Spring naar bijdragen

Opwaardering


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Prima, maar dan eerst maar weer even discussieren over de definities van gez..k en van positief bericht. :P

 

Nou ja, er valt bij mij toch weinig af te trekken. Of gaan we negatief. ;)

 

Geopatra.

 

Geopatra: min 10 punten (gewoon omdat ik niet van paddestoelen houd) ;) . Bij min 30 punten moet je bij Kruimel op schoot (en dat wil je echt niet hoor ;) ). Hij heeft de laatste tijd nogal last van winderigheid...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap de hele insteek al niet: Hoezo 100 eerlijke founds?? Als ik na uren puzzelen,lopen,reken,zoeken, weet ik veel, voor 100% zeker op de juiste lokatie kom, maar de cache niet vind is het gewoon een "not found".

Oké ik heb nog niet veel founds, maar ik kan wel zeggen dat ze allen eerlijk zijn. ;):P Uit ervaring weet ik inderdaad dat er mensen zijn die een cache "loggen" terwijl die niet eens meer ter plekke aanwezig is ! Die gaan voor het aantal en niet voor de lol die je aan het cachen kunt beleven, zo houd je toch gewoon jezelf voor de gek lijkt me...

Maar goed, ieder zijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je cached toch om wat van de omgeving te zien ? Of ben ik daar een van de weinigen in. Maar ja ieder zijn eigen ding, alleen ik hoef die extra punten er niet bij te hebben. Vind het erg leuk dat ik soms ergens kom en niet had verwacht dat het op die plek zo mooi zou zijn. Nee dat wil ik niet missen ;) Dan maar onderaan in de ranglijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk om te zien dat als er een draadje begonnen wordt waarin duidelijk de draak wordt gestoken met allerlei uit de hand gelopen discussies, zelfs daar nog serieuze reacties op komen.

 

Gelukkig zijn er nog genoeg cachers met gevoel voor humor ;)

 

Spirit

(effe m'n naam eronder gezet)

bewerkt door Pentagram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee!

Maar dan wel graag volgens een zegeltjessysteem.

In iedere cache vind je slechts één bepaald type spaarzegel, elk met een uniek nummer.

 

En die kan je hier verzilveren ;)

En wat nu als je gezamenlijk met een goede kameraad van het roemruchte “Kameraadschap der Dode hond lichting I” (Neuwbee’s ga maar even zoeken wat er allemaal in het verleden voor schandaligs is geweest…..) die zegeltjes gaat verzilveren die dankzij mij tot de macht 2 verworven kunnen zijn en dan de cache vind en je naam via de inkt uit je eigen pen op het logrolletje neerzet en dat al geen found kunnen loggen omdat het heerschap 24/7 een computer heeft draaien die automatisch de foundlog verwijdert.

toch wel een goeie 300 extra fouds waard toch?

 

ennhhhuu "linke" kamaraad der grote zwarte roetpluimen zorg jij dat de betreffende het ook te lezen krijgt

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het Geo d'Or klassement wel leuk. Dus hier is de deal: Wij maken een aantal onmogelijke mysteries. Op verzoek stuur ik je de oplossingen, en dan geef jij ons een Geo d'Or als je de cache hebt gelogd. Ziet er in jouw statistiekjes ook goed uit als er niet alleen maar tradi's staan. Eeen typische win-win... :P;)

 

Oh, en voor de FTF'ers: Voor de hoogtse bieder zijn de oplossingen natuurlijk ook te koop nog voor publicatie door Kruimel. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, ergens heb ik het moment gemist waarop dit forum is gestopt met informatief te zijn.. ;)

Nee hoor, er zijn ook nog wel informatieve draadjes te vinden, maar je moet er steeds beter naar zoeken tussen de wat minder zinnige verhalen. Dat maakt het eigenlijk nog leuker om af en toe wat olie op het vuur te gooien. Ik heb er nog geen statistieken voor gezien, maar ik denk dat 5% van de berichtjes op dit forum best nog wel informatief zijn.

 

Kan je trouwens geen bonuscaches verdienen door informatieve berichten te schrijven? Of zegeltjes op zijn minst?

 

Voor het informatieve gehalte van dit bericht: statistieken zijn andere dingen dan wedstrijd-uitslagen, denk daar maar eens over na!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keske27 is een visionair. De kolder van vandaag is het spel van morgen. In 2002 was het lachwekkend om te beweren dat geocachers ooit stad en land af zouden rijden om kokertjes te rapen op parkeerplaatsen, dagenlang zouden puzzelen om een voortuinkabouter te kunnen loggen en daarna aan te bellen om coins te discoveren. Als het dwazer kan zal het dwazer worden. Dat is de strekking van dit draadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...