Spring naar bijdragen

Lijst met founds van eigen caches


Greatwhitexxl

Aanbevolen berichten

Onze cache 'Sporen van vroeger - Amsterdam' op het Amsterdamse CS loopt als een trein. Pasgeleden 7 founds op een dag. Mensen uit Tsjechië, Zuid-Afrika, Finland, de USA. Een plek als dit is natuurlijk ook een ideale locatie daarvoor.

 

We hebben twee vragen:

 

Kan je ergens je lijst met 'eigen' caches zien met het aantal founds er direct bij? Dan hoef je niet naar iedere afzonderlijke cache toe om het daar te bekijken.

 

En is er ergens een plek waar een topscore bij wordt gehouden van het meeste aantal keren dat een cache wordt gevonden per dag/week/jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Onze cache 'Sporen van vroeger - Amsterdam' op het Amsterdamse CS loopt als een trein. Pasgeleden 7 founds op een dag. Mensen uit Tsjechië, Zuid-Afrika, Finland, de USA. Een plek als dit is natuurlijk ook een ideale locatie daarvoor.

 

We hebben twee vragen:

 

Kan je ergens je lijst met 'eigen' caches zien met het aantal founds er direct bij? Dan hoef je niet naar iedere afzonderlijke cache toe om het daar te bekijken.

 

Bij de statistieken kun je dit terug vindne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Malyenki,

 

Ik heb me daar in oktober of november voor opgegeven maar ze lopen een beetje achter dus ik heb nog steeds geen account. :thumbdown:

 

We wachten af...

bewerkt door Greatwhitexxl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Malyenki,

 

Ik heb me daar in oktober of november voor opgegeven maar ze lopen een beetje achter dus ik heb nog steeds geen account. :thumbdown:

 

We wachten af...

 

uhh ik heb me er niet voor opgegeven en toch heb ik het?! ik geloof dat ik het automatisch heb gekregen toen ik ook dit forum account heb gekregen. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Malyenki,

 

Ik heb me daar in oktober of november voor opgegeven maar ze lopen een beetje achter dus ik heb nog steeds geen account. :thumbdown:

 

We wachten af...

 

 

Je hebt een PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu heb ik dus wel een activatiecode. Bedankt!

 

De aantallen founds van mijn sites kan ik nu dus ook in een oogopslag zien. Fijn!

 

En dan had ik nog de vraag of je ergens kan zien welke caches het vaakst worden gevonden per dag / week / maand. Onze cache bij Amsterdam CS heeft soms vijf founds per dag. Ik vind het zelf wel veel maar ik heb geen idee of er nog caches zijn die er nog veel meer hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik geef mijn openstaande vraag even een upje:

 

Kan je ergens kan zien welke caches het vaakst worden gevonden per dag / week / maand? Onze cache bij Amsterdam CS heeft soms vijf founds per dag. Ik vind het zelf wel veel maar ik heb geen idee of er nog caches zijn die er nog veel meer hebben.

 

 

 

 

En dan had ik nog de vraag of je ergens kan zien welke caches het vaakst worden gevonden per dag / week / maand. Onze cache bij Amsterdam CS heeft soms vijf founds per dag. Ik vind het zelf wel veel maar ik heb geen idee of er nog caches zijn die er nog veel meer hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet weten waar je die kan vinden, ik betwijfel of dat ergens kan.

 

Ik ben nou niet echt de aangewezen persoon om iets te vertellen over statistieken, maar misschien beter een antwoord dan geen.

 

Ik denk dat als het wel ergens te vinden is, dat je al een link had gehad van iemand.

 

Dus helaas is het antwoord waarschijnlijk: nee.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geef mijn openstaande vraag even een upje:

 

Kan je ergens kan zien welke caches het vaakst worden gevonden per dag / week / maand? Onze cache bij Amsterdam CS heeft soms vijf founds per dag. Ik vind het zelf wel veel maar ik heb geen idee of er nog caches zijn die er nog veel meer hebben.

 

 

 

 

En dan had ik nog de vraag of je ergens kan zien welke caches het vaakst worden gevonden per dag / week / maand. Onze cache bij Amsterdam CS heeft soms vijf founds per dag. Ik vind het zelf wel veel maar ik heb geen idee of er nog caches zijn die er nog veel meer hebben.

Ik zou het echt niet weten. Persoonlijk vind ik het ook niet interessant en ben er dus ook nooit naar op zoek geweest waar het staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat 5 voor een multi best veel is.

Alleen bij Events zullen er echt veel meer Founds op een dag zijn :rolleyes:

 

--EDIT--

 

Ik zie nu dat het traditionals zijn. Dan zal het iets minder bijzonder zijn voor zo'n drukke locatie.

Ach, wat maakt het eigenlijk uit :thumbup:

bewerkt door DSprenger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...