Spring naar bijdragen

Forum layout instellingen


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Volgens mij gaat dat niet lukken. De forum-kleuren en lay-out instellingen zijn volgens mij enkel een zaak voor admins.

 

Ik vind deze stijl zeker niet verkeerd, hoewel mijn voorkeur toch uit gaat naar de vorige, blauwe uitvoering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik de nieuwe stijl prima in orde.

Goed leesbaar, maar ik kan me voorstellen dat het lettertype voor sommigen niet prettig is.

Of het per persoon ingesteld kan worden? Niet dat ik weet, maar een vraag richting admin kan soelaas bieden.

Veel succes in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stemmig ..haha, mooi bedacht :crybaby: De boardmakers van Invision noemen deze nieuwe skin 'Pro', Professional dus.

Helaas is het niet mogelijk om de letters groter te maken. Dit zou je wel in je browser kunnen instellen.

Er komt een tijdelijke knop om tussen de oude en de nieuwe layout te schakelen.

Default blijft hij echter op Pro staan.

Het is de bedoeling om de kleurstelling van het forum door te trekken naar de gehele site om zo meer eenheid aan te brengen.

Grijs met blauwtinten, conform gc.com die ook de harde kleuren achter zich laten.

Na deze omzetting gaat de forum knop definitief om naar 'Pro' en valt er dus niets meer te kiezen.

Ik kijk er nu al dagen tegenaan en .... ik weet al niet beter meer.

Persoonlijk vindt ik de oude layout/kleuren zwaar gedateerd.

 

Maar zoals met alles, ... hoe cliché ..., smaken verschillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om een groter lettertype te krijgen kan je eens proberen als je een scroll muis hebt, om de CTRL toets ingedrukt te houden en dan te scrollen met je muis. Ik kan hiermee het lettertype van de hele pagina vergroten en daarna ook weer verkleinen. Erg prettig bij pagina's met kleine lettertypes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om een groter lettertype te krijgen kan je eens proberen als je een scroll muis hebt, om de CTRL toets ingedrukt te houden en dan te scrollen met je muis. Ik kan hiermee het lettertype van de hele pagina vergroten en daarna ook weer verkleinen. Erg prettig bij pagina's met kleine lettertypes.

 

Als je geen scrollmuis hebt werkt het ook met CTRL-toets en '+'-toets (voor vergroten) of '-' -toets (voor verkleinen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergroten en verkleinen met de scrollknop of ctrl- +- werkt hier dus niet.

Tijs voor een nieuwe computer? dacht het niet. ;)

Een nieuwe computer is niet nodig, maar een andere browser zoals FireFox of Opera.

Probeer het gewoon eens.

 

Succes,

 

Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergroten en verkleinen met de scrollknop of ctrl- +- werkt hier dus niet.

Tijs voor een nieuwe computer? dacht het niet. ;)

Een nieuwe computer is niet nodig, maar een andere browser zoals FireFox of Opera.

Probeer het gewoon eens.

 

Succes,

 

Powk

Internet Explorer 7 kan dit truukje ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...