Spring naar bijdragen

Inlezen nieuwe caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zie dat er weer aan gewerkt word, de aantallen verschillen weer, maar de hier gegeven uitleg was duidelijk.

Ik wacht wel een paar dagen/weken en bekijk het dan nog maar eens. Corrigeren kan altijd nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(dus max een dag oud)

 

Even een stukje wat duidelijker laten opvallen...

 

Hee Xaa, misschien off-topic, maar zijn er plannen om cache GC11ZZ8 ooit in de Nederlandse database op te nemen? Ik heb al geprobeerd aan te melden via "corrigeer logs" maar dat helpt niet. Hij ligt bij Katwijk in Zuid Holland, en bij mijn weten is dat toch echt binnen de grenzen...

 

GC.nl denkt dat ik zeven caches in het buitenland gevonden heb, maar het zijn er toch echt maar zes. Ik vermoed dat deze cache het verschil maakt...

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Xaa, misschien off-topic, maar zijn er plannen om cache GC11ZZ8 ooit in de Nederlandse database op te nemen? Ik heb al geprobeerd aan te melden via "corrigeer logs" maar dat helpt niet. Hij ligt bij Katwijk in Zuid Holland, en bij mijn weten is dat toch echt binnen de grenzen...

 

GC.nl denkt dat ik zeven caches in het buitenland gevonden heb, maar het zijn er toch echt maar zes. Ik vermoed dat deze cache het verschil maakt...

 

Die cache zal wel een keer ge-unpublished zijn geweest of zo, stond op de invoer-zwartelijst. Nu niet meer.

Ik zie geen cacher-naam 'ceilingcat' of iets wat daar op lijkt, dus kan het verder niet controleren

 

Nee, ik ben hier incognito :) Op GC.com heet ik 'hguijt', maar toen ik die naam probeerde te gebruiken hier op GC.nl kreeg ik een foutmelding. Vandaar dat ik twee namen heb.

 

 

Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DHZ:

 

Het corrigeren van logs is tijdelijk niet mogelijk

 

Mooi zo, kan dat systeem zich op zijn gemak leegmaken zonder dat hij direct weer wordt volgestouwd.

 

In het verleden zat ik er ook erg op te kijken dat het matchte met .com, na verloop van tijd wordt dat vanzelf minder en minder interessant.

Tevens bleek in het verleden dat gewoon wat langer wachten ,soms een aantal dagen de oplossing was.

 

 

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...