Spring naar bijdragen

Premium Membership


Odaloper

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tja, Paypal is betrouwbaar, maar als Odaloper dat niet wil. Dat is een keuze die je maakt.

 

Maar nu een antwoord op de oorspronkelijke vraag:

 

Vraag een kennis (die minder huiverig is) met creditcard of hij/zij voor je wil betalen en geef het geld aan diegene. Maar een andere optie zie ik niet. Dat deed ik ook voordat ik met PayPal betaalde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, van een van de veiligste manieren om op internet te betalen naar de minst veilige om via internet te betalen.

 

Ik weet niet dat ik daar iemand echt mee zou helpen als ik de site waar hij wil betalen niet echt zou kennen. Tenslotte geef je alle info die je nodig hebt om met een creditcard te betalen...........

 

Maar goed elk voordeel heeft zijn nadeel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties, de informatie had ik een (hele) tijd geleden gehaalt uit de consuentengids en was blijven

hangen. Had mijn huiswerk beter moeten doen ;)

Ben inmiddels aan de slag gegaan me PayPal en u ook premium member.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties, de informatie had ik een (hele) tijd geleden gehaalt uit de consuentengids en was blijven

hangen. Had mijn huiswerk beter moeten doen :thumbup:

Ben inmiddels aan de slag gegaan me PayPal en u ook premium member.

De Consumentengids is idd meestal een goede guide, en gezien paypal's geschiedenis kan ik me je oorspronkelijke houding t.o.v. paypal voorstellen.

 

Maar in dit geval heeft Paypal zich alle kritiek aangetrokken en heel radicale maatregelen getroffen (in tegenstelling tot de meeste creditcard maatschappijen die vaak nog steeds redelijk eenvoudig te misbruiken zijn).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...