Spring naar bijdragen

Loggen voor niet aanwezige cachers


peterseli

Aanbevolen berichten

Nee hoor laat hem maar lekker zijn mening spuien, anders word het al helemaal een dood forum met alleen maar ja-knikkers, meelopers en dan niet te vergeten het allerergste van het soort, de pedagogen

 

 

Er zijn gewoon te weinig mensen die nog heerlijk recht voor zijn raap durven te spreken/schrijven.

 

En dan mag je dus zomaar van alles zeggen? Of het klopt, of kant noch wal raakt, maakt niet uit?

 

Ik snap jou wel en ik ben het ook wel met je eens dat het er vaak erg zoetsappig aan toe gaat hier op het forum maar deze reactie van Ervani ging ook mij te ver.

 

En wie zegt trouwens dat hij zijn mening niet mag spuien? Hij krijgt reacties maar dat kun je verwachten met zo'n opmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Eerlijk zijn heeft niks te maken, met een reactie zoals deze. Je kan heel goed eerlijk zijn, zonder lomp en grof te zijn.

 

Ik waardeer eerlijkheid juist, maar het gaat om de manier waarop je het zegt.

 

Je kan eerlijk zeggen wat je denkt, zonder dat op een onvriendelijke manier te doen. Niet iedereen kan dat blijkbaar, maar het kán wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze discussie gaat niet echt meer over het onderwerp waar het voor bedoeld was dus ik stel voor om het lijntje maar te sluiten.

 

Hier sluit ik mij direct bij aan.

Ik heb nu wel genoeg gelezen, zelfs veel wat hier niet thuis hoort. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste vind ik dat je wel degelijk het recht hebt kritiek uit te oefenen op mensen die het spelletje wel heel erg zonder de spelregels menen te moeten spelen, zoals in het beschreven geval.

 

Ten tweede houd ik van een levendig forum waar je duidelijk en rechtstreeks voor je mening uit kunt komen.

 

Ten derde vind ik de uitlating van Ervani kant noch wal raken, nogal over de top en in strijd met mijn ten eerste, maar ja dan raakt het ook aan mijn ten tweede.

 

Ten vierde: waarom een aansprekend lijntje afsluiten in de bloei van zijn bestaan als het forum verder een grotendeels slappe hap is , die niet boeien kan ?

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een goed idee zeg.

mijn ouders gaan van de winter voor drie maanden naar Nieuw Zealand.

ik geef ze een spoed cursus geocaching.

kunnen ze mooi op mijn naam geocachen.

 

ff alle gekheid op een stokkie.

mijn dochter gaat soms met mij mee geocachen.

en heeft sinds begin dit jaar haar eigen naam op GC

 

 

vorig jaar hebben we een cache gelopen,

nog als team dutchgoldwing.

 

nu was ze van de week lekker bij opa en oma aan het logeren.

en is ze naar het eindpunt van de cache gelopen om deze op haar naam te loggen.

niets mis mee.

ze had 'm al gelopen en wist nog waar deze lag.

 

maar ik zou nooit voor een ander team loggen als deze er niet bij is !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien wij steeds verder van het eigenlijke onderwerp afzitten te dwalen en voordat er meer olie op het vuur wordt gegooid, waardoor de irritatie toeneemt, besluit ik (aangezien er op dit moment even geen modjes zijn) deze topic maar even een paar daagjes te sluiten waardoor een aantal lieden even kan afkoelen. Ik hoop dat het lukt aangezien het dit weekend warm schijnt te worden! Tja en voordat je het weet heb je weer onweer: ach we zien het wel weer over een dag of wat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien wij steeds verder van het eigenlijke onderwerp afzitten te dwalen en voordat er meer olie op het vuur wordt gegooid, waardoor de irritatie toeneemt, besluit ik (aangezien er op dit moment even geen modjes zijn) deze topic maar even een paar daagjes te sluiten waardoor een aantal lieden even kan afkoelen. Ik hoop dat het lukt aangezien het dit weekend warm schijnt te worden! Tja en voordat je het weet heb je weer onweer: ach we zien het wel weer over een dag of wat...

 

Een aanvulling van de moderators:

 

Lees ook de forum regels nog eens door. In de verschillende post zijn iig regels 1,3 en 4 overtreden. De afkoelingsperiode geldt nu voor het draadje, maar de volgende keer gaat de afkoelingsperiode voor de gebruiker in. De duur daarvan zal binnen het moderators team bepaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed: de afkoelingsperiode heeft wel lang genoeg geduurd. Er zijn een aantal reacties op 'invisible' gezet: misschien voor sommigen niet genoeg, dat zij dan zo! Verder zijn een aantal personen op hun reacties aangesproken. De topicstarter heeft gevraagd om de topic te sluiten en misschien gebeurt dat ook wel afhankelijk hoe het vervolg zal zijn. We zullen zien. Reageren prima: maar reacties als: 'het interesseert mij niets' of 'ga de boel ergens anders bestieren' of het verdraaien van namen dragen niet bij aan een normale discussie.

 

Misschien bega ik een vergissing door deze topic weer open te gooien: we zullen zien: de temperatuur stijgt wel weer de komende dagen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...