Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Herkenning Gpsgek's mobiel:

Kleur: Rood

Merk: Toyota

Model: Corolla

Type: XLi

Leeftijd: Oud

Sticker: Bevestigd links op achterzijde

Overig: Cache-omschrijvingen zwerven door de hele auto... :crybaby:

Geplaatst
Ik ga wat van deze stickers in mijn cache (GC15D5d) stoppen en hoop dat anderen meedoen met deze vorm van herkenning door het ook op de achterruit te plakken.

GeDiFrobo

Ha, die cache valt binnen mijn regio... dus die zal ik binnenkort eens gaan doen... ik heb nu de "nummerbord-sticker" in huis liggen, maar de witte achtergrond lijkt zo lelijk op mijn auto... dat ik hem er toch niet op heb geplakt nog. Ik wil toch maar een andere erop...

Overigens... mijn auto valt van zichzelf wel al op, want hij is Groen met een hoofdletter "G" :D Op een volle parkeerplaats met honderden auto's pik je hem er zo tussenuit, mijn Citroen Xsara "Bora Bora Groen".

Enige nadeel van de sticker, maar dat risico neem ik maar, is dat ook de oplettende autokraker weet dat je een geocacher bent die dus een tijdje weg is... :crybaby:

Maar ach... moet ie wel weten wat geocachen is natuurlijk ;)

Geplaatst
ik heb nu de "nummerbord-sticker" in huis liggen, maar de witte achtergrond lijkt zo lelijk op mijn auto... dat ik hem er toch niet op heb geplakt nog. Ik wil toch maar een andere erop...

Of een andere auto :crybaby: .

Geplaatst (bewerkt)

Behalve de transparante stikker op de achterruit, draag ik soms deze...

http://shop.groundspeak.com/productDetail....p;ProductID=109

Mooi! Misschien wil iemand er ook een paar daarvan ergens in een cache achterlaten? :eek:

Ik heb hem zelf gemaakt.

Bij een dumpzaak een petje uitgezocht.( kan natuurlijk ook elders)

Daarna mijn baas gevraagd een stoffen sticker erop te naaien.

Die , natuurlijk, bij de goodiesshop vandaan komt.

bewerkt door buzzarsdseye
Geplaatst

Mooi! Misschien wil iemand er ook een paar daarvan ergens in een cache achterlaten? :eek:

Ik heb hem zelf gemaakt.

Bij een dumpzaak een petje uitgezocht.( kan natuurlijk ook eldera)

Die , naruurlijk, bij de goodiesshop vandan komt.

O, had ik maar zo'n baas :D

Hij ziet me al aankomen :D

Geplaatst

Ik heb hem zelf gemaakt.

Bij een dumpzaak een petje uitgezocht.( kan natuurlijk ook eldera)

Die , naruurlijk, bij de goodiesshop vandan komt.

O, had ik maar zo'n baas :D

Hij ziet me al aankomen :D

Zie eerdere posting en je weet wie de baas is :D:lol1:

Geplaatst (bewerkt)

Waar is dat leuke kentekenstickertje : I'm not lost, I'm, geocaching dan te verkrijgen? Op .nl en op de .com kan ik hem niet ontdekken. Im lost!!! :eek:

Die vind je HIER. Onder de "Fireneedles", boven de logboekjes.

Dat zou betekenen dat ze er weer zijn.

Van het voorjaar leerde navraag bij Prof. Lupardi op dat ze al een tijdje uitverkocht waren.

Nou ja heb al zo'n ding met groene letters :D

bewerkt door MCMAL
Geplaatst (bewerkt)

Mmm,

Dit zet me aan het denken. Ik moet de geocaching sticker van mijn ruit afhalen bij het inruilen. ;-)

Me very happy met mijn nieuwe zwarte toyota Corolla :eek:

bewerkt door Vinnie1
Geplaatst

Jullie bedoelen de sticker:

I'm lost, I'm geocaching.

Ik was van de week op de Stippelenberg, was m'n batterij leeg en voor de 1e keer door de haast op goud de reserve vergeten. :D Bijna 2 km diep het bos in. Das k***e.

Alles kwam goed. :eek:

Geplaatst

Bij ons hangt er een Dutch Geocoin aan de rugzak, dat in combinatie met een GPS in de hand of op de borst en de Geocaching pet zou toch moeten opvallen.

Wat meer opvalt is dat je gewoon weinig ontmoetingen in het veld hebt met medecachers. Is ons nog niet zo vaak overkomen, behalve bv bij het Rondje Bernheze als je achtervolgd wordt door een bepaalde auto terwijl je van cache naar cache fietst.

Geplaatst

gewoon een parkeerschijf met een sticker van geocaching erop, ideetje?

zou alleen nog de team naam eronder willen hebben, dus daar verzin ik nog wel een etiketje of zo op.

Geplaatst

zou alleen nog de team naam eronder willen hebben, dus daar verzin ik nog wel een etiketje of zo op.

En dan instellen op de vertrektijd zodat anderen kunnen zien wat de voorsprong is? :eek:

Geplaatst

En dan instellen op de vertrektijd zodat anderen kunnen zien wat de voorsprong is? :thumbup:

Zeker handig als er nog Goud te behalen valt. :thumbup:

Zie je een saai grijze skoda, met modder en blonde honden haren.......kans erg groot dat Zita wordt uitgelaten en wij een kistje aan het zoeken zijn.

Geplaatst (bewerkt)
Jullie bedoelen de sticker:

I'm lost, I'm geocaching.

Ik was van de week op de Stippelenberg, was m'n batterij leeg en voor de 1e keer door de haast op goud de reserve vergeten. :blush: Bijna 2 km diep het bos in. Das k***e.

Alles kwam goed. :thumbup:

Beetje :thumbup: maar je bent niet de enige....

Op weg naar Dubbelgangers, mijn cache in Belgie waar ik toen mee bezig was, had ik geen kaarten van Nederland in de GPS geladen, alleen de topo Belgie stond erin. De weg in die richting had ik toch al zeker 10x afgelegd waarvan al 2x voor die cache. Dus waarom zou ik de kaarten van Nederland nodig hebben? Wel dus! Want er was een weg afgesloten en dus reed ik een stukje door. Opeens kwam ik in totaal onbekend terrein terecht, maar ik reed gewoon door. Helaas lieten de wegen mij in de steek en verzeilde ik te veel richting zuidoost i.p.v. zuidwest en kwam op vage weggetjes in het nergens terecht.

Dus toen was het echt: I'm not Geocaching, I'm lost!

Even later kwam ik in een of andere buitenwijk of kerkdorp van Weert terecht, iets met ...hoven, en toen vond ik met wat geluk de weg naar Budel wel weer. En van daar naar de cache.

En nu iets meer ontopic:

Mijn cachemobiel is een Suzuki Swift, 1.3 vijfdeurs, lichtgrijs, met wit/doorzichtige geocaching logo stickers op de achterzijramen en een "I'm not lost, I'm Geocaching" sticker op de kentekenplaat achter.

Leeftijd: jonger dan de cijfers van mijn leeftijd bij elkaar opgeteld. Ouder dan de cijfers van mijn leeftijd, gereduceerd tot 1 cijfer.

Staat: motorisch goed, maar rammelt en kraakt een beetje door al die hobbelwegen die je vooral in Belgie tegenkomt. Bij de volgende beurt zal ik de garage naar de ophanging of vering o.i.d. laten kijken.

bewerkt door Goedweerloper
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...