Spring naar bijdragen

Nederlandse wegenkaart als eerste gratis


Rappe Rinner

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ondertussen is er hard gewerkt aan de conversie van OSM naar Garmin .img

 

Nederland kan gedownload worden en geinstalleerd in MapSource.

 

Zijn dit topografische kaarten?

 

Groeten,

Hans

 

 

Ik heb ze net even bekenen in mapsource.

Voor gratis kaarten helemaal niet slecht hoor, maar blijf wel met garmin topo nl werken vanwege meer gedetailleerde kaart.

Ik zou er zeker mee kunnen cachen :lol1:

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bekeken, kaartbeeld ziet er een stuk 'leuker' uit dan dat van Garmin, voor wie dat belangrijk vindt. Voor zover ik m'n woonomgeving kan bekijken is de nauwkeurigheid net zoiets als de CN of MG. Zeker geen topo. En ik miste bij Pieterburen nog een stukje kaart... Maar misschien ligt daar ook wel geen land meer. 'k Zal 't eens proberen in de 60Cx.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een en ander eens zitten bekijken en de kaart in Mapsource geladen. Hoe dan ook, deze is vele malen beter dan degene die ik bij de GPSmap60 kreeg. Maar nu....hoe krijg ik die kaart in de GPSr? Heb vanalles doorgelezen maar kom er nog niet echt uit. Is de GPSmap60 wel geschikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een en ander eens zitten bekijken en de kaart in Mapsource geladen. Hoe dan ook, deze is vele malen beter dan degene die ik bij de GPSmap60 kreeg. Maar nu....hoe krijg ik die kaart in de GPSr? Heb vanalles doorgelezen maar kom er nog niet echt uit. Is de GPSmap60 wel geschikt?

Het zou me verbazen als hij niet geschikt was. Dus gewoon in Mapsource met de selectietool die gebieden selecteren die je in je gps wilt hebben selecteren en deze vervolgens naar je gps sturen.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook "installer" gedownload en geopend, maar krijg de kaarten met geen mogelijkheid in Mapsource. :blush: Krijg steeds een foutmelding dat het geen Mapsource-bestand is. Wat doe ik hier fout ? :lol1:

Het is een installatiebestand, geen mapsource bestand. Heb je het wel geinstalleerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschil is dat je hierbij zelf het kaartmateriaal kan aanvullen. En als meer mensen dat doen, wordt het wel net zo goed of beter dan je topo kaart. Er zijn stukken bos in Eindhoven bijv die veel beter zijn bij OSM dan bij topo.nl

 

Xaa hoe gaat dat 'aanvullen' dan in zijn werk?

bewerkt door RvU
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...