Spring naar bijdragen

vraag over een not found


kylja

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de note van Kruimeldief op de pagina duidelijk is. Waarschijnlijk onbekendheid van de leggers wat een 'not found' nou betekent.

 

Een not found is niet zo erg, dan weet je dat er wat mis zou kunnen zijn. Bij een eigen cache bleek (na meer dan 1 not found en een controle ter plekke) de hint totaal niet meer te kloppen, zodat mensen verkeerd gingen zoeken en het niet konden vinden. Dan kun je een en ander aanpassen zodat de cache weer (goed) gevonden kan worden, want daar gaat het uiteindelijk toch om :huh:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt kruimeldief voor het terug plaatsen van mijn logje. :huh: Als wij weer naar Den Helder gaan dan ga ik zeker nog even kijken, wie weet klopt het verhaal van Barny wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten wij van onze vanuit onze kant ook een duit in het zakje doen.

 

De reden van onze note is een opstapeling van een aantal redenen. Wij hebben de laatste tijd berichten gehad van we hebben zo goed gezocht, we denken dat hij geript is, ik zou het maar eens gaan controleren. Dan gaan we erheen nieuwe cache geprepareerd, kom je daar aan (zeker niet voor de eerste keer) zien we hem al liggen voordat we onze fietsen hebben weg gezet (dat is dan wel al weer een plus punt kunnen we meteen weer weg).

 

We gaan bij elke not found heen, omdat hij op een redelijk gevoelige plek ligt als hij niet goed is terug gelegd. Deze note was ook (om eerlijk te zijn) ook uit frustratie. Zie het als dat iemand iets niet kan vinden terwijl het voor zijn neus ligt..

 

Je kan er begrip voor hebben of niet, that's up to you. We hebben hier enorm van geleerd en het zal daarom verder ook niet meer gebeuren.

 

We hebben de not found NIET verwijderd. De frustratie ging om het niet goed zoeken, niet dat er een not found staat.

 

Ridder Turi. Ik zou hem inderdaad links laten liggen. Je doet jezelf alleen maar tekort..

 

 

 

De cache ligt er. Ik stap zo de auto in om even 2 weekjes te cachen vakantie te vieren. Over 2 weken (misschien wel eerder als iemand daar draadloos netwerk heeft)ben ik weer op het forum om de reacties te lezen.

 

 

Robin en Geoffrey

Capto Squad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze note was ook (om eerlijk te zijn) ook uit frustratie. Zie het als dat iemand iets niet kan vinden terwijl het voor zijn neus ligt..

 

Ik snap wel dat het vervelend is om telkens te moeten controleren, maar gezien het relatief grote aantal not-founds is het blijkbaar toch niet zo simpel.

Als je eenmaal weet waar de cache ligt, ja dan is het makkelijk en zie je hem vaak van grote afstand. Afgelopen zondag fietste ik toevallig nog langs 2 caches die ik al gevonden had. En ik hoefde niet af te stappen om de cache te kunnen zien liggen. Je snapt bijna niet dat niet iedereen die er langs komt even stopt om te kijken wat dat opvallende ding daar nou is! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...