Sivota Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 Ik zat me af te vragen of het handig is als iemand, met een beetje extra tijd, dit eens zou kunnen groeperen; Soort tussentijdse balans van dit topic; naam plus regio/straal rond... of zo.
Bloodwoosj Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 Misschien handig om het werk dat Twin Peaks net publiceerde in de openingspost bij te zetten? Dat vergemakkelijkt het zoeken aanzienlijk als dadelijk weer meer reacties in dit draadje komen en de samenvatting ergens halverwege de diverse pagina's gezocht moet worden Greetz, Bloodwoosj.
Peet en Jop Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 Team Nessa wil in een straal van circa 50 km rondom Ede(Gelderland) wel proeflopen
Twin Peaks Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 (bewerkt) Zet zeebanket maar bij gelderland. Oops...done Team Nessa wil in een straal van circa 50 km rondom Ede(Gelderland) wel proeflopen You're in! 19 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
Twin Peaks Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 Misschien handig om het werk dat Twin Peaks net publiceerde in de openingspost bij te zetten?Dat vergemakkelijkt het zoeken aanzienlijk als dadelijk weer meer reacties in dit draadje komen en de samenvatting ergens halverwege de diverse pagina's gezocht moet worden Greetz, Bloodwoosj. Dat is een goed plan, maar dat kan alleen de mod of admin regelen. (vervolgens kan ik er dan niet meer bij om te editten, dus moeten ze dat ook zelf doen)
Gast geebheart Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 FF kleine note: Ik sta bij de provincie Utrecht, wat ook kan voor Baarn en Soest Maar zou ook bij NoordHolland moeten staan, voor Hilversum, Bussum,Huizen, Laren Mischien, als dat ok voor jullie is
Twin Peaks Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 FF kleine note:Ik sta bij de provincie Utrecht, wat ook kan voor Baarn en Soest Maar zou ook bij NoordHolland moeten staan, voor Hilversum, Bussum,Huizen, Laren Mischien, als dat ok voor jullie is Prima, pas ik aan, bedankt!
Goedweerloper Geplaatst 19 maart 2009 Geplaatst 19 maart 2009 Ik wil ook graag proeflopen, in een straal van ongeveer 20 km. Tot oktober zal dat dan zo ongeveer heel zuid-oost Brabant zijn en een stukje noord Limburg. Daarna wordt het de zuidelijke achterhoek.
BBosman Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Zet mij maar neer voor de kop van Noord-Holland, dus alles boven de lijn Amsterdam-Haarlem.
maca_en_niels Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 regio Almere en Rhenen maar bij wandel multi's is ons wandelbereik maar 5 km. Fiets multi's max 50 km ongeveer...
mlvdburg Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Ik wil ook wel proeflopen in de omgeving van Rotterdam (straal van 20 km)
Beukenootje Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 Ik wil ook wel proeflopen in de omgeving van Rotterdam (straal van 20 km) straal van 20 km vanuit het centrum of in een buffer van 20 km rondom de gemeentegrens?
Seapie Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Wij willen wel proeflopen in (heel) Gelderland en (heel) Utrecht. Seapie 24 maart 2009 bewerkt door Seapie
Twin Peaks Geplaatst 24 maart 2009 Geplaatst 24 maart 2009 (bewerkt) Wij willen wel proeflopen in (heel) Gelderland en (heel) Utrecht. Seapie Je bent erbij.... BBosman, maca_en_niels, en mlvdburg ook...waarvoor dank 24 maart 2009 bewerkt door Twin Peaks
Aanbevolen berichten