Spring naar bijdragen

vraag over Premium Member Caches


jannevanhecke

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ik las dat er aparte caches zijn voor members, kan ik die op de 1 of andere manier herkennen?

bedank.

 

Als je geen premiummember bent, kun je ze toch niet doen omdat je ze niet "ziet". Je kunt ze niet loggen, niets van dat alles. Maar zoveel zijn er ook niet hoor en ze zijn niets anders dan gewone membercaches. De optie is er en de eigenaar is vrij deze optie te gebruiken.

 

Als je nieuwsgierig genoeg bent, zou ik je aanraden om premiummember te worden a 30 dollar per jaar. En DAT.... is misschien wel de reden dat premiummembers überhaupt bestaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las dat er aparte caches zijn voor members, kan ik die op de 1 of andere manier herkennen?

bedank.

 

Als je geen premiummember bent, kun je ze toch niet doen omdat je ze niet "ziet". Je kunt ze niet loggen, niets van dat alles. Maar zoveel zijn er ook niet hoor en ze zijn niets anders dan gewone membercaches. De optie is er en de eigenaar is vrij deze optie te gebruiken.

 

Als je nieuwsgierig genoeg bent, zou ik je aanraden om premiummember te worden a 30 dollar per jaar. En DAT.... is misschien wel de reden dat premiummembers überhaupt bestaan :)

 

 

nou...niet ziet...klopt niet ...want ongevraagt en zonder dat je kan zien dat het een premium is krijg je ze toch via je gsm op het scherm..en pas na je vondst... bij thuiskomst als je ze wil loggen blijkt dan dat het een premium is....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik las dat er aparte caches zijn voor members, kan ik die op de 1 of andere manier herkennen?

bedank.

 

Als je geen premiummember bent, kun je ze toch niet doen omdat je ze niet "ziet". Je kunt ze niet loggen, niets van dat alles. Maar zoveel zijn er ook niet hoor en ze zijn niets anders dan gewone membercaches. De optie is er en de eigenaar is vrij deze optie te gebruiken.

 

Als je nieuwsgierig genoeg bent, zou ik je aanraden om premiummember te worden a 30 dollar per jaar. En DAT.... is misschien wel de reden dat premiummembers überhaupt bestaan :)

Loggen kan wel als je de url van het logformulier hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als je na een jaar het membership niet meer wilt ben je dan je logs ook kwijt ?

of kan je ze dan alleen niet meer bekijken ?

Als je geen premium member bent kun je de listing van member only caches niet lezen, althans dat is de bedoeling. Er schijnt een mobile toepassing te zijn die member only caches wel toont. En als je de listing niet kunt lezen, dan de loggingen (waaronder je eigen) ook niet. Bij het loggen van een cache wordt overigens niet op premium membership gecontroleerd. En loggingen blijven bestaan, of je nu premium member bent of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb er lang over nagedacht en ga toch alle DRL-caches "members-only"maken. Ik hoop dat de cachers die wel premium member zijn en er dus wat geld voor over hebben ook iets serieuzer zijn. Ik wil hier niemand benadelen met deze opmerking :thumbup: .

 

Vorige week kwam ik bij 1 van onze caches het volgende tegen. De munitiekist zit in een houten kist netjes ingegraven. Nu was er in de houten kist zand ingelopen en vond ik de munitiekist zo 15 cm. boven de grond met het houten deksel daar boven op en verder een brandstapel aan takken. Er was niet even de moeite genomen om het zand uit de houten kist te halen. Dit was voor mij de bekende druppel.

 

Jammer dat misschien de goede onder de kwade moet lijden. Jammer, maar het zij zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er lang over nagedacht en ga toch alle DRL-caches "members-only"maken. Ik hoop dat de cachers die wel premium member zijn en er dus wat geld voor over hebben ook iets serieuzer zijn. Ik wil hier niemand benadelen met deze opmerking :thumbup: .

 

Vorige week kwam ik bij 1 van onze caches het volgende tegen. De munitiekist zit in een houten kist netjes ingegraven. Nu was er in de houten kist zand ingelopen en vond ik de munitiekist zo 15 cm. boven de grond met het houten deksel daar boven op en verder een brandstapel aan takken. Er was niet even de moeite genomen om het zand uit de houten kist te halen. Dit was voor mij de bekende druppel.

 

Jammer dat misschien de goede onder de kwade moet lijden. Jammer, maar het zij zo.

 

 

Dat valt toch gewoon onder cache onderhoud? Een cache kan gewoon in de loop der tijd, of onoplettende cachers, vollopen met zand. of prut

Ik zag na anderhalve week dat mijn cache ook al lichtelijk verbouwd was ten opzichte van hoe ik hem achter liet.

De cache is een pvc koker die in een pijp zit zodat hij makkelijk te pakken is, maar de hele pijp was opgetild geweest en de aarde dus in het gat gezakt, dus ik moet weer even opnieuw graven.

En ook de steen die hem afdekte lag op zijn kop zodat hij niet zwart als modder was, maar grijs als beton....

Je weet gewoon dat de ene cacher netter werkt als de andere, daar moet je rekening mee houden als je een cache plaatst.

 

Ik zie dat als normaal onderhoud plegen aan je cache, en niet als reden om een stel 'elite caches' te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad interessant om te kijken of de PMO caches in Zwolle nu minder onderhoud behoeven omdat ze nu PMO zijn.

Persoonlijk vind ik het hele PMO gebeuren een dappere poging van gc.com om hun premimum member ship te promoten.

Ook wordt er als argument aangedragen dat door deze cache PMO te maken de beginners deze cache niet gaan zoeken en daardoor wordt er voorzichtiger gezocht en beter teruggeplaatst. Maar ook dit argument durf ik te bestrijden omdat (juist) de premium members de tools hebben om veel caches op een dag te kunnen doen en weinig tijd hebben om bij een cache stil te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er lang over nagedacht en ga toch alle DRL-caches "members-only"maken. Ik hoop dat de cachers die wel premium member zijn en er dus wat geld voor over hebben ook iets serieuzer zijn. Ik wil hier niemand benadelen met deze opmerking :thumbup: .

 

Vorige week kwam ik bij 1 van onze caches het volgende tegen. De munitiekist zit in een houten kist netjes ingegraven. Nu was er in de houten kist zand ingelopen en vond ik de munitiekist zo 15 cm. boven de grond met het houten deksel daar boven op en verder een brandstapel aan takken. Er was niet even de moeite genomen om het zand uit de houten kist te halen. Dit was voor mij de bekende druppel.

 

Jammer dat misschien de goede onder de kwade moet lijden. Jammer, maar het zij zo.

 

 

Dat valt toch gewoon onder cache onderhoud? Een cache kan gewoon in de loop der tijd, of onoplettende cachers, vollopen met zand. of prut

Ik zag na anderhalve week dat mijn cache ook al lichtelijk verbouwd was ten opzichte van hoe ik hem achter liet.

De cache is een pvc koker die in een pijp zit zodat hij makkelijk te pakken is, maar de hele pijp was opgetild geweest en de aarde dus in het gat gezakt, dus ik moet weer even opnieuw graven.

En ook de steen die hem afdekte lag op zijn kop zodat hij niet zwart als modder was, maar grijs als beton....

Je weet gewoon dat de ene cacher netter werkt als de andere, daar moet je rekening mee houden als je een cache plaatst.

 

Ik zie dat als normaal onderhoud plegen aan je cache, en niet als reden om een stel 'elite caches' te leggen.

Je kunt op zijn minst proberen (zoals bij mijn voorbeeld) het zand er uit te halen. Tenminste proberen de cache zo achter te laten als-ie hoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er lang over nagedacht en ga toch alle DRL-caches "members-only"maken. Ik hoop dat de cachers die wel premium member zijn en er dus wat geld voor over hebben ook iets serieuzer zijn. Ik wil hier niemand benadelen met deze opmerking :ph34r: .

 

Vorige week kwam ik bij 1 van onze caches het volgende tegen. De munitiekist zit in een houten kist netjes ingegraven. Nu was er in de houten kist zand ingelopen en vond ik de munitiekist zo 15 cm. boven de grond met het houten deksel daar boven op en verder een brandstapel aan takken. Er was niet even de moeite genomen om het zand uit de houten kist te halen. Dit was voor mij de bekende druppel.

 

Jammer dat misschien de goede onder de kwade moet lijden. Jammer, maar het zij zo.

 

 

Dat valt toch gewoon onder cache onderhoud? Een cache kan gewoon in de loop der tijd, of onoplettende cachers, vollopen met zand. of prut

Ik zag na anderhalve week dat mijn cache ook al lichtelijk verbouwd was ten opzichte van hoe ik hem achter liet.

De cache is een pvc koker die in een pijp zit zodat hij makkelijk te pakken is, maar de hele pijp was opgetild geweest en de aarde dus in het gat gezakt, dus ik moet weer even opnieuw graven.

En ook de steen die hem afdekte lag op zijn kop zodat hij niet zwart als modder was, maar grijs als beton....

Je weet gewoon dat de ene cacher netter werkt als de andere, daar moet je rekening mee houden als je een cache plaatst.

 

Ik zie dat als normaal onderhoud plegen aan je cache, en niet als reden om een stel 'elite caches' te leggen.

Je kunt op zijn minst proberen (zoals bij mijn voorbeeld) het zand er uit te halen. Tenminste proberen de cache zo achter te laten als-ie hoort.

 

Mee eens! Helaas hebben vele geocachers maar weinig over voor een ander.

Dat er caches bedacht en neergelegd worden is vanzelfsprekend toch? Vieze handen of netjes terugstoppen? Blèh...dat doet de volgende maar lekker :thumbup:

Maar Henk een tip: leg/graaf een oude stoeptegel onder je kistje! Geen zand meer wat omhoog komt door mollen oid. Tja, blijf je zitten met de watjes die geen vieze handen willen krijgen om blad te verwijderen. Maar ik ben het met je eens dat premium members minder een-dags-vliegen en gelegenheidscachers bevat. En wie zich aangesproken voelt...... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...