Spring naar bijdragen

Forum layout instellingen


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op de homepage van het forum zie je bovenaan een lijstje met de 5 laatst geposte berichten. Als je echter op de link klikt ga je naar de eerst pagina van dat topic en niet naar het laatst geposte bericht. Zou het niet handiger zijn als dat wel zo was? Is dit wel mogelijk?

 

Zo uitmijn hoofd, ik heb het niet gecheckt... maar is dat niet hetzelfde als bij 'Nieuwe berichten'? Dus dat je op 'Van' klikt rechts, dat je dan bij de laatste post uitkomt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de homepage van het forum zie je bovenaan een lijstje met de 5 laatst geposte berichten. Als je echter op de link klikt ga je naar de eerst pagina van dat topic en niet naar het laatst geposte bericht. Zou het niet handiger zijn als dat wel zo was? Is dit wel mogelijk?

 

Zo uitmijn hoofd, ik heb het niet gecheckt... maar is dat niet hetzelfde als bij 'Nieuwe berichten'? Dus dat je op 'Van' klikt rechts, dat je dan bij de laatste post uitkomt?

 

En nu heb ik het wel gecheckt. Er staat dat blauwige vierkantje rechts, boven 'Door:'. Dat brengt je naar het laatste breicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...