Spring naar bijdragen

Loggen voor niet aanwezige cachers


peterseli

Aanbevolen berichten

{VOORBEELD}Ooit hebben wij onze eerste 4 of 5 caches in België gezamelijk gevonden en onszelf een team genoemd. Helaas wonen we nogal ver uit elkaar, Drenthe-Utrecht.

 

Ah, weer een mystery opgelost, helaas zonder bijbehorende cache!

Ik was in Utrecht al eens over een cache van jullie team gestruikeld en vroeg me af waar jullie nou gevestigd zijn! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Omdat ik veel met een andere cacher op pad ga, hebben wij wel eens overwogen om een team te vormen.

Maar daar hebben wij vanaf gezien precies om deze reden.

Dan zouden we immers 3 keer moeten loggen ?

1 x mijn naam

1 x zijn naam

1 x onze teamnaam.

 

Maar het komt ook voor dat ik fysiek even minder ben en dan logt mijn cachemaat voor mij.

Ik zit dan wel in de auto of ben vlakbij.

Ook schrijft hij vaak voor ons beide in een moeite door.

Dan sta ik erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

{VOORBEELD}Ooit hebben wij onze eerste 4 of 5 caches in België gezamelijk gevonden en onszelf een team genoemd. Helaas wonen we nogal ver uit elkaar, Drenthe-Utrecht.

 

Ah, weer een mystery opgelost, helaas zonder bijbehorende cache!

Ik was in Utrecht al eens over een cache van jullie team gestruikeld en vroeg me af waar jullie nou gevestigd zijn! :dribble:

 

En daarvoor is dus het profile bij geocaching.com :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maak je je druk om? Of werk je voor de Cache-Stas(h)i?

 

Op de lagere school zongen wij altijd: ' klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan......'

 

Ik snap niet waar deze kliklijn freaks hun ' kick' vandaan halen. Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren. Het begint voor mij steeds meer een solo-activiteit te worden waarbij ik steeds minder de behoefte krijg om zaken met mede-cachers te delen. Wat een geneuzel, wat een gezeur om de andere kracht term 'wat een g3z3!k' niet te gebruiken. Hou toch eens op met dat paarse broek gebeuren doe eens wat minder braaf!

 

Voor mij is dit het zelfde type mensen (mensen die dit soort topics openen) als die mensen die op een zesbaans snelweg met 120 in de meest linker baan rijden terwijl er rechts nog twee rijstroken over zijn..... ja de max snelheid is toch 120 hier? nou dan rij ik hier braaf 120...... en je mag niet zo stout zijn om hier 130 of zelfs nog harder te rijden! jij stoute chauffeur... kijk maar uit want ik ga de politie bellen.... want het nummer van de politie zit standaard mijn adresboek.... ik bel ze wel vaker.. laatst nog toen een heel stout kindje zijn vinger niet uitstak toen hij de bocht omging! foei!

 

Gadver de Gadver wat een stoute mensen die dit soort klik-topics openen! Ga in de hoek staan en je diep schamen omdat je loopt te zeuren over het log-gedrag van mede-cachers. Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.

bewerkt door Ervani
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maak je je druk om? Of werk je voor de Cache-Stas(h)i?

 

Op de lagere school zongen wij altijd: ' klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan......'

 

Ik snap niet waar deze kliklijn freaks hun ' kick' vandaan halen. Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren. Het begint voor mij steeds meer een solo-activiteit te worden waarbij ik steeds minder de behoefte krijg om zaken met mede-cachers te delen. Wat een geneuzel, wat een gezeur om de andere kracht term 'wat een g3z3!k' niet te gebruiken. Hou toch eens op met dat paarse broek gebeuren doe eens wat minder braaf!

 

Voor mij is dit het zelfde type mensen (mensen die dit soort topics openen) als die mensen die op een zesbaans snelweg met 120 in de meest linker baan rijden terwijl er rechts nog twee rijstroken over zijn..... ja de max snelheid is toch 120 hier? nou dan rij ik hier braaf 120...... en je mag niet zo stout zijn om hier 130 of zelfs nog harder te rijden! jij stoute chauffeur... kijk maar uit want ik ga de politie bellen.... want het nummer van de politie zit standaard mijn adresboek.... ik bel ze wel vaker.. laatst nog toen een heel stout kindje zijn vinger niet uitstak toen hij de bocht omging! foei!

 

Gadver de Gadver wat een stoute mensen die dit soort klik-topics openen! Ga in de hoek staan en je diep schamen omdat je loopt te zeuren over het log-gedrag van mede-cachers. Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.

 

 

 

:thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nou zat het toch heel anders in elkaar.

 

Wat wij vorig jaar hebben gehad.

 

We lopen met drie teams een cache.

Alle opdrachten waren netjes uitgevoerd en ook alle gegevens die we gevonden hadden waren goed.

Echter bij het eindpunt was de cache niet te vinden.

Na een uur zoeken hebben we besloten om er mee te stoppen en de zaak thuis nog eens te bestuderen.

 

Na overleg met de eigenaren bleek dat we wel redelijk goed zaten maar dat de cache eigenlijk net iets te goed verstopt was.

 

Dus moesten we nog een keer terug om alleen nog te loggen.

 

En wat is er dan mis mee dat 1 team terug gaat om te loggen en drie stickers in het boekje plakt ?

 

Volgens mij helemaal niets toch ?

 

Het is jammer dat er ook in deze hobby nog steeds mensen rondlopen die vinden dat ze anderen moeten controleren.

 

Ga nou eens lekker met je hobby bezig en probeer je niet te storen aan wat anderen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maak je je druk om? Of werk je voor de Cache-Stas(h)i?

 

Op de lagere school zongen wij altijd: ' klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan......'

 

Ik snap niet waar deze kliklijn freaks hun ' kick' vandaan halen. Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren. Het begint voor mij steeds meer een solo-activiteit te worden waarbij ik steeds minder de behoefte krijg om zaken met mede-cachers te delen. Wat een geneuzel, wat een gezeur om de andere kracht term 'wat een g3z3!k' niet te gebruiken. Hou toch eens op met dat paarse broek gebeuren doe eens wat minder braaf!

 

Voor mij is dit het zelfde type mensen (mensen die dit soort topics openen) als die mensen die op een zesbaans snelweg met 120 in de meest linker baan rijden terwijl er rechts nog twee rijstroken over zijn..... ja de max snelheid is toch 120 hier? nou dan rij ik hier braaf 120...... en je mag niet zo stout zijn om hier 130 of zelfs nog harder te rijden! jij stoute chauffeur... kijk maar uit want ik ga de politie bellen.... want het nummer van de politie zit standaard mijn adresboek.... ik bel ze wel vaker.. laatst nog toen een heel stout kindje zijn vinger niet uitstak toen hij de bocht omging! foei!

 

Gadver de Gadver wat een stoute mensen die dit soort klik-topics openen! Ga in de hoek staan en je diep schamen omdat je loopt te zeuren over het log-gedrag van mede-cachers. Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.

 

Ik ben het topic gestart uit respect voor de cacheleggers en alle andere cachers die de moeite nemen om dit spel zo leuk mogelijk te maken en laat iedereen in zijn waarde (in tegenstelling tot sommige personen aan de reacties te lezen).

Door deze discussie ben ik wel tot de conclusie gekomen. Beleef het spel op je eigen manier en maak er het beste van door te zo veel mogelijk te genieten van de caches en de omgeving met waardering voor de cachelegger en omgeving en laat de andere cachers het maar op ieders eigenwijze hetzelfde doen.

Bedankt voor de reacties. Het topic kan dicht.

 

Peterseli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maak je je druk om? Of werk je voor de Cache-Stas(h)i?

 

Op de lagere school zongen wij altijd: ' klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan......'

 

Ik snap niet waar deze kliklijn freaks hun ' kick' vandaan halen. Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren. Het begint voor mij steeds meer een solo-activiteit te worden waarbij ik steeds minder de behoefte krijg om zaken met mede-cachers te delen. Wat een geneuzel, wat een gezeur om de andere kracht term 'wat een g3z3!k' niet te gebruiken. Hou toch eens op met dat paarse broek gebeuren doe eens wat minder braaf!

 

Voor mij is dit het zelfde type mensen (mensen die dit soort topics openen) als die mensen die op een zesbaans snelweg met 120 in de meest linker baan rijden terwijl er rechts nog twee rijstroken over zijn..... ja de max snelheid is toch 120 hier? nou dan rij ik hier braaf 120...... en je mag niet zo stout zijn om hier 130 of zelfs nog harder te rijden! jij stoute chauffeur... kijk maar uit want ik ga de politie bellen.... want het nummer van de politie zit standaard mijn adresboek.... ik bel ze wel vaker.. laatst nog toen een heel stout kindje zijn vinger niet uitstak toen hij de bocht omging! foei!

 

Gadver de Gadver wat een stoute mensen die dit soort klik-topics openen! Ga in de hoek staan en je diep schamen omdat je loopt te zeuren over het log-gedrag van mede-cachers. Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.

 

Wat een walgelijke reactie! Je verzint er zelf allerlei dingen bij die helemaal niet aan de orde zijn. Je vergelijkt appels met peren en je maakt de topicstarter onnodig belachelijk. Goed hoor!! De topicstarter vroeg hoe je hier mee om moet gaan. Daar zou je ook gewoon een normaal antwoord op kunnen geven.

 

En lees in het vervolg even je zinnen na en vul dan de ontbrekende woorden ook even in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar maak je je druk om? Of werk je voor de Cache-Stas(h)i?

 

Op de lagere school zongen wij altijd: ' klikspaan, boterspaan, je mag niet door mijn straatje gaan......'

 

Ik snap niet waar deze kliklijn freaks hun ' kick' vandaan halen. Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren. Het begint voor mij steeds meer een solo-activiteit te worden waarbij ik steeds minder de behoefte krijg om zaken met mede-cachers te delen. Wat een geneuzel, wat een gezeur om de andere kracht term 'wat een g3z3!k' niet te gebruiken. Hou toch eens op met dat paarse broek gebeuren doe eens wat minder braaf!

 

Voor mij is dit het zelfde type mensen (mensen die dit soort topics openen) als die mensen die op een zesbaans snelweg met 120 in de meest linker baan rijden terwijl er rechts nog twee rijstroken over zijn..... ja de max snelheid is toch 120 hier? nou dan rij ik hier braaf 120...... en je mag niet zo stout zijn om hier 130 of zelfs nog harder te rijden! jij stoute chauffeur... kijk maar uit want ik ga de politie bellen.... want het nummer van de politie zit standaard mijn adresboek.... ik bel ze wel vaker.. laatst nog toen een heel stout kindje zijn vinger niet uitstak toen hij de bocht omging! foei!

 

Gadver de Gadver wat een stoute mensen die dit soort klik-topics openen! Ga in de hoek staan en je diep schamen omdat je loopt te zeuren over het log-gedrag van mede-cachers. Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.

 

Zo, ik heb inmiddels tot 10 geteld. Wat een onnodig reactie zeg! De topic heeft niets te maken met klikken oid. Er wordt een vraag gesteld en er ontstaat een discussie over hoe men er mee om gaat en wat men er van vind, en overwegend prima reacties zonder dat het op de man of vrouw wordt gespeeld, iets wat op dit onderwerp dus ook niet nodig is. Iedereen mag wat mij betreft het cachen beleven zoals hij/zij dat wilt. Ik snap echter wel dat er verwezen wordt naar de "regels" rondom het cachen in deze discussie want de vraagsteller wil graag weten hoe anderen daar mee omgaan. Posters geven hun visie. Dat is dus niet kinderachtig, klikspaan oid.

Ik kan het mij dan ook goed voorstellen als mensen net met deze mooie hobby beginnen en op het forum terecht komen (in alle leeftijden, afkomsten en geslachten) er behoorlijk de pé in hebben als er dit soort reacties komen en misschien wel af zullen haken.

Mensen die op een onbeschofte manier mede forumleden te woord staan zullen er aan bijdragen dat er mensen vertrekken en dit forum verarmen. Als jij vind dat het cachen voor jou steeds meer een solo activiteit wordt, wat doe je dan nog op het forum?

Er is in jou reactie maar een gedeelte wat ter zake doet en dat is:

Laat iedereen het toch lekker op zijn/haar eigen manier doen. Is allemaal mede een gevolg van dat kilo-cachen.. zo kijk mij nou eens met mijn indrukwekkende lijst gevonden caches. Nou als mensen daar blij van worden.... log gerust mijn cache terwijl je deze helemaal niet gevonden hebt, maakt mij geen snars uit.
De rest van je reactie voegt niets toe, zeker de vergelijking met de autobaan??

 

grtzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik dit soort reacties lees heb ik er vaak de puf niet meer voor om er inhoudelijk op te reageren.

Maar ik denk erover zoals Cer en Mar en ervaar die reacties ook helemaal niet als prettig.

 

Het meest verbaasd mij, dat men vind dat anderen zich niet met hen moeten bemoeien, maar door dat te zeggen, wat doe je dan?

Als jij iemand gebied jou geen regeltjes op te leggen, wat doe je zelf dan?

Laat mensen toch lekker zeuren!!!!!!!!!! :thumbup:

 

Even voor de goede orde:

 

Mensen die zich wel aan alle regels houden, rijden niet op de linkse baan met 120 km p/u, als er rechts 2 banen vrij zijn. Dat mag namelijk niet, je moet zo veel mogelijk rechts houden. Dus mensen die zich aan alle regels houden, gaan alleen een rijbaan naar links om in te halen en daarna meteen weer terug naar rechts.

En je kan beter niet bellen als je op de snelweg zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen die zich wel aan alle regels houden, rijden niet op de linkse baan met 120 km p/u, als er rechts 2 banen vrij zijn. Dat mag namelijk niet, je moet zo veel mogelijk rechts houden.

 

In Nederland mag dat inderdaad niet. Echter, daar heb je ook geen zesbaans snelwegen. Misschien ging het over de VS? Daar moet je juist je baan houden, maar mag je vaak weer geen 120 km/u.

 

Alle gekheid op een stokje: de belachelijke snelwegmetafoor toont hier wel aan dat de wereld een stuk minder zwart-wit is dan hierboven wordt gesuggereerd.

Tot tien tellen is vaak de beste optie. Je komt dat wel met tien tellen vertraging op de plaats van bestemming. So be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is juist mede dit soort mentaliteit die mij de hele cache-community steeds meer de rug toe laat keren.

 

Ik denk dat de geocache community ook jouw graag de rucht toe keer met dit soort ongenuanceerde uitspraken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor laat hem maar lekker zijn mening spuien, anders word het al helemaal een dood forum met alleen maar ja-knikkers, meelopers en dan niet te vergeten het allerergste van het soort, de pedagogen

 

 

Er zijn gewoon te weinig mensen die nog heerlijk recht voor zijn raap durven te spreken/schrijven.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor laat hem maar lekker zijn mening spuien, anders word het al helemaal een dood forum met alleen maar ja-knikkers, meelopers en dan niet te vergeten het allerergste van het soort, de pedagogen

 

 

Er zijn gewoon te weinig mensen die nog heerlijk recht voor zijn raap durven te spreken/schrijven.

 

Zucht... zat er op te wachten.

 

Barny, levendig forum prima! Maar ik blijf er bij dat je wel normaal met elkaar dient om te gaan op een forum dat voor alle leeftijden, afkomsten en geslachten open staat. Recht voor zijn raap spreken niets mis mee maar dat kan op meerdere manieren natuurlijk.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...