Spring naar bijdragen

Loggen voor niet aanwezige cachers


peterseli

Aanbevolen berichten

Gisteren ben ik twee cachers tegengekomen in de regio die ik bezocht. Daarna heb ik ze nog maals drie keer gezien waarbij twee keer direct bij een cachelokatie. Echter volgens de handgschreven/gestickerde log en de log op internet blijken het opeens vier personen te zijn! Kortom er moeten wel spoken meegelopen zijn of voor niet aanwezige personen worden gelogd! Persoonlijk vind ik dat belachelijk maar hoe ga je er mee om? (Het waren niet onze caches'

 

peterseli

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn zoontje gaat ook wel eens mee, maar ik log zijn naam alleen als hij ook daadwerkelijk mee is.

Maar wat een ander doet moet ie zelf weten.

Misschien hebben ze zich wel opgesplitst in 2 teams zodat ze meer caches per dag halen :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn toch ook teams die uit meerdere personen bestaan? Als er slechts eentje daarvan aan het cachen is, wordt er toch voor het hele team gelogd?

 

Als er groepen mensen zijn, die wel 2 of meerdere aparte nicknames gebruiken en dat loggen doen in afwezigheid van diegene met zijn eigen nickname, doet men in principe hetzelfde.

 

Het team van De Wijngemachtigde bestaat uit 4 leden. Het is wel eens voorgekomen dat de twee jongsten met opa (heeft zijn eigen nickname) meeliepen en dus fysiek aanwezig waren bij het vinden van een cache en dus voor De Wijngemachtigde logden, terwijl ondergetekende (G) niet mee was.

De Wijngemachtigde found...etc, etc.

 

Alleen de puntentelling bij de cache wordt een rommeltje, maar het blijft voor altijd en eeuwig toch onduidelijk hoeveel mensen nu exact bij het vinden van het doosje aanwezig waren. Een teamlid van De Wijngemachtigde staat meestal verderop te kletsen met iemand die toevallig mee was, of zit onderaan de berg lekker op een bankje in het zonnetje.

 

Het is elke keer anders.

big deal.

 

Loggen voor een team dat in zijn volledigheid afwezig is, is natuurlijk flauwekul, da's phantoomloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn naam is de naam van ons vieren John-Linda-Maartje-Matthijs eigenlijk ben ik de cacher. Wie van de andere mee gaat gaat mee. Matthijs vind het echt leuk en aast nu al op mijn gps, mam als jij een andere gps koopt mag ik deze he. Ja als hij wat ouder is krijgt hij de mijne of we kopen een simpele voor hem. En dan krijgt hij ook zijn eigen naam om te loggen maar eerst moet hij maar gaan leren lezen en schrijven. Mijn naam blijft Jolimama met of zonder de andere. en zonder mij ook geen jolimama log!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ben ik twee cachers tegengekomen in de regio die ik bezocht. Daarna heb ik ze nog maals drie keer gezien waarbij twee keer direct bij een cachelokatie. Echter volgens de handgschreven/gestickerde log en de log op internet blijken het opeens vier personen te zijn!

 

Hebben 4 personen of 4 teams gelogd?

Ik kan me voorstellen, dat 1 persoon lid is van verschillende teams, en dan namens die teams logt. Not my cup of tea, maar ieder speelt het spelletje op zijn/haar manier.

 

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...