Spring naar bijdragen

Cachen met lage temperaturen?


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geen problemen gehad om de draak te verslaan op een bevroren landgoed afgelopen weekend.

 

Het had zelfs voordelen om het met deze temperaturen te doen. Geen kans op modderschoenen als alles stijf bevroren is.

 

Voor sporenwissen verwijs ik eenieder naar het woudlopershandboek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Aangezien de temperaturen onder het vriespunt liggen is het soms moeilijk om een cache te vinden??? :yes:

 

Maar het is nog moeilijker om hem/haar/het weer netjes te verbergen, omdat de temperatuur het niet toelaat om dat te doen. :)

 

Dus beste medecachers bedenk bij het gaan zoeken van een cache of bij het vinden ervan dat de weersomstandigheden vandaag aan de dag een rol spelen om voor NIET cachers een cache makkelijk te vinden en dat is denk ik niet de bedoeling van deze mooie hobby.

 

Groetjes Keske27

 

Gisteren een dagje met eh...-6 ofzo in Duitsland gecached met Travel Wolf. En idd was er 1 cache die wat moeilijker te vinden was omdat deze onder mos lag, die dus lekker avst gevroren op de cache ruste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren in de buurt van Egmond ook een cache gedaan, die was afgesloten met een tegel, die vastgevroren was. Gelukkig was manlief in de buurt met meer kracht, en die heeft uiteindelijk de steen verwijderd. Zometeen nog een paar andere bekijken, hopen dat er niet te veel bevroren is. Ach, het weer geeft nu in ieder geval mooie plaatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik w8 op nog lagere temperaturen.

ideaal voor eiland caches.

 

Doet me eraan denken dat wij deze eiland cache:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...09-c43be5e65c3d

 

heel graag nog een keer wilden gaan doen. Morgen toch vrij, dus een perfekte gelegenheid om die cache eens een keer van het to-to-lijstje te kunnen halen :smilie_tux:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag heeft skoenoe een andere dimensie gegeven aan mijn kanocache waterpret.

Hij word nu omgetovert tot schaatcache ijspret .

Het is geweldig hoe mede cachers zo inventief zijn om sommige caches te kunnen benaderen.

Ik hoop dat deze cache op deze manier vaker bezocht gaat worden.

Dit is natuurlijk wel de goede tijd voor dit soort akties want zo als te lezen staat in zijn log.

Ik beschik niet over een kano,surfplank,of boot. :smilie_tux::lol1:

Groeten en een fijne jaarwisseling TUITJE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...