Spring naar bijdragen

vraag over een not found


kylja

Aanbevolen berichten

Een klein beetje off topic.... Maar als je een cache nou logt als not find en je vind hem een andere keer wel, haal je dan wel de not found weg?

 

Ik ben nog niet zo lang aan het geocachen, maar wat is het leuk om te doen....... :lol1:

 

Ha ha, wat leuk is om te doen is helemaal aan jou :holiday:

Persoonlijk laat ik ze gewoon staan. het is toch een gemaakt logje? dus lekker laten staan en als je een found logje kan neerzetten later, heel mooi, maar dat maakt voor het not found logj helemaal niets uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het is voor jou een not found. Dat de cache er wel of niet ligt doet mi niet ter zake. Jij hebt hem niet gevonden. Ik log dit ook. Soms doe ik er nog een mail bij of ik wel goed gekeken heb. Meestal kom ik terug en als ik hem vindt dan log ik hem alsnog en laat de not found staan. Zo kun je op mijn site bij sommige caches dus ook twee logjes vinden. Of ik ben er met andere cachers nog een keer geweest. Kortom gewoon je not found log terugzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een klein beetje offtopic, maar over bovengenoemde cache. Wat heb ik een verschrikkelijke *&^&%$&^%$ hekel aan dit soort hints. Ben je aan het zoeken, kan je hem niet vinden en dus pak je uiteindelijk de hint erbij. om dan zo een "hint" te krijgen. gatverd....... net zoiets als een hint als "kijk op die en die foto".... die heb ik natuurlijk niet bij me.

sorry, viel me toevallig op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, ik vind het ook een overtrokken reactie van de cacheplaatser. Je weet voordat je de cache plaatst dat het zo nu en dan voor gaat komen dat iemand de cache niet vindt. En dan ga je er bij controle wel eens voor niks naar toe. Big deal! :angry:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In den beginne ging ik ook altijd direkt kijken als iemand de cache niet heeft kunnen vinden, maar dat leer je snel af. Sommige cachers komen aanlopen vinden een leuk holletje en zeggen dan direkt cache geript? Ik heb echt goed gezocht, vaak blijkt dan het tegendeel. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje overdreven reaktie op een not found.

Ik ren echt niet direkt naar mijn caches als ze een keer niet gevonden worden. Pas bij enkele not founds ga ik kijken of er echt wat aan de hand is.

De cacher kan immers zoals je zelf al zegt ook gewoon met zijn neus kijken, heb ik zelf ook wel eens last van.

 

Zucht, log je netjes een NF is het nog niet goed..... :angry:

 

Wat moet ik hier nog aan toevoegen :angry:

 

Logjes teruggeplaats, probleem opgelost.

 

Draadje dicht, eigenaar reageert hier toch niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje overdreven reaktie op een not found.

Ik ren echt niet direkt naar mijn caches als ze een keer niet gevonden worden. Pas bij enkele not founds ga ik kijken of er echt wat aan de hand is.

De cacher kan immers zoals je zelf al zegt ook gewoon met zijn neus kijken, heb ik zelf ook wel eens last van.

 

Zucht, log je netjes een NF is het nog niet goed..... :angry:

 

Wat moet ik hier nog aan toevoegen :crybaby:

 

Logjes teruggeplaats, probleem opgelost.

 

Draadje dicht, eigenaar reageert hier toch niet.

Ga overmorgen naar Den Helder, laat deze cache gewoon links liggen!!! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga overmorgen naar Den Helder, laat deze cache gewoon links liggen!!! :angry:

 

Tuurlijk niet. Gewoon doen! Het is ook gewoon een cache! Er hoeft geen boycot te komen oid. Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een nachtje slapen en mijn hooft bonkt nog van de vele positivo’s die ik heb gedronken kom ik er achter dat ook een andere scenario parten kan spelen.

Als nu iemand (geen geocacher) die koker heeft gevonden, niet geheel ondenkbaar gezien de ligging van de koker, en die goede ziel heeft op internet gezocht en zo ons spelletje gevonden daarbij heeft hij/zij het onvergetelijke beste en vooral aardige besluit genomen om de koker terug te plaatsen op de plek waar hij/zij de koker heeft gevonden, natuurlijk niet zo goed verborgen als wij met z’n alle plegen te doen, en even later kwam een van de cache eigenaar op zijn fietsie aangepuft en zag vol verbijstering ondanks 2 not founds zijn koker al van verre?

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als nu iemand (geen geocacher) die koker heeft gevonden, niet geheel ondenkbaar gezien de ligging van de koker, en die goede ziel heeft op internet gezocht en zo ons spelletje gevonden daarbij heeft hij/zij het onvergetelijke beste en vooral aardige besluit genomen om de koker terug te plaatsen op de plek waar hij/zij de koker heeft gevonden

Heb ik ook aan gedacht. Dat is met twee van mijn caches ook gebeurd. De ene kist is een paar dagen weggeweest en de andere zeker een week. Inderdaad gevonden door een niet-cacher en later teruggeplaatst.

En als je als cacher dan dus de pech hebt dat je net in die tussentijd komt zoeken, dan vind je hem dus niet! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

na een nachtje slapen en mijn hooft bonkt nog van de vele positivo’s die ik heb gedronken kom ik er achter dat ook een andere scenario parten kan spelen.

Als nu iemand (geen geocacher) die koker heeft gevonden, niet geheel ondenkbaar gezien de ligging van de koker, en die goede ziel heeft op internet gezocht en zo ons spelletje gevonden daarbij heeft hij/zij het onvergetelijke beste en vooral aardige besluit genomen om de koker terug te plaatsen op de plek waar hij/zij de koker heeft gevonden, natuurlijk niet zo goed verborgen als wij met z’n alle plegen te doen, en even later kwam een van de cache eigenaar op zijn fietsie aangepuft en zag vol verbijstering ondanks 2 not founds zijn koker al van verre?

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

 

Eeuwige (?) optimist

:angry:

 

 

maaaaaaaaaaaaaaaaar............................................ het zou kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Als nu iemand (geen geocacher) die koker heeft gevonden, niet geheel ondenkbaar gezien de ligging van de koker, en die goede ziel heeft op internet gezocht en zo ons spelletje gevonden daarbij heeft hij/zij het onvergetelijke beste en vooral aardige besluit genomen om de koker terug te plaatsen op de plek waar hij/zij de koker heeft gevonden, natuurlijk niet zo goed verborgen als wij met z’n alle plegen te doen, en even later kwam een van de cache eigenaar op zijn fietsie aangepuft en zag vol verbijstering ondanks 2 not founds zijn koker al van verre?

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Ik heb iets soortgelijks bij één van mij caches (Poldermolen).

Ik krijg een weekje of wat geleden opeens logjes dat er geen logboek in de cache zit. Bijzonder maar mogelijk. Ik was helaas niet in de gelegenheid er direct langs te gaan. Gelukkig waren de vinders van de cache zo creatief zelf even een blaadje in de cache te doen om daarop te loggen.

 

Ik er gisteren langs met een vers logboekje, vind ik een cache (let op: een cache, niet de cache) op precies de juiste plek. Was de cache zoals ik hem achtergelaten had een plastiek doosje met een blauwe deksel. Nu ligt er opeens een glazen 'Ouwehans Zure Haringen' potje. In dit potje het logvelletje van onze creatieve vinder en mijn orginele logboekje. De rest van de cacheinhoud is wel verdwenen. Schiet mij maar lek. Ik heb maar eens een mailtje naar de boswachter gestuurd of zij er meer van weet.

 

Dat is dus ook mogelijk. Maar om even on-topic te blijven: Het is een volslagen overtrokken reactie van een cacheplaatser die zich niet van te voren realiseerde dat een cache plaatsen VEEL meer tijd kost dan alleen die cache plaatsen.

 

tot cache,

team Wij Drie :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...