Spring naar bijdragen

Opwaardering


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

 

Ik ben van mening dat als een cacher honderd cache's eerlijk vind dat hij in de mogelijkheid word gesteld de eerst volgende tien cache's zomaar mag loggen zonder dat hij er is geweest. :wine:

 

En bij de volgende honderd found's er vijftien gratis mag loggen ondanks dat hij of zij er niet geweest is. :)

 

Groetjes Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo all,

 

Ik ben van mening dat als een cacher honderd cache's eerlijk vind dat hij in de mogelijkheid word gesteld de eerst volgende tien cache's zomaar mag loggen zonder dat hij er is geweest. :eek:

 

En bij de volgende honderd found's er vijftien gratis mag loggen ondanks dat hij of zij er niet geweest is. :wine:

 

Groetjes Keske27

 

:) Dit slaat nergens op! Gaat het dan alleen maar om scoren??? Ga dan op voetbal, zou ik zeggen.

Iemand die al jaren cached, heeft al behoorlijk wat gevonden. Iemand die net begint, is het dan een sport om iemand in te halen??? Een wedstrijd heeft alleen zin als iedereen hetzelfde startschot heeft gehad.

 

Het loggen van een cache is niet het doel op zich. Wat wel je doel is, hangt van de situatie af. Zit je in een prachtige omgeving, leg dan een traditionele cache neer. Of een cache waarbij je verschillende navigatietechnieken moet toepassen zodat mensen een mooie route door het gebied lopen.

 

Heb je een gebied met veel historie, dan kan een multi-cache leuk zijn. Tijdens het lopen kom je langs de historische plaatsen en je leert wat geschiedenis. Mocht je de cache toch niet vinden, heb je toch een mooie dag gehad.

 

Ligt je cache op een 'saaie' plaats waar weinig te beleven is: Geschikt voor een mystery cache. De uitdaging is het oplossen van het raadsel. Het vinden van de cache is dan nog een formaliteit. Om te zorgen dat mensen niet voor niets een trip maken naar de cache kun je een link naar de geochecker plaatsen.

 

En maakt het dan uit of je 3, 300 of 3000 caches hebt gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Keske27,

 

Je hebt helemaal gelijk. Ik denk wel dat je idee nog wat uitgebreid zou moeten worden. Voor een wat eerlijker beloningsstructuur, immers, als je nu 700 echte founds hebt gemaakt, heb je een totaal van 100 bonuscaches bemachtigd. Misschien dat je dan zou mogen kiezen tussen 200 bonuscaches om kilocacher te worden :wine: , óf 100 FTF caches, dan maak je daar ook een leuke sprong mee :) .

 

En om op voetbal te gaan om te scoren? Daarom ben ik daar juist mee gestopt :eek: . Ik zie het weer helemaal verkeerd :( .

 

Nou ja, ik zie wel wanneer ik mijn bonuspunten krijg bijgeschreven. He, nu ik dit schrijf, kan je niet ook airmiles krijgen als je caches op grote afstand van je home-coordinaten zoekt? Dan stel ik die gauw in op een adres in Zuid-Afrika, schiet lekker op!

 

Succes allen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik ben van mening dat als een cacher honderd cache's eerlijk vind dat hij in de mogelijkheid word gesteld de eerst volgende tien cache's zomaar mag loggen zonder dat hij er is geweest. :wine:

 

En bij de volgende honderd found's er vijftien gratis mag loggen ondanks dat hij of zij er niet geweest is. :)

 

Groetjes Keske27

een soort rente :eek::(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we nou eens voor gez..k op het forum punten aftrekken en voor positieve berichten punten optellen :)

 

Prima, maar dan eerst maar weer even discussieren over de definities van gez..k en van positief bericht. :eek:

 

Nou ja, er valt bij mij toch weinig af te trekken. Of gaan we negatief. :wine:

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach... gewoon lekker cachen en de puntjes...? Zijn die nu echt zo belangrijk? Voor mij gaat het gewoon om het vinden van een cache en lekker een leuke log schrijven voor de legger van de cache. Zo makkelijk is het allemaal niet!

 

Géén gezwets, géén gezwam, geen gezeur, gewoon lekker cachen. Dat is toch waarvoor we hier zijn?

 

En valsspelers... ach die vallen heus wel eens door de mand en dan is het gewoon bye bye voor ze.

 

Doe wat je leuk vind... let's go geocaching! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed idee!

Maar dan wel graag volgens een zegeltjessysteem.

In iedere cache vind je slechts één bepaald type spaarzegel, elk met een uniek nummer.

Immers, er moet een mogelijkheid blijven om bij zegeltjeshandelaren bepaalde zegeltjes die je nog niet hebt te kunnen ruilen tegen zegeltjes die je dubbel hebt zodat je eerder je bonus kunt incasseren.

:)

Greetz, Bloodwoosj.

 

O ja, ennuh, een FTF is dan natuurlijk weer een extra zegeltje waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kom je uiteindelijk toch weer op een ander maf idee, door het gezwam van anderen...

 

Als je nu als bericht plaatser eens, net als met bericht-icoon, kan kiezen voor optie groen (positief) en rood (negatief) bericht.

 

Als lezer kan je dan het forum filteren op positieve en/of negatieve berichten.

 

Kunnen de liefhebbers lekker negatief doen (kan van dag tot dag verschillen, net hoe je bui is) en dan heeft de rest er lekker geen last van!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...