Spring naar bijdragen

Geen Mail Als Er Een Nieuwe Is + geen melding gevonden caches


pe1mzs

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De bonus van Hoogvliet heb ik ook online zien komen. Maar een owner mail heb ik ook niet gehad van mijn log van de cachecontrole die ik heb gedaan.

 

Het scheelt wel. Meestal een 10 tot 20-tal mailtjes van nieuwe caches dan wel logs en nu 1. Mailbox is nu niet zo vol als anders, ook wel eens lekker :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee draadjes samen gevoegd. De oorzaak is dezelfde (vermoed ik). GC.com heeft een storing in de email service.

 

Dat zou kunnen kloppen, hier ook niets binnen gekregen vandaag, geen po en geen meldingen van nieuwe caches.

Misschien gaat het morgen beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was al van een storing uit gegaan toen ik de vragen voor de 2 earhcaches niet kon opsturen (tenminste niet via GC.com, maar ik had het email-adres van de eigenaar van beide caches dus da's toch nog goed gekomen).

En ook de logs voor mijn TB's zijn niet binnen gekomen, terwijl ik wel zie dat ze verplaatst zijn (Al is het omdat er 1 aan mijn GPS hangt en dat ik die dus altijd zelf log :thumbup: )

En idd ook geen nieuwe, tijdelijk non-actief of archiveer logs binnen.

 

Ach ja, morgen is er weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit gebeurt vaker als men denkt. Ik kreeg afgelopen week al een par keer mail waarin men zich afvroeg of er deze week al caches online waren gekomen. Van maandag tot vrijdag zij er al 130 nieuwe bij gekomen. Gisteren 20 en vandaag ook een handje vol. Menigeen heeft die aantal niet meegekregen. natuurlijk, de notification is maximaal een cirkel met een straal van 75 kilometer vanaf de door jou ingevoerde homecoördinaten. maar toch...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...