Druub Geplaatst 5 februari 2006 Share Geplaatst 5 februari 2006 Ik wil er ook wel een stuk of 4. Kijk er naar uit op het Newbie Event Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 februari 2006 Share Geplaatst 6 februari 2006 @Harrie: wanneer we je zien op het SLCNCE-event, graag twee houders en twee stickers. @Wolfje: welke site? Harrie heeft net een hele partij stickers laten drukken, dus je idee komt net te laat. Klinkt in ieder geval niet duur, maar een houder met sticker voor € 1,20 ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brilstar Geplaatst 6 februari 2006 Share Geplaatst 6 februari 2006 wil er nog steeds 4, ook die nummerplaat houders wil ik nog wel. Alle 2 op het mini event aanwezig ? Dat wordt daar weer geld uitgeven <{POST_SNAPBACK}> Die nummerplaathouders worden deze maand door Barny hier gebracht en zal alles meenemen naar de events Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Mooi, ben ik ook. Dan gaat het wel lukken... Dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 11 februari 2006 Share Geplaatst 11 februari 2006 De kentekenplaarhouderstikkers zijn nu ook te koop via de goodiesschop . Gr Harrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 11 februari 2006 Share Geplaatst 11 februari 2006 Hooi Harrie, jij bent op deze zaterdag vroeger 'uit de veren' dan ik. Ja, de kentekenplaathouderstickers zijn gewoon verbrijgbaar in de shop vanaf heden. :naughty: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 11 februari 2006 Share Geplaatst 11 februari 2006 Mijn bestelling is al de deur uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 11 februari 2006 Share Geplaatst 11 februari 2006 Ik heb ook bij de goodiesshop besteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crow & Éowyn Geplaatst 11 februari 2006 Share Geplaatst 11 februari 2006 Inmiddels rechtstreeks bij de leverancier besteld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 18 februari 2006 Share Geplaatst 18 februari 2006 Vanaf heden zijn de kentekenplaathouderstickers verkrijgbaar in de shop. <{POST_SNAPBACK}> Ter aanvulling kunnen de stikkers ook (zolang de vooraad strekt) op de aankomende eventen gekocht worden, mocht je niet willen en/of kunnen bestellen. Maar het snelste gaat het via de shop Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Harrie, die stickers zien er goed uit! En met twee houders erbij is het helemaal compleet. Ben benieuwd wat je 11-3 allemaal bij je hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 15 maart 2006 Share Geplaatst 15 maart 2006 Op het SLCNCE waren de coins goed voor handen. De nummerbordhouders met stickers heb ik helaas volledig gemist (waren die er wel?). Hoe kan ik er nu nog aankomen? Trouwens ik heb "het Gele Bussie" nog wel de hand gedrukt en die heeft belangenloos de houders ter beschikking gesteld. Ach, anders bestel ik ze bij collega Lupardi. Maar wie heeft ze wel op SLCNCE gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon18 Geplaatst 15 juni 2006 Share Geplaatst 15 juni 2006 Was dit adres niet veel gemakkelijker geweest? Of mis ik een deel van het verhaal? www.busymark.nl/images/Promotieartikelen/Kentekenplaathouder Groetjes Kameleon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 15 juni 2006 Share Geplaatst 15 juni 2006 Was dit adres niet veel gemakkelijker geweest? Of mis ik een deel van het verhaal? www.busymark.nl/images/Promotieartikelen/Kentekenplaathouder Groetjes Kameleon <{POST_SNAPBACK}> link doet het niet bij mij timo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bjorri Geplaatst 15 juni 2006 Share Geplaatst 15 juni 2006 (bewerkt) ------------- 15 juni 2006 bewerkt door bjorri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 15 juni 2006 Share Geplaatst 15 juni 2006 Was dit adres niet veel gemakkelijker geweest? Of mis ik een deel van het verhaal? www.busymark.nl/images/Promotieartikelen/Kentekenplaathouder Groetjes Kameleon Kentekenplaathouder Kentekenplaathouderrandsticker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hrng Geplaatst 16 juni 2006 Share Geplaatst 16 juni 2006 Ben je zondag ook bij het poffertjesevent Prof.? Wil je dan zo'n lange sticker meenemen. Je kunt trouwens een houder bestellen voor 19 euro met een eigen tekst bij http://www.123sticker.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden