Spring naar bijdragen

Waar gaat dit heen?


Mar+Mar

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Mooi Kruimeldief! De juiste woorden en goed duidelijk. Wat ik dan niet snap is dat vervolgens de hele reutemeteut alsnog offtopic doorgaat hier terwijl er net een "donderpreek" daarover geweest is.

 

Gaan we weer zeuren als ook dit draadje zo weer gesloten is omdat er offtopic gekletst wordt hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Kruimeldief! De juiste woorden en goed duidelijk. Wat ik dan niet snap is dat vervolgens de hele reutemeteut alsnog offtopic doorgaat hier terwijl er net een "donderpreek" daarover geweest is.

 

Gaan we weer zeuren als ook dit draadje zo weer gesloten is omdat er offtopic gekletst wordt hier?

 

 

Deze topic is niet off topic maar off forum. Als ik het goed begrijp is dit forum om te discusieren over geocaching en geralateerde onderwerpen. Niet over hoe je moet gedragen op dit forum daarvoor zijn de forum regels.

 

Voor alle off topic klik hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Kruimeldief! De juiste woorden en goed duidelijk. Wat ik dan niet snap is dat vervolgens de hele reutemeteut alsnog offtopic doorgaat hier terwijl er net een "donderpreek" daarover geweest is.

 

Gaan we weer zeuren als ook dit draadje zo weer gesloten is omdat er offtopic gekletst wordt hier?

 

 

Deze topic is niet off topic maar off forum. Als ik het goed begrijp is dit forum om te discusieren over geocaching en geralateerde onderwerpen. Niet over hoe je moet gedragen op dit forum daarvoor zijn de forum regels.

 

Voor alle off topic klik hier

Dat is maar hoe je ernaar kijkt. Het is wel degelijk off topic wat dit draadje betreft.

 

Is er nog een moderator in de zaal? mini-wink-glasses.gif

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Kruimeldief! De juiste woorden en goed duidelijk. Wat ik dan niet snap is dat vervolgens de hele reutemeteut alsnog offtopic doorgaat hier terwijl er net een "donderpreek" daarover geweest is.

 

Gaan we weer zeuren als ook dit draadje zo weer gesloten is omdat er offtopic gekletst wordt hier?

 

 

Deze topic is niet off topic maar off forum. Als ik het goed begrijp is dit forum om te discusieren over geocaching en geralateerde onderwerpen. Niet over hoe je moet gedragen op dit forum daarvoor zijn de forum regels.

 

Voor alle off topic klik hier

Dat is maar hoe je ernaar kijkt. Het is wel degelijk off topic wat dit draadje betreft.

 

Is er nog een moderator in de zaal? mini-wink-glasses.gif

 

Fire5

 

Eens zie mijn eerdere reactie

Kortom nogmaals . (punt)

bewerkt door Pfotzsche
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi Kruimeldief! De juiste woorden en goed duidelijk. Wat ik dan niet snap is dat vervolgens de hele reutemeteut alsnog offtopic doorgaat hier terwijl er net een "donderpreek" daarover geweest is.

 

Gaan we weer zeuren als ook dit draadje zo weer gesloten is omdat er offtopic gekletst wordt hier?

 

 

Deze topic is niet off topic maar off forum. Als ik het goed begrijp is dit forum om te discusieren over geocaching en geralateerde onderwerpen. Niet over hoe je moet gedragen op dit forum daarvoor zijn de forum regels.

 

Voor alle off topic klik hier

Dat is maar hoe je ernaar kijkt. Het is wel degelijk off topic wat dit draadje betreft.

 

Is er nog een moderator in de zaal? mini-wink-glasses.gif

 

Fire5

 

Wat dit draadje betreft heb je gelijk. Mooie smilie trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier zijn we op forum.geocaching.nl en de bedoeling is dat we hier "praten" over geocachen. Niets meer en niets minder. Heb je even geen geocachingverhaal, geen vraag over geocaching, geen antwoord op een vraag over geocaching, post dan niet.

 

he he eindelijk dan die donderpreek van kruimel, duurde wel lang voordat hij kwam:)

maar wat daar staat baart me wel zorgen en wat daar staat druist tegen een boel verbeter dingen die ik van enkele nieuwe motjes heb gehoord.

 

ik wacht af

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Jeetje, een dagje kom ik niet op het forum komt er gelijk een hot item voorbij!

OK, ik heb twee quotjes gemaakt en wat opgeruimd. Is dit de essentie van het verhaal?

 

Een wat strakker forum en niet teveel "off-topic"? Nou, hier sneeuwt het weer eens. Dat wil ik even kwijt.

Gelukkig ken ik een hoop forumgebruikers wel beter. Het zal wel loslopen, maar het uitgangspunt is prima.

GEOCACHING niets meer en zeker niets minder :thumbup:

 

Enne Pfotzsche en Remunj, KAPPEN met je reacties....daardoor wordt het draadje onleesbaar. Let op, dit staat hard maar is dus aardig bedoeld :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, aantal offtopic reacties van Remunj en Pfotzsche in deze off topic-rubriek 'verwijderd'.

 

Inderdaad je kunt er voor kiezen om gelijk dit draadje op slot te gooien aangezien het niet met geocaching te maken zou hebben: inderdaad dat heeft het niet. Maar persoonlijk vind ik het ook belangrijk hoe er tegen dit forum wordt aangekeken en vind ik de meeste reacties interessant...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad je kunt er voor kiezen om gelijk dit draadje op slot te gooien aangezien het niet met geocaching te maken zou hebben: inderdaad dat heeft het niet. Maar persoonlijk vind ik het ook belangrijk hoe er tegen dit forum wordt aangekeken en vind ik de meeste reacties interessant...

Team jemar, dit vind ik een goede insteek van je!

Je benadrukt ook ik.

In dat verband vraag ik mij af hoe dit zich verhoudt met de opvattingen van jouw 'baas', de admin.

 

Volgens mij heeft hij duidelijk aangegeven dat hij niets duldt van deze aard. Hij (laten we hem maar Kruimeldief noemen) heeft duidelijk aangegeven geen kritiek op gc.nl te willen zien op dit forum. Bevalt het je niet, dan hoepel je maar op. Begrijp ik het goed en wil jij wel de meningen weten van de forum gebruikers en de admin niet?

 

Hoe dan ook, ik vind jouw insteek positief. En natuurlijk hoef je aan niemands ideeën of suggesties te voldoen, maar naar mijn idee moet je de meningen wel weten.

 

In een ander draadje werd mij verweten dat ik niet luisterde omdat ik gewoon mijn eigen gang ga. Kijk, dat je jouw eigen conclusies trekt hoeft niet te betekenen dat je niet geluisterd hebt, maar dat je andere keuzes maakt.

Zolang je er maar voor zorgt dat een ieder zijn mening kan geven.

bewerkt door De broekies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimel mijn baas?! Hahaha: mocht ie willen :rolleyes: ! Nee, ik zit alleen maar onder de plak bij mijn vrouw :lol1: !

 

Kritiek? Ach: prima, maar dan moet de kritiek wel opbouwend zijn en dan wil ik het geen kritiek meer noemen, maar feedback! Geneuzel of afkraken: nee, dat is niet de bedoeling en ik weet dat onze Kruimel het ook zo bedoeld! Het komt alleen wat zwart/wit zijn strot uit ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een oplossing om op het forum een aparte sectie aan te maken waar topics heen verhuisd kunnen worden als ze 'niet door de beugel kunnen'. Dan heb ik het niet over het reeds bestaande offtopic deel van het forum maar een aparte sectie waar je lekker je gal mag en kan spuwen. Ik ben bijvoorbeeld actief op het Saabforum en daar heb je een sectie met de naam Koffietafel. daar kan over allerlei offtopic zaken gewauweld worden. Maar het leuke aan deze sectie is dat deze niet zonder meer zichtbaar is als je jezelf aanmeld voor het forum. Je moet in je profiel apart aangeven dat je het betreffende deel van het forum wil bezoeken.

 

Als je alle aanstootgevende en andere lastige zaken daar parkeert is het voor de bezoekers van het forum een eigen keus om de betreffende sectie te bezoeken. Betekend wel dat als je een dergelijke sectie bezoekt je niet moet klagen. Heeft als bijkomend voordeel dat de vuile was niet voor iedereen zichtbaar buiten hangt. Dus ik stel voor een aparte sectie op het forum waarvoor men zich apart dient aan te melden dmv het profiel en noem de sectie mijn part fightclub ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een oplossing om op het forum een aparte sectie aan te maken waar topics heen verhuisd kunnen worden als ze 'niet door de beugel kunnen'. Dan heb ik het niet over het reeds bestaande offtopic deel van het forum maar een aparte sectie waar je lekker je gal mag en kan spuwen. Ik ben bijvoorbeeld actief op het Saabforum en daar heb je een sectie met de naam Koffietafel. daar kan over allerlei offtopic zaken gewauweld worden. Maar het leuke aan deze sectie is dat deze niet zonder meer zichtbaar is als je jezelf aanmeld voor het forum. Je moet in je profiel apart aangeven dat je het betreffende deel van het forum wil bezoeken.

 

Als je alle aanstootgevende en andere lastige zaken daar parkeert is het voor de bezoekers van het forum een eigen keus om de betreffende sectie te bezoeken. Betekend wel dat als je een dergelijke sectie bezoekt je niet moet klagen. Heeft als bijkomend voordeel dat de vuile was niet voor iedereen zichtbaar buiten hangt. Dus ik stel voor een aparte sectie op het forum waarvoor men zich apart dient aan te melden dmv het profiel en noem de sectie mijn part fightclub ;-)

 

 

:rolleyes: En als er dan af en toe iemand eens een kijkje neemt en de goede dingen meeneemt en oppakt is het helemaal :lol1: want we willen eigenlijk allemaal hetzelfde: een lekker lopend forum waar niemand zich hoeft te storen, in te houden en zonder schroom om te vragen alle informatie uit kan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is het een oplossing om op het forum een aparte sectie aan te maken waar topics heen verhuisd kunnen worden als ze 'niet door de beugel kunnen'. Dan heb ik het niet over het reeds bestaande offtopic deel van het forum maar een aparte sectie waar je lekker je gal mag en kan spuwen. Ik ben bijvoorbeeld actief op het Saabforum en daar heb je een sectie met de naam Koffietafel. daar kan over allerlei offtopic zaken gewauweld worden. Maar het leuke aan deze sectie is dat deze niet zonder meer zichtbaar is als je jezelf aanmeld voor het forum. Je moet in je profiel apart aangeven dat je het betreffende deel van het forum wil bezoeken.

 

Als je alle aanstootgevende en andere lastige zaken daar parkeert is het voor de bezoekers van het forum een eigen keus om de betreffende sectie te bezoeken. Betekend wel dat als je een dergelijke sectie bezoekt je niet moet klagen. Heeft als bijkomend voordeel dat de vuile was niet voor iedereen zichtbaar buiten hangt. Dus ik stel voor een aparte sectie op het forum waarvoor men zich apart dient aan te melden dmv het profiel en noem de sectie mijn part fightclub ;-)

 

Dat snap ik niet helemaal. Het "koffie tafelen" of een "fightclub" kun je toch ergens anders op het wereld wijde web doen. Hier gelden een aantal afspraken/huisregels waar iedereen zich aan te houden heeft. Waarom zou je die regels moeten wijzigen om een appart hoekje voor mensen te maken die zich daar niet aan willen houden?

 

Marit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...