Spring naar bijdragen

Wat voor apparaat voor Whereigo-caches


Zeldenrust

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik gebruik wherigo niet en heb ook geen HTC.

Echter google levert dit op: groundspeak forum HTC

Ik weet dus niet of het helpt.

 

Geweldig. Dit helpt. Het programma start nu tenminste op en het laat ook de cartridges zien. Ik moet er eerst mee naar buiten om te zien hoe het verder werkt.

Helaas moet ik eerst even boddschappen doen dus dat gaat nog wel even duren.

Ik verlaat (even) het forum en bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vrees dat mijn telefoon hier gewoon niet geschikt voor is.

Kan ik elke PDA gebuiken voor WiG? Ook oudere?

Onze eerste Whereigo hebben we gelopen met een hele oude Ipaq 5550 en een bleutooth GPS ontvanger.

Of iedere PDA geschikt is weet ik niet maar dit oude beestje deed het prima.

Ruud :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik wherigo niet en heb ook geen HTC.

Echter google levert dit op: groundspeak forum HTC

Ik weet dus niet of het helpt.

 

Geweldig. Dit helpt. Het programma start nu tenminste op en het laat ook de cartridges zien. Ik moet er eerst mee naar buiten om te zien hoe het verder werkt.

Helaas moet ik eerst even boddschappen doen dus dat gaat nog wel even duren.

Ik verlaat (even) het forum en bedankt voor de hulp.

 

 

Denk dat het helaas niet goed werkt. Je GPS gaat het wel doen maar je zult waarschijnlijk regelmatig 'halve' letters tegenkomen wat de leesbaarheid uiteindelijk onmogelijk maakt. Plaatjes worden ook niet goed weergegeven.

Dit heeft te maken de resolutie van je Thouch Diamond die veel te hoog is voor de huidige versie van wherigo.

Je kunt hier wel een paar topics over vinden op de wherigo site.

Wat ik begrepen heb is dat het bouwteam nu bezig is met een totale technische redisign van het programma. (laatste versie is ook al van juni) die dit soort problemen op moet lossen.

 

FFW88 dus denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik wherigo niet en heb ook geen HTC.

Echter google levert dit op: groundspeak forum HTC

Ik weet dus niet of het helpt.

 

Geweldig. Dit helpt. Het programma start nu tenminste op en het laat ook de cartridges zien. Ik moet er eerst mee naar buiten om te zien hoe het verder werkt.

Helaas moet ik eerst even boddschappen doen dus dat gaat nog wel even duren.

Ik verlaat (even) het forum en bedankt voor de hulp.

 

 

Denk dat het helaas niet goed werkt. Je GPS gaat het wel doen maar je zult waarschijnlijk regelmatig 'halve' letters tegenkomen wat de leesbaarheid uiteindelijk onmogelijk maakt. Plaatjes worden ook niet goed weergegeven.

Dit heeft te maken de resolutie van je Thouch Diamond die veel te hoog is voor de huidige versie van wherigo.

Je kunt hier wel een paar topics over vinden op de wherigo site.

Wat ik begrepen heb is dat het bouwteam nu bezig is met een totale technische redisign van het programma. (laatste versie is ook al van juni) die dit soort problemen op moet lossen.

 

FFW88 dus denk ik.

 

Ik heb inmiddels dit verhaal uitgeprobeert en inderdaad, de htc geeft halve letters en problemen met de plaatjes. :crybaby: Je hebt gelijk. Ik hoop dat ze dit probleem snel oplossen want op deze manier met Wherigo omgaan heeft (voorlopig ) wel mijn voorkeur.

Met andere woorden; een ander apparaat aanschaffen voor alleen Wherigo is niet de bedoeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Voordat ik aan het experimenteren sla; heeft iemand een idee of het werkt op een Nokia N95 (8Gb) ?

 

Nokia N95 draait op Symbian als besturingssysteem en daar is geen Wherigoplayer voor otnwikkeld.

De Wherigoplayer draait dus alleen op een apparaat met Windows Mobile 2003 tot en met Windos Mobile 6.0

 

Groeten,

Ating

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mijn speurtocht naar een goede opvolger voor mijn Quest 1, kwam ik o.a. de Nuvi 550 (KLIK) tegen.

Behalve dat ook dit weer een mooi robuust apparaat is, zou deze zou ook Wherigo en Paperless cachen ondersteunen.

 

Heeft iemand al ervaring met dit apparaat? :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Voordat ik aan het experimenteren sla; heeft iemand een idee of het werkt op een Nokia N95 (8Gb) ?

 

 

Voordat ik aan het experimenteren sla; heeft iemand een idee of het werkt op een Nokia N95 (8Gb) ?

 

Nokia N95 draait op Symbian als besturingssysteem en daar is geen Wherigoplayer voor otnwikkeld.

De Wherigoplayer draait dus alleen op een apparaat met Windows Mobile 2003 tot en met Windos Mobile 6.0

 

Groeten,

Ating

 

 

Weet iemand of je ook Wherigo op de Nuvi 250 kan installeren ?

 

 

Op al die above : YES !!! En het heet OpenWig ;)

 

Check dit draadje van Delta 123 in het forum over Geocaching Wherigo's lopen met je mobiel !!!

 

Nuvi, weet ik trouwens niet, maar in ieder geval de mobiele telefoons die Java ondersteunen !!

 

Mijn eerste Wherigo zit er al op :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens horen zeggen dat Windows Mobile 3.0 niet voor alle wherigo's geschikt is. Beter 5.0 gebruiken. Maar ik heb er geen verstand van. Mijn PDA (3.0) trok het in ieder geval niet bij mijn eerste wherigo (en tot nu toe ook de laatste :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eens horen zeggen dat Windows Mobile 3.0 niet voor alle wherigo's geschikt is. Beter 5.0 gebruiken. Maar ik heb er geen verstand van. Mijn PDA (3.0) trok het in ieder geval niet bij mijn eerste wherigo (en tot nu toe ook de laatste :thumbup: )

 

Misschien dan ook eens de OpenWig proberen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...