Spring naar bijdragen

Mooiste Eindstash/cachebehuizing Aller Tijden


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

NIEUW KAARTJE

 

Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder!

Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier.

Bedankt hiervoor! :thumbup::thumbup:

 

Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or.

 

Dankjewel, graag gedaan!

 

Je kan zelf zo'n kaartje maken, met bijv. de 50 caches met de meeste Geo d'Ors, of bedoel je dat niet?

 

@ TeamKroket:

 

Wat betreft Oranje caches van de naaktslakkies, die staan er als het goed is op, alleen niet die in het archief zit(ten).

Heb ik een fout gemaakt, dan graag een link naar de cache die er nog op moet.

 

Kralenfee (linkje zou handig zijn) en Woldberg zet ik er zsm bij.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Goeie vraag Delbar! Geen idee.

 

Dat mag hoor mtkoef, ik lees vanzelf wel of anderen het terecht vinden.

 

Helaas heb ik nu even geen tijd om de kaart te updaten, heel druk met organiseren vd Wedstrijd "Beste Cachepagina van Nederland".

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

NIEUW KAARTJE

 

Ik wil graag een compliment geven voor de mooie kaart van Geovlinder!

Wat een handig overzicht! Ik ben al een tijd bezig met een eigen bestandje met mooiste caches nog te doen, maar zo'n kaart is veel mooier.

Bedankt hiervoor! :thumbup::eek:

 

Als er ergens ook zo'n kaart is voor mooiste caches (met normale cachebehuizing) zou het helemaal mooi zijn! Je kunt nu wel de kaart krijgen met selectie op geo d'or, maar dan is het aantal caches weer te groot en zitten er ook alle caches bij met 1 geo d'or.

 

erg leuk en handig zo'n kaartje.

wat me wel opvalt is dat alle mooie caches boven de rivieren liggen. :thumbup:

of zijn de zuiderlingen niet zo vaak online omdat ze hun mooie caches lopen ! :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou moet ik zeggen ik ben nu 2 dagen rond om Utrecht bezig geweest kijk ook eens naar de cach plaatsen van BigFurryMonster dit is er een van GC1HRM9 die heeft er ook een paar verzonnen echt leuk

 

groeten alexkw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien.

 

grenspost

 

Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben erg veel positieve reakties op onze eindstash van "Rond de wereld in 12 vragen" gekregen. Helaas was deze alleen tijdens het SnertEvent in Sellingen te zien. Inmiddels is de complete grenspost vervangen door een munitiekistje en is er van al deze "drukte" dus niets meer te zien.

 

grenspost

 

Het was inderdaad een hele mooie eindstach, deze zal mij zeker lang bijblijven. Jammer dat zoiets niet kan blijven staan, maar ik denk dat hij dan snel weg of gesloopt was.

 

 

Bedankt. Deze kon idd niet blijven staan maar heeft een goed nieuw adres gekregen.

Voor diegene die m hebben gemist (foto genomen na het plaatsen in de avond vóór het event):

 

732d9418-34bf-49f7-ade1-73071a4d7709.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...