Spring naar bijdragen

Premium Membership


Odaloper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wij betalen al een paar jaar onze Premium Membership via PayPal.

En hebben nog nooit problemen gehad.

En je kan ook zonder een creditkaart een PayPal rekening openen.

bewerkt door Ursela
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik wil graag het Premium Membership, maar kan de manier van betalen maar niet vinden.

Paypal is onbetrouwbaar en een creditkaart heb ik niet. :thumbup:

 

Wie zegt dat Paypal onbetrouwbaar is?

Ik betaal internationaal altijd met Paypal en nog nooit enig probleem gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook geen problemen.

Wat je kunt doen wanneer je je toch onbehagelijk voelt is een PayPal account openen je premium membership betalen en de account dan weer sluiten tot het over een jaar tijd is om weer te betalen. Een beetje omslachtig, maar er zijn er meer die dat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik wil graag het Premium Membership, maar kan de manier van betalen maar niet vinden.

Paypal is onbetrouwbaar en een creditkaart heb ik niet. :crybaby:

 

Pay pall is wel degelijk betrouwbaar enige tijd geleden een GPS in de USA via e-bay gekocht en met pay pall betaald de koper ging failliet :blush: voor dat de GPS verzonden was. pay-pal heeft na onderzoek het hele bedrag op miijn rekening terug gestort ;)

Dus absoluut betrouwbaar genoeg dacht ik zo.

 

greetz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks aan de hand met Paypal! Werkt prima. Google checkout is trouwens ook niet verkeerd; maar als ik een keuze heb, dan toch echt Paypal!! ;)

Trouwens, er zijn zat andere manieren om geript te worden. Vorig jaar heb ik in Engeland 1x met een creditcard betaald in een (bekende outdoor)winkel; ik bleef vastzitten aan mijn eigen card, dus niemand kon er even mee uit zicht, bleek toch dat er een half jaar later iemand met mijn cardnumber aan de rol is gegaan ergens in Italie; helemaal leeg getrokken.... :crybaby: Maar dat werd gelukkig door de cc-company gewoon gecorrigeerd. (Was overigens de eerste en enige keer dat ik die card in die periode gebruikte, dus de fraude was snel achterhaald). Daarna ben ik gauw overgegaan op Paypal.

bewerkt door Seapie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik wil graag het Premium Membership, maar kan de manier van betalen maar niet vinden.

Paypal is onbetrouwbaar en een creditkaart heb ik niet. ;)

 

Als ik de reacties hierpop lees vraag ik me af hoe je bij die conclusie gekomen bent. Ikzelf heb tot nu toe ook geen enkel probleem ondervonden met paypal (ook al gebruik ik het nog niet zo heel lang). En op vragen reageren ze naar mijn idee zeer correct en helpen zelfs als je je geld terug wilt om een goede reden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een 4-tal jaren geleden (toen Paypal nog in de kinderschoenen stond) waren er een aantal manieren waarop paypal misbruikt kon worden om op een account van een ander persoon dingen te kopen.

 

De bekenste ging ongeveer als volgt:

Verkoop iets aan persoon X voor een klein bedrag, maar haal het geld niet op. Koop iets bij persoon Y voor een groot bedrag en geef het paypal-rekening van persoon X op als zijnde de paypal-rekening waar je mee betaalde.

Er zat toen ergens een bug waardoor het bedrag van de rekening van persoon X voor het bedrag van het gekochte item werd aangeslagen. Vervolgens moest persoon X dan bewijzen dat hij/zij niet de persoon was die het object gekocht had, wat moeilijk was.

 

Maar dit soort misbruik is inmiddels al lang en breed gefixed en heeft er volgens mij zelfs toe geleid dat paypal veel moeilijker te misbruiken is dan de gemiddelde creditcard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik wil graag het Premium Membership, maar kan de manier van betalen maar niet vinden.

Paypal is onbetrouwbaar en een creditkaart heb ik niet. :no:

 

Als ik de reacties hierpop lees vraag ik me af hoe je bij die conclusie gekomen bent. Ikzelf heb tot nu toe ook geen enkel probleem ondervonden met paypal (ook al gebruik ik het nog niet zo heel lang). En op vragen reageren ze naar mijn idee zeer correct en helpen zelfs als je je geld terug wilt om een goede reden.

 

Pay pal is zeer betrouwbaar, als er ook maar iets is mis gegaan zij zorgen er voor dat je het betaalde bedrag terug krijgt. bij hoge betalingen gelden wel andere regels dan kleine bedragen.

ik gebruik pay pal al een jaar of 3 en nog nooit problemen met hun gehad. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

IK gebruik ook al jaren paypal. Voor zowel ebay aankopen als andere aankopen. Als er een mogelijkheid is om met paypal te betalen gebruik ik deze mogelijkheid om dat naast dat het beveiligd kopen is, je ook nog kopers bescherming hebt. 1 keer gebruik van moeten maken omdat artikel niet verstuurd was en kreeg gewoon geld terug gestort.

 

Voor mijeen van de betrouwbaarste manieren van online betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...