Spring naar bijdragen

Nieuwe Look Geocaching.com


Honsbeek

Aanbevolen berichten

Ziet er strak uit :thumbup:

 

Ik mis alleen bij mijn profile (gemaakt met de stat-macro van GSAK) aan de linkerkant een stukje :thumbup:

 

Kinderziekte(n), of moet ik op zoek naar een nieuwe versie van de macro?

bewerkt door ML1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ziet er strak uit :yes:

 

Ik mis alleen bij mijn profile (gemaakt met de stat-macro van GSAK) aan de linkerkant een stukje :thumbup:

 

Kinderziekte(n), of moet ik op zoek naar een nieuwe versie van de macro?

 

:thumbup: Fout wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de instellingen van de laptop (van de baas).

 

Op mijn eigen PC ziet het er namelijk wel naar behoren uit :thumbup:

 

Nogmaals, ziet er goed uit !!!

bewerkt door ML1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;)

Bij ons zijn er 40 weg en ik zag dat het bij een aantal anderen ook niet meer klopte.

Er zal dus wel iets aan de hand zijn waardoor dit veroorzaakt wordt.

Meestal lost zich dat in de loop van de tijd weer op, dus ff afwachten en niet massaal via DHZ de site gaan bestoken.

 

Niets ondernomen er er zijn er al weer 10 terug, gewoon geduld hebben dus.

 

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kan iemand mij vertellen hoe ik het makkelijkste kan zoeken in een bepaalde omgeving ? eerst zocht ik op bv een plaatsnaam maar asl ik nu diezelfde plaatsnaam in tik dan krijg ik de melding plaats niet gevonden

bewerkt door Tazzieman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij werkt de "preview pocket query" niet meer.

Ben ik de enige die daar last van heeft ?

 

Ik heb wel een omweggetje gevonden:

- Edit query

- Submit changes (maar niks aangepast)

 

En dan kan ik wel een preview maken van de query

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik mega irritant vind is (en ik hoop dat het een bug is) is dat ik by my friends niet meer kan zien hoeveel caches ze gevonden hebben. Niet dat het me interesseert voor de statistieken, maar dat was voor mij wel de trigger om te kijken of ze nog een cache hadden gedaan. Nu moet je via hun profiel, caches om te kijken of ze actief zijn geweest.

 

Nou ja, we wachten af.

 

Voor de rest ziet het er wel aardig uit.

 

Tukkerboertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een puntje waarvan ik hoop dat het wordt opgelost:

 

<knip van gc.com>

My logs (last 30 days)

Show all logs for: Caches, Bugs, or Benchmarks

 

Found it 7/22/2008 Tukkerboertje found Naar Aanleiding Van (Traditional Cache) Netherlands

 

</knip>

 

Als ik kijk onder mijn login naar de caches kijkt dan weet ik toch dat het bij "my logs" gaat over "tukkerboertje". Nu kun je je afvragen, waar maak je je zo druk over, nu passen de logjes niet meer op 1 regel en wordt de pagina nog langer.

 

Nou ja we wachten af.

bewerkt door tukkerboertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer je je cachelisting aan het prepareren bent en vanuit een editor je verhaal knipt en plakt, kreeg je voorheen te zien waar er nog plaatsje moesten verschijnen.

 

Ik bedoel : de plaatjes die je upload voor je cachelisting, moet je nog in je cachelisting aan gaan passen.

Normaliter zag je dan een vierkant met een kruisje erin, waar dat het plaatje behoorde te komen.

 

Nu lijkt de pagina mooi en schoon, ware het niet dat er nog het een en ander onzichtbaar is. Ik weet natuurlijk wel waar precies dat moet zijn, maar het was wel handig dat je kon zien, welke precies al zichtbaar waren....

 

Edit : Tuurlijk kun je ze ook in het editverhaal al meenemen (wat ik nu ook doe), maar het gaat erom dat je voorheen dus die kruisjes zag....

bewerkt door IkbenMamma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...