Spring naar bijdragen

Cachen met lage temperaturen?


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach kou..... daar kan je op kleden. En die kist krijgen we ook wel open. En anders maar een foto als bewijs.

Het moet maar even wat doorvriezen, want het lijkt me wel erg leuk om zonder gevaar voor eigen leven naar eilandcaches te schaatsen of te lopen. De dode hond staat ook nog op mijn lijstje........

Ben al druk bezig om mijn schaatsen op te zoeken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje groot en sterk zijn kan met deze lage temperaturen soms best wel van pas komen bij het openen van ammo-kistjes, maar het bereiken van sommige cache's word nu wel makkelijk nu je niet hoeft om te lopen bij slootjes etc. :)

Ik ga een dezer dagen zelfs een cache doen die anders dan met een stevige ijslaag niet te bereiken is zonder hulpmiddelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Dit bedoel ik dus met cachen bij lage temperaturen:

 

Helaas deze gaat ook het argief in is met goed fatsoen niet echt goed tedoen met ijs in de sloten. :angry:

Hierdoor zijn enkele onderdelen defect geraakt. :thumbup:

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben laatst de nachtcache "Zwarte Magica" gedaan. Het zou -7 graden zijn. Ik had me er op gekleed maar moest halverwege toch mijn jas een beetje openritsen. We hadden er aardig de pas in. De cache zat gelukkig niet in de grond. Vaak valt dat uit de logs nog wel op te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip voor de kistjes; neem een kaars/waxinelicht mee.

Zelf heb je er niets aan, maar wanneer je de randen goed met de kaars inwrijft vriest het niet vast. Aardig voor degene die na je komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...