Spring naar bijdragen

Wat is een Nano cache; waar zoek ik naar?


team PECN

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een nano is een heeeeeele kleine cache. Zo groot als een vingerhoed of kleiner. Bedoeld voor plaatsen waar iets groters te veel opvalt. Het voldoet aan de minimumeis van een cache: er kan een logrolletje in -en verder niets.

In Engeland had ik deze zomer een nano die aan de regenpijp van een drukbezochte cathedraal vast zat -magnetisch. Zo groot als een halve vingerhoed. Je schroefde hem open en dan kwam er een heel smal rolletje papier uit waarop je loggen kon.

Er zijn in Nederland wel nano's. Ik weet er uit mijn hoofd één: Ballumerbocht op Ameland.

 

T-Bones

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die magneet versie heb ik ooit ook eens vast gehad, we waren toen nog maar net bezig met geocachen en kenden nog geen nano's.

Dacht ik eerst heej leuk een koelkast-magneetje hier en weer terug geplakt... Na verder zoeken niks gevonden natuurlijk en toen begon het in eens te dagen bij 1 van de andere leden...dat magneetje he.... toch nog maar een bekenen en jahoor hij kan open :thumbdown:

bewerkt door Team Krabbegat
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie van deze nanocache? Een magneet met dopmoer en sluitring. Gekregen als relatiegeschenk maar hier lopen volgens mij de nodige cache zoekers aanvoorbij?

Nano dopmoer cache

 

Moet er nog een mooi plaatsje voor zoeken.

 

 

Waar zou die te koop zijn.

Ben op zoek naar dit soort dingen voor als tussenpunt voor een nog te maken multi cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat vinden jullie van deze nanocache? Een magneet met dopmoer en sluitring. Gekregen als relatiegeschenk maar hier lopen volgens mij de nodige cache zoekers aanvoorbij?

Nano dopmoer cache

Moet er nog een mooi plaatsje voor zoeken.

Waar zou die te koop zijn.

Ben op zoek naar dit soort dingen voor als tussenpunt voor een nog te maken multi cache

 

Gekregen van onze oosterburen. Volgens mij is er ook een duitse geocaching shop maar kan het linkje niet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...