Spring naar bijdragen

Record aantal caches op 1 dag


Aanbevolen berichten

Powercaching nee, Hardcorecaching ja, zo veel mogelijk terrein sterren.

Zou je daar ook het krantje mee halen?

Zoveel mogelijk sterren op een dag? ;);)

Daar voel ik dan weer wel wat voor....

 

Ik ben bang dat je dat gaat afleggen dan. Vergeet niet dat die Belgische expeditie bijv al minimaal 124 terreinsterren oplevert. Dat haal jij niet

Dan maken we er zoveel mogelijk 4/5 sterren terreincaches van....

 

Het was maar om even tegengas te geven en te laten zien dat het ook anders kan.

Ieder zijn plezier, ik beleef meer plezier aan het zojuist genoemde....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Toch treurig voor dat team: een hele dag zoeken zonder één echte geocache te vinden. Het artikel vermeldt niet of de Vlaamse snelrapers hun prestatie hebben aangemeld bij het Guinness Book of Records. Zou niet misstaan tussen de records voor paalzitten en de honderd meter lopen binnen één minuut met aan elkaar geknoopte schoenveters. Toegegeven, we doen het niet na, maar waarom zouden we ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Belgie is het record verbeterd naar 128 caches op 1 dag, dat is toch 1 cache per 11 a 12 minuten.

Pff, waarschijnlijk ook blaren op de vingers van het loggen ;)

 

 

Hebben jullie nu ook bij het lezen van een dergelijke dagscore die neerkomt op 12 minuten per cache het gevoel dat dat alleen kon door het team op te splitsen.

Ik moet nog zien dat ze werkelijk alle vier bij die 128 caches gestaan hebben en er geen enkele keer naar meer dan 1 cache tegelijk gezocht werd !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie nu ook bij het lezen van een dergelijke dagscore die neerkomt op 12 minuten per cache het gevoel dat dat alleen kon door het team op te splitsen.

Ik moet nog zien dat ze werkelijk alle vier bij die 128 caches gestaan hebben en er geen enkele keer naar meer dan 1 cache tegelijk gezocht werd !

 

Geopatra.

 

als ze 450 km hebben afgelegd, moet je die 'reistijd' ook nog even in de berekening meenemen !

Zeg tegen 75 km / u lijkt me een heel netjes gemiddelde ben je 6 uur kwijt in je auto

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In Belgie is het record verbeterd naar 128 caches op 1 dag, dat is toch 1 cache per 11 a 12 minuten.

Pff, waarschijnlijk ook blaren op de vingers van het loggen ;)

 

 

Hebben jullie nu ook bij het lezen van een dergelijke dagscore die neerkomt op 12 minuten per cache het gevoel dat dat alleen kon door het team op te splitsen.

Ik moet nog zien dat ze werkelijk alle vier bij die 128 caches gestaan hebben en er geen enkele keer naar meer dan 1 cache tegelijk gezocht werd !

 

Geopatra.

 

Ik denk toch dat dat wel moet lukken zonder op te splitsen. Er liggen in Belgie sinds enige tijd heel veel "snelle series" traditionals. In bepaalde gebieden liggen die ook vrij dicht op elkaar.

 

Dat is ooit aangemoedigd door een bepaalde reviewer, die cacheleggers die lange multi's aanmeldden, met veel tussenpunten, aanraadde om er een serie Traditionals van te maken. Onze Lieve Heer mag weten, welke kromme gedachte daar aan ten grondslag lag.

Hij heeft het me destijds geprobeerd uit te leggen, maar ik snap het nog steeds niet.

 

Maar om kort te gaan: ik deed er ooit 51 op een dag (van 19 uur), waarvan 38 te voet. (en die lagen gemiddeld 1,5 km uit elkaar)

Met de auto moet je dus heel makkelijk twee tot drie maal zoveel kunnen "scoren" als je een beetje zorgvuldig plant in een gebied met een grote "tradi"-dichtheid.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Als je echt 's nachts om 00.00 uur begint en stopt om 23.59 is 128 te doen.

Mijn aantal van 103 eind juni deed ik helemaal alleen.

Begon toen om 04.50 met mijn eerste cache en de laatste was rond 22.00 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...