met negeren en wat afstand nemen uit te komen. Ook een goed voorbeeld voor de jeugd. :)

 

Zo, ook een beetje in dit topic. Dit onderwerp leeft, maar de gemoederen hoeven niet oververhit te raken. Wanneer we er zo bij moeten zuchten, als in bovenstaande topics, neem dan eens wat afstand en besluit eens om niet te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb van mijn caches (2) eigenlijk nooit negatieve reacties gekregen, misschien wel een keer iets dat beter kan maar dan wel positief! :) Ik zou als ik jou was dat mailtje gewoon negeren, voor sommige mensen is het nooit goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"alles wat Ma-Bu zegt"

 

Het lijkt me toch duidelijk inmiddels dat ik getracht heb opbouwende kritiek te geven, en dat alles inmiddels rechtgebreid is. sandrakim72 en de Wijngemachtigde volgen elkaar zelfs op Twitter vanaf vandaag. Nou, da's mooi.

Lijkt me geen goed plan om dit vuurtje nu weer een beetje op te stoken.

Overigens heb ik de cache helemaal nog niet gelogd, dus er valt niks te verwijderen. Maar ik verwacht ook niet dat zal gebeuren.

 

Lees even het hele draadje voordat je commentaar geeft.

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...