the-bean Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 (bewerkt) ik heb zelf een cache gemaakt die nu in de bieb staat het is een uitgehold boek ik ben bezig om een serie te maken maar moet eerst nog wat boeken vinden. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...8c-107cd02933ef vind je de cache hoor graag wat jullie van het idee vinden 22 mei 2008 bewerkt door the-bean
A'Tuin Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 Waarom stel je die vraag hier? Lees je eigen logjes. Ik zie op je site dat je zelfs 3 geo d'ors gekregen hebt voor de cache. Dus het lijkt me duidelijk wat 'men' van de cache vindt. Ik heb hem zelf trouwens ook al gedaan.
mlvdburg Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 Tja een boek was leuk, maar er een serrie van ik denk dat het dan na een het gewoon begint te worden waardoor je cache niet echt bijzonder meer is.
keske27 Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 Hallo the-bean, Ik zie dat je nog niet zo heel erg veel cache's gedaan hebt. Geeft natuurlijk helemaal niet, maar als je meedere cache's gevonden hebt kom je vast wel op wat ideeén. En het lijkt mij ook niet zo'n goed idee om alsmaar boekencache's te plaatsen. Groetjes Keske27
Vasc0 Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 Ik sluit me aan bij MlvdBurg, ik denk indedaad ook dat het niet zo heel erg bijzonder meer is als er meer bij komen. Maar het is natuurlijk een leuk idee!
TuuronTour Geplaatst 22 mei 2008 Geplaatst 22 mei 2008 Misschien andere holle objecten? Genoeg mogelijkheden daarvoor (afgezaagde boomstam, nep-kei, enz.) in de natuur.
Bloodwoosj Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 ik heb zelf een cache gemaakt die nu in de bieb staat het is een uitgehold boek ik ben bezig om een serie te maken maar moet eerst nog wat boeken vinden. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...8c-107cd02933ef vind je de cache hoor graag wat jullie van het idee vinden Een serie? Denk je er dan wel aan als je daar twee uitgeholde boeken tegelijk wil plaatsen dat die bieb dan minstens 161 meter breed moet zijn, tenzij er een waterweg of andere natuurlijke scheiding doorheen loopt? Maaruh, zonder gekheid, ik sluit me helemaal aan bij A'tuin, lees de logjes van de mensen die jouw cache gedaan hebben en trek daar lering uit. Dat zegt meer dan de antwoorden van veel forumleden (inclusief mezelf) die tien tegen een niet echt een representatieve weerspiegeling vormen van jouw potentiele cachebezoekers. Greetz, Bloodwoosj
Capto Squad Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 (bewerkt) Haha dit is toevallig! Ik ben dinsdag begonnen aan het uithollen van een boek voor zo een cache:P Deze zal echter ver weg van de cache van the-bean komen. 24 mei 2008 bewerkt door Capto Squad
Martin-1955 Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 ik heb zelf een cache gemaakt die nu in de bieb staat het is een uitgehold boek ik ben bezig om een serie te maken maar moet eerst nog wat boeken vinden. http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...8c-107cd02933ef vind je de cache hoor graag wat jullie van het idee vinden Het idee vind ik erg goed. Maar ik heb mijn gps niet nodig. Je zou ook een cache kunnen maken met de verwijzing naar de bieb ect. Tenminste daar denk ik dan aan, wat vind je daarvan ?
hesselannema Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 (bewerkt) Toen ik dit topic las moest ik 123 aan de zwerfende boeken, met vaste boeken planken. waar je een boek kunt achter laten en een ander kunt lezen. (ben alleen de naam ff kwijt; er is hier eerder al een topic over geweest) Dank Cache buurman Bram voor het aanvullen van de juite term 23 mei 2008 bewerkt door hesselannema
Tornado Bram Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Toen ik dit topic las moest ik 123 aan de zwerfende boeken, met vaste boeken planken. waar je een boek kunt achter laten en een ander kunt lezen. (ben alleen de naam ff kwijt; er is hier eerder al een topic over geweest) je bedoelt bookcrossing, ik vond laatst zo'n boek zomaar op straat voor paleis soestdijk Bookcrossing
steensnoeper Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Toen ik dit topic las moest ik 123 aan de zwerfende boeken, met vaste boeken planken. waar je een boek kunt achter laten en een ander kunt lezen. (ben alleen de naam ff kwijt; er is hier eerder al een topic over geweest) Dank Cache buurman Bram voor het aanvullen van de juite term Zie ook dit artikel in Spoiler
LTeunis Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Misschien andere holle objecten? Genoeg mogelijkheden daarvoor (afgezaagde boomstam, nep-kei, enz.) in de natuur. Nou je het zegt, ik denk erover na om een leeg pak havermout bij Ahaaaaa te zetten. En bij de benzinepomp om de hoek heb ik ook nog wel een flacon olie gevuld met een logrolletje. Nee dank je. Wat is de toegevoegde waarde van dit soort caches? Ik kan me er niets bij voorstellen.
LTeunis Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 (bewerkt) <edit> oeps, foutje 23 mei 2008 bewerkt door LTeunis
Hagar Geplaatst 23 mei 2008 Geplaatst 23 mei 2008 Misschien andere holle objecten? Genoeg mogelijkheden daarvoor (afgezaagde boomstam, nep-kei, enz.) in de natuur. Nou je het zegt, ik denk erover na om een leeg pak havermout bij Ahaaaaa te zetten. En bij de benzinepomp om de hoek heb ik ook nog wel een flacon olie gevuld met een logrolletje. Nee dank je. Wat is de toegevoegde waarde van dit soort caches? Ik kan me er niets bij voorstellen. Een uitgeholde hobby?
Aanbevolen berichten