Spring naar bijdragen

Nieuwe Look Geocaching.com


Honsbeek

Aanbevolen berichten

kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkste kan zoeken in een bepaalde omgeving ? eerst zocht ik op bv een plaatsnaam maar asl ik nu diezelfde plaatsnaam in tik dan krijg ik de melding plaats niet gevonden

 

Dit probleem had ik gisteren ook, maar als je dan opgeeft: "plaatsnaam, NL", dan vindt hij de plaatsnaam wel.

Ik geloof dat dit zoekprobleem nu echter weer verholpen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkste kan zoeken in een bepaalde omgeving ? eerst zocht ik op bv een plaatsnaam maar asl ik nu diezelfde plaatsnaam in tik dan krijg ik de melding plaats niet gevonden

 

Dit probleem had ik gisteren ook, maar als je dan opgeeft: "plaatsnaam, NL", dan vindt hij de plaatsnaam wel.

Ik geloof dat dit zoekprobleem nu echter weer verholpen is.

 

het zoeken op plaatsnaam werkt gelukkig weer. Je hoeft niet het land in te tikken. superhandig dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, allemaal,

Zijn er ook mensen die sinds de nieuwe look problemen hebben met printen?

Wat ik ook probeer, ik zit of met halve teksten of alles wordt piepklein in de rechterbovenhoek van mijn paier afgedrukt. Ik word er helemaal gek van!

Zelfs als ik alles in Word kopieer, zodra ik ga printen, pakt ie toch weer die vreemde opmaak...

Natuurlijk gebeurt zoiets net als je op het punt staat op vakantie te gaan en nog even wat voor daar wil uitprinten....

 

Ik vind de opmaak nu eerlijk gezegd ook wat kaal. De maps vind ik ondanks dat er nu "relief" is te zien, minder overzichtelijk. De gele weggetjes vond ik duidelijker dan nu in het grijs....

 

Sorry, nu even niet zo positief dus over de nieuwe look, maar dat komt ook vooral door mijn printproblemen.....

 

groet, Melisesue

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op .com staat ie overigens nog wel goed!

 

Moet ik deze weer opnieuw loggen of?

 

Heeft iemand anders dit ook al ontdekt? Wat te doen?

 

Als het op Geocaching.com goed staat, dan hoef je daar niets te doen (dus bijv niet opnieuw loggen). Volgens mij is het bekend dat de synchronisatie van .com naar .nl soms vertraagd werkt, soms niet goed en soms helemaal niet. Ik zou dat dus niet al te veel vertrouwen. Ik zou zeggen, als je gegevens wilt over gevonden caches e.d.: ga naar je profiel op Geocaching.com . En geef Geocaching.nl de tijd om te synchroniseren, het kan soms lang duren.

 

 

De maps vind ik ondanks dat er nu "relief" is te zien, minder overzichtelijk. De gele weggetjes vond ik duidelijker dan nu in het grijs....

 

Dat is me ook opgevallen, maar dat is eenvoudig aan te passen. Sinds de wijziging staat de kaart van "Search with Google Maps" standaard op "Terrein". Een kwestie van op "Kaart" klikken (of op "Satelliet", met daaronder het vinkje "Labels").

 

Ik heb nog geen nadelen aan de nieuwe look en functies ondervonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er ook mensen die sinds de nieuwe look problemen hebben met printen?

 

Er werd van diverse printproblemen gemeld in de US- en UK-forums. Die schijnen vooral met IE7 te zijn. Probeer met Firefox eens...

Hier geen problemen met printjes maken van U.K. caches met IE7 :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkste kan zoeken in een bepaalde omgeving ? eerst zocht ik op bv een plaatsnaam maar asl ik nu diezelfde plaatsnaam in tik dan krijg ik de melding plaats niet gevonden

 

Dit probleem had ik gisteren ook, maar als je dan opgeeft: "plaatsnaam, NL", dan vindt hij de plaatsnaam wel.

Ik geloof dat dit zoekprobleem nu echter weer verholpen is.

 

het zoeken op plaatsnaam werkt gelukkig weer. Je hoeft niet het land in te tikken. superhandig dus!

 

En hoe zit het dan met....

 

Aalst

Bergen

Deurne

Hasselt

Heusden

Hulst

Kessel

Mechelen

Middelburg

Veulen

Westkapelle

Zwijndrecht

 

En er zijn nog meer, bijvoorbeeld een plaatsnaam gedeeld met Duitsland en misschien nog wel met andere landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ook de reviewers hebben problemen met de niewue layout. veel van de reviewertools werken niet meer. Het reviewen zal dus nu nog langer gaan duren. Ik kan o.a. niet zien hoeveel de diverse coördinaten in de additional waypoints uit elkaar liggen. Ik heb geen melding meer van x aantal kilometer vanaf het coördinaat bovernaan de cachepagina. Dus wordt het nu heel goed opletten of N/W niet verwijsseld zijn en niet een hele zooi coördinaten met bijvoorbeeld N 52° en er eentje tussen met N 25°

Heel vervelend. Ook andere tools zijn verdwenen of werken slecht. En het ergetse vindi ik, en ik hoor daar verder niemand over, dat gc.com voor wat het reviewen betreft heel traag is in het opvolgen van mijn acties. Datum wijzigen? Zandlopertje, Edit listing? Zandlopertje, Edit additional waypoints? Zandlopertje, Reviewernote? Zandlopertje, Online zetten? 3x een actie met zandlopertje... Er komt geen eind aan. Duurde een review eerder gemiddeld een kwartier dan ga ik nu van een half uur uit. En de nodige frustraties zorgen dat ik er zo weer mee kap. De hele dag bezig en maar een handvol caches afgewerkt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ook de reviewers hebben problemen met de niewue layout.

 

Hebben je collega reviewers in Belgie, Duitsland, etc hier ook al over geklaagd of heb je al met hen contact gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind de nieuwe look er prima uitzien. Het is even wennen maar voor de rest werkt het prima.

Ik heb alleen gemerkt dat onder de My Friends list het aantal founds niet meer wordt vermeld. Hebben hier meer mensen last van ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ook de reviewers hebben problemen met de niewue layout.

 

Hebben je collega reviewers in Belgie, Duitsland, etc hier ook al over geklaagd of heb je al met hen contact gehad?

 

Dat doen we niet onderling maar in het reviewersforum. Het is bekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ook de reviewers hebben problemen met de niewue layout.

 

Hebben je collega reviewers in Belgie, Duitsland, etc hier ook al over geklaagd of heb je al met hen contact gehad?

 

Dat doen we niet onderling maar in het reviewersforum. Het is bekend.

En nu maar hopen dat ze snel actie ondernemen want zonder reviewers ==> geen nieuwe caches. Gelukkig dat er nog voldoende in NLD liggen die we nog niet gevonden hebben :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...