Spring naar bijdragen

Welke versie PGCT heb jij ?


Versie PGCT  

52 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke versie van PGCT heb jij in gebruik ?

    • PDA/Smartphone met touchscreen, schermgrootte 240 x 320
      40
    • PDA/Smartphone zonder touchscreen, schermgrootte 240 x 320
      3
    • PDA/Smartphone zonder touchscreen, schermgrootte 176 x 220
      2
    • Ik gebruik PGCT helaas niet want hij is er niet voor Symbian toestellen...
      7


Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal,

 

Ik wil graag weten in welke verhouding de drie verschillende versies gebruikt worden. De reden daarvoor is dat ik van de site van PGCT helaas geen betrouwbare getallen krijg. Het lijkt er op dat de niet-touchscreen versies niet (meer) gebruikt/gedownload worden dus lijkt het mij dan ook niet zinvol meer om die versies in stand te houden.

 

Groeten,

Pim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Op dit moment gebruik ik het op mijn PDA en op mijn smartphone. De Pda heeft zoals gebruikelijk een touchscreen. Mijn telephone heeft geen touchscreen en die heb ik altijd bij me. Mijn Pda vergeet ik nogwel eens mee te nemen. Dus ik ben heel bllij met een niet touchscreen versie. Ik kan me voorstellen dat met een paar jaar zo'n beetje alles touchscreen is geworden. Kijk maar naar de recente ontwikkelingen op Pc gebied ook daar komen de eerste touchscreens in beeld.

 

Super bedankt voor deze toepassingen, en fijne feestdagen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik PGCT helaas niet want hij is er niet voor Symbian toestellen... [ 1 ] ** [14.29%]

 

Tot dusver behoort Mam tot de onderste groep cachers met een smartphone die op Symbian draait.

Was erg benieuwd naar dit tooltje, maar vooralsnog kan hij niet op de Nokia N95.

 

Maar mijn toestel kan weer heeeeel veeeel andere dingen :crybaby: :crybaby: , desalniettemin: Wie weet komt er een PGCT versie voor Symbian als er iemand opstaat (een Symbian liefhebber met kennis van dat in zijn wek gaat...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik hem ook op de PDA met touchscreen, ik wist niet eens dat er andere versies waren, haha.

Geweldig tool en ik wil je er bij deze voor bedanken.

 

Ik cache ook nog steeds met mijn PDA en Vito Navigator maar ook OziExplorer hebben geen projectie-methoden bijvoorbeeld. Verder zijn de romijnse cijfers of codeer/decodeer, letters tellen nogal eens van pas gekomen. Hoofdrekenen blijft een probleem!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier een gebruiker van PGCT op een "PDA/Smartphone met touchscreen, schermgrootte 240 x 320". Om precies te zijn een HTC Touch Diamond.

 

Ik cache ook nog steeds met mijn PDA en Vito Navigator maar ook OziExplorer hebben geen projectie-methoden bijvoorbeeld.
De recentere versies van OziExplorer kunnen ook gewoon projecteren hoor. Weliswaar geen kruispeilingen etc., maar voor simpele projecties hoef je dus niet meer tussen applicaties te switchen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik mis de optie:

 

Ik gebruik PGCT helaas niet want hij is er niet voor de iPhone toestellen...

 

Voor een gesloten deur staan op de open dag van een gesloten inrichting, is nooit grappig

 

Euh Kruimel,

 

Er is al een tijdje een PGCT versie voor de iPhone, iGCT. Check de PGCT site

Eigenlijk had er een andere extra optie moeten zijn : "Ik gebruik de iPhone versie van PGCT" maar ik geloof dat ik die er achteraf niet meer bij kan zetten :cry:

bewerkt door Team Sweetlake
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...