Spring naar bijdragen

Dagje Cachen, Waarheen?


DiedB

Aanbevolen berichten

Wij willen volgende week of de week erna een dag gaan cachen, alleen weten we nog niet precies waarheen. We willen veel tradi's doen (maar geen oppikkertjes bij carpools :beerchug:) en korte multi's. We willen in ieder geval dat er veel caches liggen zodat we een dag bezig zijn (bijv. zoiets als rondje Bernheze), en het moet niet te ver weg zijn (straal van 100 km) van A'dam. Weet iemand een leuk gebied wat aan de eisen voldoet die ik hierboven beschrijf? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo Diederik,

 

Frans heeft een deel van Isala gedaan en vond dit leuk. We hebben samen Westervoort Gevuul gedaan en deze serie is heel erg leuk om te doen. Ook de weekcaches van Goedweerloper zijn goed te doen maar dat is voor jullie een stukje verder weg, deze liggen voorbij Eindhoven.

 

Groeten Corry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit net op de kaart te kijken en mijn oog viel op de Isala Delta-serie en de caches daaromheen. Is dat wat?

 

Deze serie is zeker aan te raden. Vooral als je het per fiets doet. En een teamlid van rond de 2 meter is vaak handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat jullie niet zo veel willen reizen, maar in de buurt van stadskanaal liggen heel veel traditionele met prachtige fiets routes. Echt een aanrader. Ik kom zelf uit almere maar ga graag daar naar toe en maak er altijd een leuk weekend van.

 

Groetjes

speurhondje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je de Geopoly in Deventer ook van harte aanraden. 40 caches volgens het monopolyspel gelegd en een bonus. Ik zou dan ergens tussen Zwolle en Deventer gaan kamperen. Je hebt met de Isala caches en alles wat er nog meer ligt in beide Hanzesteden een waar paradijs.

 

Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan je de Geopoly in Deventer ook van harte aanraden. 40 caches volgens het monopolyspel gelegd en een bonus. Ik zou dan ergens tussen Zwolle en Deventer gaan kamperen. Je hebt met de Isala caches en alles wat er nog meer ligt in beide Hanzesteden een waar paradijs.

 

Henk

Deventer wouden we eerst heen gaan maar omdat we een dagje gaan cachen (niet op vakantie ofzo maar gewoon een dagje) met de auto is het niet zo handig om dat in Deventer te doen omdat veel caches daar in het centrum liggen. Dat bij Isala Delta lijkt me een mooi gebied en je kunt bijna naast de caches parkeren dus is dat voor ons waarschijnlijk prima! :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem de Geocaching - google maps.

Als je premium member bent kan je zo filteren dat alleen trads op de kaart staan.

Zoom in op bepaalde delen waar veel van de trads liggen.

Ben je geen premium member moet je iets meer moeite doen.

Maar ja Geocaching is een zoek spelletje.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk ook eens aan 'Gevuul van Westervoort', 20 ultrakorte multis inclusief een bonus, die ook heel goed per fiets te doen zijn want allemaal rondom hetzelfde dorp. De verrassing zit hem hier in de verstopmethodes!

 

edit: zie nu dat de Scheertjes deze serie ook al noemen, geeft ieg aan dat ik niet enige ben die dit een leuke serie vind!

bewerkt door Attila de Hunt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...