Spring naar bijdragen

Inlezen nieuwe caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je het allemaal zo goed weet hoe makkelijk het is, pas je het wel even aan voor ons, OK?

 

Heb ik je beledigd? Is niet de bedoeling hoor.

Ik weet niet of ik jullie ergens mee kan helpen.

Ligt er een beetje aan wat voor database en programmeertalen gebruikt worden.

Jaren geleden veel met SQL Server en Visual Basic gewerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neuh, is niet nodig. Maar aangezien er de laatste tijd veel berichten zijn geweest over missende statistieken, aangezien er veel tijd in is gestoken om daar dingen in aan te passen, aangezien ik de nodige keren heb verteld hoe het ongeveer werkt en dat het nu zo is dat een flink deel direct verwerkt wordt, een heel groot deel binnen een dag en eventuele gaten binnen 3 weken, is het wel eens vermoeiend dat er vragen blijven komen dat een cachelog niet binnen 0.2 seconden verwerkt wordt. En zinnen die beginnen met "Is het nou zo moeilijk..." of "Hoe kan het toch..." zijn helaas in een significant groot gedeelte van de gevallen voorzien van een ondertoon "wat een gepruts zeg" :-) Anyway, zoals ik al zei: je logje is binnen.

 

De meeste losse-pols metingen die ik doe duiden er op dat de verschillen tussen gc.nl en gc.com echt een heel stuk kleiner zijn geworden, dus laten we hopen dat het aantal 'ik mis dit en dit' berichtjes dat ook binnenkort gaan doen, zeker als het eindelijk gaat lukken om het 'informatie' gedeelte van de site eens een stuk te verbeteren

 

 

Ik wacht rustig mijn tijd af. En ik moet toegeven dat de verschillen meestal binnen een dag of 3 weer zijn weggewerkt.

Geduld is dus een schone zaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...