Spring naar bijdragen

Inlezen nieuwe caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

<knip> Ik laat namelijk GSAK automatisch de PQ's ophalen en dan de PQ's deleten.

:beerchug:

Hoe doe je dat? Ik ben een newbie wat betreft GSAK, dus ik doe dat allemaal handmatig :cry: . Of moet ik eerst maar eens naar een gsakminieventje :cry:

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom: logs corrigeren is weer 2 dagen uitgesteld, kan gebeuren. Inmiddels wordt dat voor een deeltje van Nederland wel weer een beetje opgevangen, omdat ik nu mijn PQ's verwerk in de statistieken. Dat betekent dat voor 900 mensen op het moment ontbrekende logs binnen 100km van Eindhoven alsnog meegenomen worden. Waarom 900 (dat aantal is groeiend): omdat PQ's een ander getalletje gebruiken om cachers aan te duiden dan wij in onze database hebben. En dat getalletje ben ik nu aan het opslaan, maar dat kost tijd, en dat doe ik aan de hand van gevonden caches.

Kan ik je blij maken met een lijst waarin de meeste userid's en guid's staan ?

 

En ik zal je de PQ's van NL wel even door (laten) sturen. :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nouja, niet iedereen heeft zoveel ruimte in de box ;) Gmail is ook vreemd. In de PQbox heb ik bijna 7 gieg ruimte, maar in een andere Gmailbox heb ik 15 gieg ruimte. Ze zijn aardig verschillend met weggeven van ruimte.

 

De 15e stuur ik je nog niet want die is nog steeds iedere dag leeg. Is al gereserveerd voor caches als de 14e vol zit (ruim 200) Dus dat wordt deze maand nog wel denk ik. Ik heb er nu meer dan 100 klaar staan.

 

 

@Roode sloper: Hoe kun je nu denken dat het wel of niet online komen van caches voor via geocaching.com iets te maken heeft met Xaa zijn werk voor geocaching.nl?

 

Dat er geen caches online zijn gekomen de afgelopen dagen, wil niet zeggen dat er niet gereviewed worden. Voor zover ik het kan zien zijn de eerste 50 caches van de ruim 100 die ter review staan allemaal gepland voor data in de toekomst. Dus als die goedgekeurd zijn, komen ze misschien pas volgende week of volgende maand online. Maar ze staan wel in de lijst en zijn wel aan de beurt. Ik zie jou er nog niet tussen staan. carambalig voor degene die een paar dagen terug bovenaan stond, waar ik met reviewen ben gestopt. Die zie ik nu op de 70e plek staan.

 

 

 

 

<knip> Ik laat namelijk GSAK automatisch de PQ's ophalen en dan de PQ's deleten.

:beerchug:

Hoe doe je dat? Ik ben een newbie wat betreft GSAK, dus ik doe dat allemaal handmatig :cry: . Of moet ik eerst maar eens naar een gsakminieventje :cry:

 

Sorry, semi-automatisch :) Ik moet dus op get data via mail klikken. vandaar dat er ook 97 stonden, ik heb een paar dagen niet via GSAK de zooi ge-updated. Maar het ophalen gebeurd dan automatisch en het deleten van de PQ's op de emailserver gebeurd ook automatisch.

 

 

 

 

Enneh mijnheer Xaa.......:

 

dit kreeg ik om 13:23 2x:

 

This is the mail system at host huppeldepup

 

I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.

 

For further assistance, please send mail to postmaster.

 

If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.

 

The mail system

Nog wat maybe privé gegevens verwijderd

 

Status: 5.2.0

Diagnostic-Code: x-unix; can't create user output file

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roode sloper: Hoe kun je nu denken dat het wel of niet online komen van caches voor via geocaching.com iets te maken heeft met Xaa zijn werk voor geocaching.nl?

 

Ik zie jou er nog niet tussen staan.

 

Ik ging er vanuit dat je Xaa de boel op orde wou laten krijgen en dan weer nieuwe cahces online zou doen. Mijn oprechte excuses, ik wil niet drammerig overkomen.

 

Sta ik er niet tussen, het nummertje is GC1ETMC. Zal wel na nummer 70 staan :dribble: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Xaa,

 

Ik heb sinds kort 4 verschillen.

 

Zoals hierboven beschreven, het resultaat van de My Founds query is inmiddels aan je verzonden.

Mocht je de verschillen eruit kunnen halen, dan hou ik me aanbevolen.

 

Alvast bedankt, groeten Martin

bewerkt door ML1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...