Spring naar bijdragen

Inlezen nieuwe caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Corrigeer logs accepteert geen 7-cijferige codes, bv

GC16V5T

 

Geeft de volgende melding:

 

Het veld WP bevat geen geldig waypoint.

Dat is de GC code van de cache: GCxxxx

 

Groeten, Powk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ik weet niet of het alleen om vertraging in het inlezen van nieuwe caches gaat?

Eerst was ik 19 caches kwijt en dat waren geen nieuwe, maar juist grotendeels oudere caches, die ik al jaren geleden had gedaan. Dus dat is haast niet uit te zoeken.

Vanmorgen waren het er nog 5, een uur geleden 11 en nu weer 14, dus het is nog steeds in beweging in ieder geval...

Voorlopig wacht ik maar rustig af.

bewerkt door knijn2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou ja,'haast niet'... met bijv gsak en een myfounds query is het in een paar minuten uitgezocht. En met een beetje mazzel is er binnenkort een alternatieve manier

 

Hopen op een beetje mazzel dan maar !!??

 

 

:beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, ik weet niet of het alleen om vertraging in het inlezen van nieuwe caches gaat?

Eerst was ik 19 caches kwijt en dat waren geen nieuwe, maar juist grotendeels oudere caches, die ik al jaren geleden had gedaan. Dus dat is haast niet uit te zoeken.

Vanmorgen waren het er nog 5, een uur geleden 11 en nu weer 14, dus het is nog steeds in beweging in ieder geval...

Voorlopig wacht ik maar rustig af.

 

 

In mijn geval ging het ook om cache die ik al een aantal jaren geleden heb gevonden. Die wachtrij heb ik zien staan, maar ik heb deze cache gecorrigeerd op het moment dat er geen wachtrij was.

 

En nu net kijk ik; nu mis ik plotseling weer vier caches, heb nog niet uitgezocht welke, maar inderdaad er zit dus nog steeds beweging in.

Ik ga voorlopig ook maar even afwachten.

 

Zag nu net ook dat de cache die ik eerst miste inmiddels wel is gecorrigeerd. Vreemd allemaal.

bewerkt door de trije susters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mmmmm, dat is mal. Eergisteren via DHZ het één en ander gecorrigeerd, zodat .com en .nl weer met elkaar matchen. Vanmorgen kijk ik weer, heb ik op .nl ineens 15 minder. Rare boel af en toe. Nou ja, we wachten wel even af, hoop dat ze er vanzelf weer es bijkomen (want om nou 15 caches uit 794 te gaan zoeken, ik dacht het niet :P )

 

@Xaa: weet je zeker dat die update van 30 aug 2008 is?? :beerchug: Kun je in de toekomst kijken?

 

EDIT: inmiddels zijn het er 19 minder

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...