Spring naar bijdragen

Kosten per cache


gpsgek

Wat geef jij gemiddeld uit om een cache te vinden?  

201 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat geef jij gemiddeld uit om een cache te vinden?

    • Niks
      12
    • < Euro 0,50
      5
    • > Euro 0,50 && < Euro 1,00
      9
    • > Euro 1,00 && < Euro 1,50
      11
    • > Euro 1,50
      55
    • Wil ik niet weten met de huidige brandstofprijzen
      109


Aanbevolen berichten

Ik heb dus 'niks' ingevuld.

 

Inderdaad ik heb een GPS aangeschaft, gebruik ik nu ook voor navigatie.

Erop uitgaan op de motor of met Suzi met vrouw en honden dat deed ik al.

Geocaching heeft ons 'meer' gebracht!

Leuke plekjes dichtbij die je anders nooit gevonden had door:

Domweg voorbij gereden op motor of met auto'

honde(n)wandelingen op geijkte/bekende plaatsen.

Al met al..... niks..... minder rijden, meer wandelen :rolleyes:

 

 

O ja, bijna vergeten de hele hoge kosten die ik heb gemaakt voor

'Donateur', 'Member' registratie GSAK en.....

 

Het loopt uit de klauw hier..... :blush:

bewerkt door Tanuki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dank voor alle reacties... :rolleyes:

 

Het is niet om te ontmoedigen, en ik bedacht me toen ik net mijn auto stond te poetsen (tja, shit happens...) dat de kosten inderdaad wel hoger hadden moeten liggen. Helaas kan ik dat nu niet meer aanpassen. Misschien lukt de modjes dat?

 

Overigens ging het mij inderdaad om de "transport"-kosten van jezelf, dwz de auto, of de fiets. (jaja, met elektrische fiets heb je ook euro's per km!).

 

Overigens ontdekte ik net een lekkende koppeling onder de kap, dus dat wordt maandag naar de garage, anders wordt het lastig cachen volgende week... :blush:

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ontdekte ik net een lekkende koppeling onder de kap, dus dat wordt maandag naar de garage, anders wordt het lastig cachen volgende week... :P

 

Lekkende koppeling? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ontdekte ik net een lekkende koppeling onder de kap, dus dat wordt maandag naar de garage, anders wordt het lastig cachen volgende week... :P

 

Lekkende koppeling? :D

Motordeel-koppeling-slangetje. zo'n koppeling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappige poll. De meeste willen het niet weten. Al eerder is het onderwerp aangekaart en dat leidde tot hevige discussies en gesloten draadjes maar toen ging het meer om het milieuonvriendelijke aspect van onze hobby.

 

Ik zou het niet weten. ik zou alle kosten moeten gaan bijhouden en dat doe ik nooit. Ik denk dat ik het dus ook niet wil weten :D . Ik zit dus bij de meerderheid.

 

 

 

In augustus ga ik naar het mega-event in engeland. Alleen de boot is al meer dan 250 euro. Tel alle LPG (gelukkig) daar nog bij en ik denk dat elke gevonden cache heel erg duur gaat worden. Nee ik wil het eigenlijk niet weten ook. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe bijna alle caches op de fiets.

Voor de caches op grotere afstand ga ik met de trein en huur dan op het station een OV-fiets (€ 2,85 per dag).

Als ik op zo'n dag dan 20 caches heb gevonden, blijf ik onder de euro per cache.

Mijn grootste kostenpost is eigenlijk het bier. Dat probeer ik dus een beetje in de hand te houden... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kortom het is maar wat je er voor over hebt, daarbij denk je simpel weg niet direct aan de kosten, maar meer aan het plezier, de voldoening en soms zelfs het geluk dat je hebt om deze leuke hobby uit te oefenen.

Het is toch veel leuker om wandelingen en fietstochten in te vullen met een of meerdere caches.

Je komt zo nog eens op plekken, waar een ander niet zou komen.

 

Zo is het maar net !!!!! :D:P

 

En dat ik dan ook nog eens dankzij de accijnzen, slurptax en andere milieubelastingen een financiele injectie geef aan overheidsprojecten voor het verbeteren van het milieu is mooi meegenomen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil het (ook) niet weten (ik moet steeds verder weg), maar ik denk dat ik anders andere dingen zou doen om mijn (pensioen)tijd leuk in te vullen, die waarschijnlijk net zo veel of meer zouden kosten. En het plezier dat ik aan de vele mooie tochten heb beleefd is onbetaalbaar. Wat mij betreft een non-issue! :D

bewerkt door knijn2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuzen zijn zo ziek dat ik niets meer met deze vorm van geocachen te maken wil hebben. Hoe duidelijk wil je het hebben: <50 eurocent=tuin cache om de hoek. En daar lijkt er inmiddels ook duidelijk op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuzen zijn zo ziek dat ik niets meer met deze vorm van geocachen te maken wil hebben.

Hier snap ik niks van. Wat bedoel je daar mee Thex?

Ik denk dat hij bedoelt dat als je voor 50 cent per cache cachet dat je niet verder komt dan een voortuincache om de hoek.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuzen zijn zo ziek dat ik niets meer met deze vorm van geocachen te maken wil hebben.

Hier snap ik niks van. Wat bedoel je daar mee Thex?

Ik denk dat hij bedoelt dat als je voor 50 cent per cache cachet dat je niet verder komt dan een voortuincache om de hoek.... :D

Ok, duidelijk. Tja, dat je daar niet van houdt, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik ben (in tegenstelling tot vroegah ...) zelf ook heel selectief geworden bij het uitzoeken van een geschikte cache.

 

Daarom maakt het mij ook minder uit wat het cachen me per cache kost. Waar ik voor ga, is dat ik een leuke middag heb; en wat het me dan kost vind ik van minder belang.

(Zolang het niet uit de klauw loopt natuurlijk ... :P )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De keuzen zijn zo ziek dat ik niets meer met deze vorm van geocachen te maken wil hebben.

Hier snap ik niks van. Wat bedoel je daar mee Thex?

Een andere woordkeus was vast beter geweest. * zegt een reumapatiënt die net zijn lading medicijnen weer heeft moeten verorberen.... * :eek: Over de intervallen is al uitgebreid gesproken en ik heb aangegeven dat ik graag aanvullende intervallen zou willen hebben. MODS? Overigens blijft nu nog steeds de verhouding niets/>1.50/wil ik niet weten interessant.

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook voor > 1,50 gekozen. Zeker nu alles in de buurt al gevonden is, moet mag je steeds verder weg. Soms rij ik voor één cache een heel stuk, tsja, dan wordt ie wat duurde. Gisteren met m'n zoontje een dagje op stap geweest. Ongeveer 150 km gereden, 10 caches gevonden. En inderdaad met de huidige brandstofprijzen kom je danmakkelijk boven de 1,50. Dan nog wat versnaperingen mee, ijs onderweg en meer van dat soort dingen. Maar who cares, ik heb een fantastiche dag met mijn zoon gehad :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...