Spring naar bijdragen

Spoilerfoto's


aernout2005

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens mij kan je als cachelegger alleen de hele log verwijderen (maar dat schiet je doel wat voorbij) of degene die de spoilerfoto geplaatst heeft mailen met het verzoek de foto weg te halen.

bewerkt door Jojogirl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kan je niet, dat kan alleen de schrijver van de log doen. Het enige wat je kan doen is de log in zijn geheel verwijderen. Dat is wel nogal drastisch, dus ik zou eerst de logger mailen met de vraag of hij die foto aub wil verwijderen.

en hoe moet ik dan de hele log verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gewoon naar de log toe gaan en op de link `view this log`klikken.

Dan heb je daar de optie om hem te deleten, maar zoals al eerder is gezegd, eerst even een mailtje naar de gebruiker om te vragen of zij dit zelf willen doen is wat netter en waarschijnlijk ook geen enkel probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou jij behandelt willen worden als je een voutje gemaakt heb met het loggen van een cache, hoe zou jij reageren als jou log zomaar word verwijdert omdat je onbedoeld een foto geplaatst heb die de eigenaar niet wil zien, hoe zou jij reageren als je een leuke dag heb gehad met je jonge gezin lekker mooie foto’s gemaakt en per ongeluk de found foto zonder welke bedoeling dan ook plaatst en dat alles word weggegooid, hoe zou jij dan reageren ?

 

Doe niets bij en ander wat jij ook niet wil dat een ander bij jou doet.

Die ander heeft netzo de ballen verstand er van als jij

 

Stel je eigen de vraag of jij zo benadert wil worden?

En behandel de ander dan ook niet zo

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je wel besluiten om de log te verwijderen. Wees dan even zo vriendelijk om de log tekst ook even mee te sturen. zodat zij hier nog een afschrijft van hebben. En vermeld in dit mailtje ook waarom je de log hebt verwijderd. Zodat zij hem op nieuw kunnen plaatsen. Met de gewenste aanpassing. Er is nl niets ergers dan een heel lange boeiende log (knipoog FREUN) op nieuw te moeten schrijfen, terwijl een aanpassing zo is gemaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou jij behandelt willen worden als je een voutje gemaakt heb met het loggen van een cache, hoe zou jij reageren als jou log zomaar word verwijdert omdat je onbedoeld een foto geplaatst heb die de eigenaar niet wil zien, hoe zou jij reageren als je een leuke dag heb gehad met je jonge gezin lekker mooie foto’s gemaakt en per ongeluk de found foto zonder welke bedoeling dan ook plaatst en dat alles word weggegooid, hoe zou jij dan reageren ?

 

Doe niets bij en ander wat jij ook niet wil dat een ander bij jou doet.

Die ander heeft netzo de ballen verstand er van als jij

 

Stel je eigen de vraag of jij zo benadert wil worden?

En behandel de ander dan ook niet zo

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Sorry hoor, dit is wel een hele kort door de bocht reactie. Dan zeg ik het nog netjes want ik dacht in eerste instantioe iets anders. Aernout stelt een vraag en wordt zo afgezeken. Het wil toch niet zeggen dat hij daadwerkelijk de log gaat verwijderen. Ik zou in zijn geval ook willen weten hoe je een log verwijderd. Dankzij de antwoorden weer wat bijgeleerd. Een reactie als dit is niet nodig.

 

Misschien nog niet helemaal uitgerust van het GME :thumbup: en daardoor met het verkeerde been uit bed.

 

groetjes wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sommige mensen drukken zich wat krachtiger uit dan anderen, soms wat ongelukkig, maar in dit geval niet uitermate shokkerend en on topic en daarom is het blijven staan

Als mensen niet naar tevredenheid reageren, dan lijkt mij toch het sturen van een PB de eerst aangewezen route om dit aan te kaarten.

 

Pittig met elkaar van mening verschillen of een overtuiging willen benadrukken is toch iets anders dan je boosheid over iemands schrijfstijl/ manier van uitdrukken ventileren op het forum.

En dat is evenmin gastvrij en beleefd tegenover de vraagsteller in de topic.

 

Wanner je vindt dat iets echt niet door de beugel kan dan is er altijd de reportknop.

 

Graag dit soort reactie's buiten het topic houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou jij behandelt willen worden als je een voutje gemaakt heb met het loggen van een cache, hoe zou jij reageren als jou log zomaar word verwijdert omdat je onbedoeld een foto geplaatst heb die de eigenaar niet wil zien, hoe zou jij reageren als je een leuke dag heb gehad met je jonge gezin lekker mooie foto’s gemaakt en per ongeluk de found foto zonder welke bedoeling dan ook plaatst en dat alles word weggegooid, hoe zou jij dan reageren ?

 

Doe niets bij en ander wat jij ook niet wil dat een ander bij jou doet.

Die ander heeft netzo de ballen verstand er van als jij

 

Stel je eigen de vraag of jij zo benadert wil worden?

En behandel de ander dan ook niet zo

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Dag barny,

Het spreekt voor zich dat de hij/ zij een mailtje van mij heeft gehad! zelfs voordat ik inlichtingen vroeg hier op het forum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is helemaal TOPPIE dat aernout2005 de onfortuinlijke foto plaasters geprobeerd te contacten, hulde voor die actie.

 

Waar ik wel een beetje rillerig van word is het gemak van het veelvuldig aanraden om de gehele found log maar te verwijderen, wat is het recht van de cacheplaatser of iemand anders om dat te doen? het is een legale found dus er is geheel geen legale reden om die found log te verwijderen, om welke reden dan ook, zo simpel is dat.

Ik blijf er van overtuigt (en volgens mij ook aernout2005) dat die foto niet met opzet is geplaatst iedereen die een beetje de moeite had genomen kon zien dat het een beginnende geocachers zijn, weten die veel?

 

Tijdens het GME ben ik (gelukkig) veel aangesproken door bezorgde mede hunters die mijn reakties op het forum volgen, er volgde veelal leuke en interessante gesprekken, die te kort waren om dieper in de beweegredenen te doorgronden maar volgens mij heb ik het een en ander wel wat duidelijker kunnen maken, maar ik ben altijd in de stemming om verder te discuseren

Als Wendy in plaats van druk te zijn haar totaal score met meer dan 10% te verhogen op het gezellige GME was er misschien tijd geweest om het een en ander persoonlijk duidelijker te maken,de deur staat altijd open om het evengoed nog te verduidelijken.

 

 

Dus mijn vraag is waar het staat dat de cacheeigenaar de terechte found log mag verwijderen???

Iemand een idee?

 

Edit: ik weet uit ervaring dat je vanzelf een copy van je verwijderde schrijfsels krijgt, het is makkelijk te knippen en plakken om hem opnieuw te loggen

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

ik heb wel even de gevraakte foto opgeslagen voorals ik eens in de buurt ben:)

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ELKE cachepagina staat heel duidelijk net voor het deel waar de logs beginnen :

 

Warning. Spoilers may be included in the descriptions or links.

M.a.w. Groundspeak gaat er van uit dat het normaal is dat er spoilerinformatie zit in de logs.

Als je dus een cache gaat zoeken, dan is het aan jou (kandidaat-zoeker) om uit te maken of je dat leest of niet.

 

Zie ook Log Delete

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...