Spring naar bijdragen

Spoilerfoto's


aernout2005

Aanbevolen berichten

Ik heb wel wat los gemaakt met mijn vraag over de spoilerfoto's zeg!

Zo langzamerhand is het mij nu wel duidelijk: eerst spoilerplaatser verzoeken weg te halen, word dat na een tijdje nog steeds niet gedaan dan zal ik met een tweede berichtje melden dat ik dan nu maar helaas het zelf ga verwijderen.

 

Bedankt voor de reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

even laten vertalen Engels is niet mijn sterkste kant

 

 

Cache Onderhoud

 

De cache eigenaar draagt alle verantwoordelijkheid van de cache aanbiedingen.

De verantwoordelijkheid van je aanbieding omvat kwaliteitscontrole van posten aan de cache-pagina. Verwijder alle logbestanden die lijken te zijn nep, namaak, off topic, of niet binnen de gestelde eisen.

 

 

Juist die eisen zijn er een week of wat tussen uitgelaten. Omdat er teveel (machts) misbruik van werd gemaakt, nu weer via een achterdeurtje toelaatbaar? Volgens mij is .com iets vergeten weg te halen…..

en kan je eisen dat de spoiler weggehaald kan worden.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil hier toch nog even aan toevoegen dat ik het jammer vind dat er na een vraag van mij zulke agressieve reakties komen, dit noodt niet uit tot vaak een vraag stellen hier op het forum!

Trouwens, er is een nieuw logje gekomen nu zonder spoilerfoto. Iedereen tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het toeval is of niet, vandaag is er, zonder een bericht gehad van de maker omtrent de reden, een foundlog van mij verwijdert van een cache die ik twee jaar geleden had gevonden.

 

Tegen dit soort praktijken strijd ik dus.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij gaat de wiki aanvullen met hoe te handelen bij een spoiler in een log? :thumbup:

 

Ik zou het geen verkeerd idee vinden om daar ook zulke info te verzamelen. Misschien iets om over na te denken?

 

Inderdaad nu ik teruglees, had de volgorde en duidelijkheid beter gekund. :blush:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het toeval is of niet, vandaag is er, zonder een bericht gehad van de maker omtrent de reden, een foundlog van mij verwijdert van een cache die ik twee jaar geleden had gevonden.

 

Tegen dit soort praktijken strijd ik dus.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Dit is inderdaad erg vreemd om dit na twee jaar te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het toeval is of niet, vandaag is er, zonder een bericht gehad van de maker omtrent de reden, een foundlog van mij verwijdert van een cache die ik twee jaar geleden had gevonden.

 

Tegen dit soort praktijken strijd ik dus.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

zal wel een foto bij hebben gestaan :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil hier toch nog even aan toevoegen dat ik het jammer vind dat er na een vraag van mij zulke agressieve reakties komen, dit noodt niet uit tot vaak een vraag stellen hier op het forum!

Trouwens, er is een nieuw logje gekomen nu zonder spoilerfoto. Iedereen tevreden.

 

 

Waarvan ook zeker akte, hoop ik.

 

De discussie; zeker de moeite waard. De toon nodigt dus niet uit tot meedoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij gaat de wiki aanvullen met hoe te handelen bij een spoiler in een log? :thumbup:

 

Ik zou het geen verkeerd idee vinden om daar ook zulke info te verzamelen. Misschien iets om over na te denken?

 

Inderdaad nu ik teruglees, had de volgorde en duidelijkheid beter gekund. :blush:

 

groetjes GeoVlinder

ehh, tegen wie heb je het nou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij gaat de wiki aanvullen met hoe te handelen bij een spoiler in een log? :(

 

Ik zou het geen verkeerd idee vinden om daar ook zulke info te verzamelen. Misschien iets om over na te denken?

 

Inderdaad nu ik teruglees, had de volgorde en duidelijkheid beter gekund. :blush:

 

groetjes GeoVlinder

ehh, tegen wie heb je het nou?

Tegen Barny, reactie op de post erboven en de tweede reactie is op een eerdere post van Barny, waarin hij zegt dat de eerste 3 reacties niet de beste waren.

 

Sorry, ik dacht dat het niet nodig was te quoten als het op het bericht erboven sloeg en Barny wel zou weten waar mijn tweede opmerking op zou duiden. Ik had wel vermeld "als ik teruglees" waarmee ik bedoelde in het draadje, mijn eigen postje.

 

Zo duidelijk?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow, het is goed dat ik het weet dat het en vraag voor mij is:)

 

Het geowikkie is, hoe goed de intentie daar toe ook is, is niet mijn ding

Buiten dat het haast niet word gelezen, zekers door mensen die meteen een vraag stellen op dit forum, heb ik ook en sterke eigen mening.

Het lijkt mij handig om mijn mening dan niet te laten verweven in het geowikkie, zouden sommige onder ons met leuk vinden, mijn mening is duidelijk zat over deze materie, als andere het daar niet met me eens zijn, is dat toch hun probleem.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Barny,

 

(zo duidelijk dat het aan jou is gericht?) :(

 

Wat denk je dat de reden is dat de wiki weinig gelezen wordt?

En heb je misschien een idee hoe dat dat kan veranderen?

Heeft het niet gewoon even tijd nodig misschien?

 

Als het niet jouw ding is, kan je wel bijv. vragen of Haak of 1 v.d. mensen vd wiki, of wie dan ook, het erin op willen nemen.

 

Natuurlijk zonder persoonlijke mening, maar met de regels of wat algemeen de beste manier gevonden wordt. Maar jij bent toch ook wel mans genoeg om een keer iets te schrijven zonder persoonlijke mening?

 

Ik denk dat sommige ideeën van je helemaal niet zo slecht zijn en met een compromis, jij alvast de helft hebt bereikt en de rest er alleen maar beter van kan worden.

 

Baad het niet dan schaad het niet, was het toch?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het toeval is of niet, vandaag is er, zonder een bericht gehad van de maker omtrent de reden, een foundlog van mij verwijdert van een cache die ik twee jaar geleden had gevonden.

 

Tegen dit soort praktijken strijd ik dus.

En dat was dus omdat jouw naam niet op de logrol stond. En als je met vette letters beweert dat alles mag zolang je naam naam maar op de rol staat: toen in 2008 de cache verplaatste werd was er behalve een bruine vlek niks herkenbaars op de logrol. Had je maar een pen moeten meenemen. Doe ik het een keer volgens de regels, is het ook niet goed..... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha ha, dus toch rancune, te sneu voor woorden.

 

Heel mischien had ik nog een beetje begrip kunnen opbrengen toen je twee jaar geleden, toen ik de cache gevonden had, en geen pen bij me had, wat ik ook heel duidelijk in mijn uitgebreide log heb vermeld, had wezen kijken en toen er iets van gezegd had, of lees je de logs nooit…..?

Ook had ik het heel misschien een heel Kleijn beetje begrip kunnen opbrengen toen je meer dan een half jaar geleden de na 20 logjes “volle” logrol had vervangen en toen melding had gemaakt dat mijn sig een bruine vlek was geworden.

 

Maar niets van dit alles, zelfs geen begeleidend meeltje kon er van af, en dat juist maakt het een zielige vertoning van machtsmisbruik en dat is ook een van de argumenten die ik aanvoer,

 

JoWi dank voor het bewijzen van mijn gelijk en het versterken van mijn gevoel dat ik vooral door moet gaan met het proberen te voorkomen dat het verwijderen van logs als normaal word gezien of dat het als machtsgereedschap te misbruiken tegen persoonlijke afkeur van de ander.

 

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...