Spring naar bijdragen

Www.cacherstats.com


RvU

Aanbevolen berichten

Ik kom net terug van twee weken vakantie.

Wilde vanmorgen even op http://www.cacherstats.com/Netherlands1_NL.html kijken.

Ik krijg daar nu echter de boodschap in het donkerrood, dat dit een 'Gerapporteerde aanvalsite!' zou zijn!

Heb ik iets gemist de afgelopen twee weken, is iemand anders dit ook opgevallen, hebben anderen daar ook last van?

 

aanvalsite.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kom net terug van twee weken vakantie.

Wilde vanmorgen even op http://www.cacherstats.com/Netherlands1_NL.html kijken.

Ik krijg daar nu echter de boodschap in het donkerrood, dat dit een 'Gerapporteerde aanvalsite!' zou zijn!

Heb ik iets gemist de afgelopen twee weken, is iemand anders dit ook opgevallen, hebben anderen daar ook last van?

 

aanvalsite.jpg

 

Het lijkt erop dat dit komt door links op de site naar web-analyze.info, een site die malafide scripts schijnt te runnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon firefox gebruiken...

 

friends.jpg

 

Even gekeken: Resultaat via google levert dit dus op:

Veilig surfen

Diagnostische pagina voor cacherstats.com

 

Wat is de huidige status van cacherstats.com?

 

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

 

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

 

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

 

Van de 3 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 3 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2009-07-30. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2009-07-30.

 

Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder web-analyze.info/.

 

This site was hosted on 1 network(s) including AS32392 (OPENTRANSFER).

 

Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?

 

Het lijkt erop dat cacherstats.com in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.

 

Heeft deze site malware gehost?

 

Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.

 

Hoe is dit gebeurd?

 

In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

bewerkt door Mr.Atari
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik firefox en ik maak geen gebruik van google om op deze site terecht gekomen.

Met explorer heb ik geen problemen om de site te benaderen.

 

Ondertussen heb ik echter de laatste versie van firefox (3.5) gedownload en geïnstalleerd en nu is het probleem ook opgelost en is de site weer gewoon te benaderen!

Iedereen bedankt voor zijn bijdrage.

Wat mij betreft kan dit draadje gesloten worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...