Spring naar bijdragen

Weer geen nieuwe Nederlandse Kilocacher


Twin Peaks

Aanbevolen berichten

Sinds mijn laatste discussie met Geopatra de 'major upgrade' van het forum niet heeft overleefd had ik mij voorgenomen niets meer te posten, maar een steunbetuiging aan Twin Peaks is een passende afsluiting. Passend, omdat mijn standpunten en die van TP ooit mijlenver uit elkaar lagen (toen hing mijn kast nog vol bruine overhemden) maar tegenwoordig volledig overeenkomen. Vergis je niet TP, honderden geocachers zijn jou om dezelfde redenen voorgegaan. Hun namen kun je op dit forum lezen als je terugbladert in de tijd. Stuk voor stuk echte geocachers, die hier nog maar weinig terugvinden van het oorspronkelijke spel. Het ga je goed en we komen elkaar vast wel eens ergens tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sjoerd, wij hebben de degens regelmatig gekruist en waren het ook regelmatig met elkaar eens, maar wat we vooral voor elkaar hadden was respect en daar mankeert het momenteel wel eens aan op het forum.

Een discussie kan hoog oplopen en dat zou geen probleem mogen zijn, echter wordt hij te vaak te vroeg om zeep geholpen door het geheel maar te sluiten, dat is jammer.

 

Dat is wat betreft het forum en ik kan me voorstellen dat je dat vaarwel zegt.

Alhoewel, ik moet je waarschuwen, ik heb het maanden volgehouden om niet te posten, waarschijnlijk tot groot genoegen van menig forum bezoeker en moderator, maar op een gegeven moment begint het weer te kriebelen en kon ik het niet laten.

 

Dan wat het cachen betreft, ik heb er wat logs van je op na gelezen en kan me echt niet aan de indruk onttrekken dat je dat altijd met veel plezier gedaan hebt.

Alleen al het feit dat jij er twee dagen en een nacht voor uittrekt om De Kwakel te loggen zegt genoeg.

 

Wat ik hiermee wil zeggen Sjoerd, laat het forum voorlopig het forum en haal de cache krenten uit de cache pap.

 

Tot ziens, ik weet zeker dat we elkaar nog wel eens tegen komen en dan drinken we :blush:

 

Ruud :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een verklaring, wat mij betreft stof tot nadenken, geen discussiestuk.

Je hoeft hier niet op te reageren. Ook mails an PB zijn zinloos. Ik ga me met andere dingen bezighouden.

 

Helaas moet ik constateren dat ik met die denkbeelden steeds minder gehoor vind en dat vind ik teleurstellend.

 

Het niveau van meer dan de helft van de NL caches: mijn broek zakt ervan af (mijn mening)

 

Zoals ik al zei: Voor mij “ontwikkelt” het Geocachen zich in een richting, waar ik me niet meer in kan vinden, waar ik niet langer achter sta en dan moet je op een bepaald moment daar een conclusie aan verbinden.

Dat heb ik gedaan. Niet meer en niet minder.

 

Ik wens iedereen het beste en vooral veel plezier bij het jouw Geocache-beleving.

Aangezien het slechts een verklaring betreft en reacties zinloos zijn zal ik hierop (behoudens deze zin) niet reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien het slechts een verklaring betreft en reacties zinloos zijn zal ik hierop (behoudens deze zin) niet reageren.

Eén zin teveel :blush:

Kom op jongens en meisjes. Er werd om gevraagd. Iemand vind dat hij een mening heeft en er zijn steeds minder mensen die dat willen horen. Die persoon neemt afscheid omdat hij dat niet meer wil en een hobby ziet afglijden. Dat laatste is een mening en dus subjectief. Als je iets niet wilt zien of zoeken, dan doe je dat niet, maar laat me die discussie maar niet opnieuw opstarten.Als er vervolgens een soortement testament wordt achtergelaten om die mening nog een keer achter te laten is dat prima, maar verwacht niet van mij dat ik met veel tranen afscheid ga nemen. Zeker als er een hele grote groep geocachers over een kam wordt geschoren. Ik beschouw het laatste woord van TP dan ook als zodanig, maar zal nu niet in een keer achter zijn mening gaan staan.

 

Soms is er een tijd van komen en soms van gaan. TP heeft blijkbaar dat moment van gaan nu uitgezocht. Geen punt.

 

En ach, als iemand dat een zin (of meer) teveel vind. :blush:

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Toch een Ouwe stompen event organiseren inclusief Twin Peaks?? :blush:

 

Groetjes Keske27

 

Meer volgt vanavond.

 

[verontwaardigd modus aan/] Dat klinkt wel heel erg elitair. Ook nieuwelingen kunnen de mening van TP onderschrijven. Daar hoef je echt geen 'ouwe stomp' voor te zijn. [verontwaardigd modus uit]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[verontwaardigd modus aan/] Dat klinkt wel heel erg elitair. Ook nieuwelingen kunnen de mening van TP onderschrijven. Daar hoef je echt geen 'ouwe stomp' voor te zijn. [verontwaardigd modus uit]

Hier wil ik wel op reageren :blush:

In Modus aan, gebruik je geen "/" en in modus uit begin je met "/" en dat alles tussen de [] :blink:

Ruud :blush:geintje meneer sonneberg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Toch een Ouwe stompen event organiseren inclusief Twin Peaks?? :blush:

 

Groetjes Keske27

 

Meer volgt vanavond.

 

[verontwaardigd modus aan/] Dat klinkt wel heel erg elitair. Ook nieuwelingen kunnen de mening van TP onderschrijven. Daar hoef je echt geen 'ouwe stomp' voor te zijn. [verontwaardigd modus uit]

 

Hallo all,

 

Maar toen werd er niet zoveel gezeurd, iets wat vandaag aan de dag normaal is??? :blink:

 

Lees eens wat T,P allemaal schijft :blush:

 

Groetjes Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush:

 

Ik snap dat ouwe stompen nog steeds niet helemaal.

 

Als ik aan ouwe stompen denk, denk ik aan dienstmakkers uit de jaren '50 en '60 (overigens niet mijn categorie :blush: )

 

Hier is men een ouwe stomp als men vanaf 2000/2001 is gaan geocachen? Dus als men 1, 2 of 3 jaar langer kissies zoekt dan andere cachers?

 

ONTOPIC

 

Jammer TP dat je stopt. Misschien na een sabatical krijg je weer frisse energie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik al zei: Voor mij “ontwikkelt” het Geocachen zich in een richting, waar ik me niet meer in kan vinden, waar ik niet langer achter sta en dan moet je op een bepaald moment daar een conclusie aan verbinden.

Dat heb ik gedaan. Niet meer en niet minder.

 

Ik wens iedereen het beste en vooral veel plezier bij het jouw Geocache-beleving.

 

Hmmm, is het niet een beetje een Westers probleem? Ik bedoel, als je op de Veluwe, de Acherhoek of het mooie Drenthe woont dan is de lol er niet zo snel af als cachen tussen snelweg en beton. Ja, ook ik kom flutcaches tegen, maar om nu de handdoek in de ring te gooien? En geloof me...ook in het buitenland liggen flutcaches en fantasieloze micro series. Waarom haal je niet de pareltjes tussen de stipdichtheid uit? Er zijn echt wel betrouwbare bookmarklistings. Zit je soms niet meer dwars dan alleen flutcaches? Voor jou en mijn lol heb ik in ieder geval mijn handtekening aangepast naar voorbeeld van De Roode Loper :blush:. Stof tot nadenken om zo maar eens te noemen. Kom op Sjoerd, zet je over die cachemoeheid heen...anders wordt het lange en zware winterdip voor je :blink:

 

Gelukkig zijn er behalve die van de Rode Loper nog wel meer initiatieven, o.a. die van Wilxlii Carrotte. Alleen jammer dat je nu blijkbaar niet meer kan doorlinken naar de bron van het plaatje :blush:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...